• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Geen idee wat Jake voor zichzelf pakt maar hij komt terug met twee glazen. Ik ruik de lucht en herken het als whisky. Hm, lekker. Jake gaat weer zitten en trekt me in zijn armen. Ik druk een paar kleine kusjes op zijn kaak. Het drinken laat ik nog even staan, nog geen trek in. Maar zo vast wel. 'Dit is echt een heerlijke avond,' zeg ik dan weer. Blijkbaar heeft Jake toch geen zin erin, dus daar leg ik me gewoon makkelijk bij neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik kijk naar Nick. Hij heeft zijn broek nog aan en zijn hemd hangt open. DAMN. Hij is zo sexy. Ik loop naar hem toe en ga met mijn hand even over zijn borstkas. 'Ziet er goed uit,' geef ik toe met een lichte blos. Ik haal mijn hand weer terug en kijk hem aan. 'Heb jij ooit eerder een vriendin gehad?' Vraag ik hem dan en kan mezelf daarna voor mijn kop slaan. Ik insinueer nu dat ik zijn vriendin ben. 'Gewoon nieuwsgierig,' mompel ik er nerveus achteraan. 'Ik namelijk niet.' Ik zwijg even. 'E-een vriendje dan. Ook geen vriendin maar.' Ik word roder.


    Nick
    Ze loopt naar me toe en gaat met haar hand over mijn borstkas 'Ziet er goed uit' Zegt ze vervolgens met een lichte blos en haalt haar hand weer weg en kijkt me aan. 'Heb jij ooit eerder een vriendin gehad?' Vroeg ze vervolgens 'Gewoon nieuwschierig, ik namelijk niet.. E-een vriendje dan. Ook geen vriendin maar.' Stammeld ze steeds roder wordent. 'Ja, al hielden die niet zo heel lang stand.' Andwoord ik.. Behalve Leslie in iedergeval.. Al duurde dat volgensmij niet heel erg lang voordat ze weg ging.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    'Ja inderdaad.' glimlach ik scheef en leun naar haar toe om haar weer te kussen. Ik leg mijn hand op haar bovenbeen en ga zo weer iets over haar hangen. Ik druk mijn lippen liefdevol op de hare en ga met mijn tong even over haar onderlip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Hij antwoordt dat die niet zo heel lang stand hielden. 'O oke,' mompel ik opgelaten. Ik loop weg van hem met mijn rug naar hem toe. Ik vloek onhoorbaar. 'Ik ga even naar eh,' naar wat... 'De badkamer!' En ik snel dan de badkamer in, vergeet de deur op slot te doen, en laat mezelf steunen op de wasbak. Ik kijk naar mezelf in de spiegel. Damn, rood.

    Leslie Day
    Hij glimlacht mij favoriete glimlach en kust me dan. Ik voel zijn hand op mijn bovenbeen en eigenlijk doet dat gebaar me denken dat hij misschien toch wel zin heeft. Ik voel dan zijn tong en open heel langzaam mijn mond. Ik glimlach en er ontstaat een goede tongzoen. Mijn masker heb ik allang af gedaan, dat zit toch alleen maar in de weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler.
    Ik ga helemaal boven haar hangen en mijn hand kruipt even naar beneden om dan naar boven te kruipen onder haar kleedje terug naar haar bovenbeen. Ik laat hem daar weer liggen en streel zachtjes die plaats allemaal zonder de kus te verbreken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake hangt nu helemaal boven me en ik voel zijn hand bewegen. Het laat een tintelend spoor achter en Jake's hand streelt onder mijn jurkje mijn bovenbeen. Ik trek Jake dichter naar me toe en leg mijn handen tegen zijn borstkas. De kus is nog niet verbroken, maar dat doe ik nu wel. Ademnood. En om gelijk dan maar door te gaan met kusjes in zijn nek te drukken. En ik lik dan een keertje langs zijn huid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kreun een keer zachtjes als ik haar lippen in mijn nek voel. Mijn ademhaling versnelt even en ik probeer hem weer onder controle te krijgen. Ik probeer mijn hals uit haar buurt te houden en druk mijn lippen nu vurig op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'O oke' mompelt ze en loopt van me weg en gaat met haar rug naar me toe staan. 'Ik ga even naar eh, de badkamer!' Deelt ze dan mee en snelt de badkamer in. Ik grijns en na een tijdje open ik de deur van de badkamer die ze niet opslot had gedaan en zie haar in de spiegel kijken. 'Ik vind je rode wangen wel leuk staan' Zeg ik vervolgens plagend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Gewoon het feit dat ik Jake zachtjes hoorde kreunen kan me al doen glimlachen. Als ik tenminste de reden ervan ben. Hij drukt dan snel zijn lippen weer op die van mij en ik leg mijn hand tegen zijn wang en kus hem met passie terug. 'Kan er iemand hier niet tegen nek kusjes?' Prevel ik tegen zijn lippen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Ik heb het niet door dat de deur van de badkamer open gaat en ik kijk verschrikt opzij als ik Nick ineens hoor praten. Ik word juist roder wanneer hij zegt dat hij mijn rode wangen wel leuk vindt staan. 'Wat kom je doen?' Vraag ik dan, proberend hem op een andere gedachte te brengen. 'Ik had wel naakt kunnen zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Nee.' prevel ik terug en trek haar iets dichter tegen me aan. Ik druk nu kusjes op haar mondhoek, naar haar kaak, naar haar oor, naar haar nek, naar beneden. Ik stop net aan de rand van haar kleedje en kijk haar met een scheve glimlach aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Hij prevelt nee terug en trekt me dichter tegen zich aan. Zijn lippen gaan over mijn huid heen en af en toe kreun ik zachtjes. Ik kijk terug naar hem als hij me aan kijkt met een scheef lachje. 'Bring it on,' fluister ik naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik heb het niet door dat de deur van de badkamer open gaat en ik kijk verschrikt opzij als ik Nick ineens hoor praten. Ik word juist roder wanneer hij zegt dat hij mijn rode wangen wel leuk vindt staan. 'Wat kom je doen?' Vraag ik dan, proberend hem op een andere gedachte te brengen. 'Ik had wel naakt kunnen zijn.'


    Nick
    'Ik gokte dat je dat niet zou zijn, ik kwam alleen controleren dat je niet bewusteloos op de grond lag aangezien je nogal haast had de badkamer in te komen' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik ga met mijn vrije hand naar de zijkant van het kleedje en zoek de rits. Ik vind die en trek hem voorzichtig naar beneden. Dan help ik haar het kleedje uit en druk mijn lippen terug op de hare. Ik doe mijn jasje uit en knoop mijn das los.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden
    Ik word gewoon nog roder. En nu kan het gelukkig niet meer roder. 'Vindt je het leuk om me te laten schamen?' Vraag ik dan aan hem. Nu het toch niet meer erger kan, kan ik net zo goed gelijk nog iets vragen. 'Wat zijn we nu van elkaar?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.