• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Maar zo bedoelde ik het niet :c]

    Hayden Fitch
    Nick komt weer naar me toe gelopen, en hij zegt sorry voor het feit dat hij me alleen liet. Dit laat me glimlachen. 'Dat geeft niets, je bent er nu weer,' glimlach ik naar hem. Dan zie ik zijn gezicht iets betrekken. 'Is er iets?' Vraag ik hem dan en kijk hem vragend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Inderdaad' zeg ik en geef hem een tik op zijn neus. Ik loop dan zachtjes lachend naar de keuken. Ik ga verder met de tafel dekken en zet dan het eten op een leeg kastje zodat we niet naar de keuken moeten lopen de hele tijd. Ik zet dan nog een mooie kaars op tafel en de glazen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ze glimlachte en zei dat het niets uitmaakte, 'Nee' Andwoord ik en schud mijn hooft om vervolgens Leslie's woorden uit mijn hooft te zetten en glimlach naar haar, 'Wil je nog dansen?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik keek glimlachend naar haar.
    "Het ziet er super uit. Maar..." met 1 vingerknip stak ik alle kaarsen, die ik vandaag door de woonkamer verspreid had, aan. "Zo is het zelfs nog beter." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik sla mijn hand even voor mijn mond. Het ziet er nu echt mooi uit. Ik dim de lichten iets met de regelaar. Ik glimlach en ga aan tafel zitten. Er staan er nu al 2 kommen met tomatensoep.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde.
    "Perfect." zei ik zacht, ik ging vanzelf wat stiller praten door de sfeer die hier hing. Ik nam ook plaats aan tafel en nam glimlachend mijn lepel op.
    "Smakelijk, schat en vrolijk kerstfeest."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik glimlach naar Jake. 'Ik vertrouwde mezelf, tegenwoordig niet meer. Aangezien het eerder is gebeurd. Maar ik vertrouw wel op jou dus indirect op mezelf,' zeg ik met een scheef lachje. 'Ik wil gewoon dat Nick gelukkig is. En hij is geloof ik verliefd op Hayden, dus ben ik blij voor hem.' Hij zegt dan dat Hayden een beetje jaloers was. 'Hm, kan ik begrijpen. Niet leuk als de jongen die je leuk vindt met zijn ex danst. Maar voor mij betekent het niets meer dan gewoon vrienden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Vrolijk kerstfeest Ax.' glimlach ik en volg zijn voorbeeld. Ik pak ook mijn lepel en begin voorzichtig mijn soep op te drinken. Ik kijk af en toe naar hem op en drink dan weer verder. Het is echt heerlijk, deze soep. Ik sla mijn ene been over mijn andere been; Eigenlijk pas ik niet in deze locatie. Romantisch etentje, en ik zit in die babydoll maar ja, het is zijn cadeau en als hij dat wil...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    Ze glimlachte en zei dat het niets uitmaakte, 'Nee' Andwoord ik en schud mijn hooft om vervolgens Leslie's woorden uit mijn hooft te zetten en glimlach naar haar, 'Wil je nog dansen?' Vraag ik haar vervolgens.


    Hayden Fitch
    Hij antwoordt nee en ik geloof hem niet maar zeg er niets meer over. Hij vraagt of ik nog wil dansen en ik knik. 'Met jou wel ja, die Jake was maar raar,' zeg ik dan en pak Nick's hand beet en trek hem mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Dus jij zou het niet leuk vinden als ik met Ash dans.' zeg ik iets plagerig en kijk haar dan aan. 'Niet dat ik dat ga doen.' ik leg mijn handen weer op haar heupen. 'Ik snap ook wel dat ze jaloers was, Nick die met zo'n mooi meisje danste.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Hmm.. Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben' Andwoord ik met een lichte grijns en dans met haar als ze me mee heeft getrokken naar de dansvloer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij is plagerig tegen me en ik kijk hem aan. 'Dat zou ik niet erg meer vinden, nu ze verandert is,' zeg ik tegen hem. En glimlach naar hem. Hoogstens bang dat hij datgeen in haar ziet waar hij voor zou kunnen vallen. Maar net zoals Jake mij vertrouwt, vertrouw ik Jake. We dansen en dansen en dansen. Zijn handen liggen weer op mijn heupen en ik glimlach naar Jake. 'Dank je voor het compliment. Maar zonder dat masker vond ik Hayden al een deuk geven in zelfvertrouwen,' grinnik ik. Ze ziet er namelijk heel leuk en lieflijk uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    'Waarin precies?' Vraag ik met een lachje. 'Dat die Jake raar is of dat ik met jou wil dansen?' Natuurlijk het eerste, kan niet anders. 'Ach ja. Dan past die wel bij die Leslie. Zij lijkt me ook maar een raar persoon.' Nick danst met me en ik beweeg mee. Gewoon bewegingen van anderen overnemen, simpel zat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Het eerste' Andwoord ik met een glimlach, en andwoord niet op het fijt dat ze Leslie een beetje raar leek te vonden. Ik dans een tijdje met haar en leg mijn handen op haar heupen en trek haar een beetje dichterbij waarna ik haar kus.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik lach zachtjes. 'Daar is geen reden voor.' zeg ik tegen haar. 'Jij bent mooier en liever.' zeg ik simpel en glimlach dan weer naar haar. Ik vergeet weer even het feit dat we niet alleen zijn en concentreer me gewoon op Les en de muziek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'