• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Silence >_<]


    [Ja sorry ben mijn samenvatting van latijn ondertussen ook aan het maken en had niet gezien dat je gepost had :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik grijns als ik haar tegen me aan voel dansen en heb het grootste plezier hier met Leslie aan mijn zij, of ja voor me. Ik kijk liefdevol in haar ogen en blijf gewoon kijken in haar ogen tijdens het dansen.

    Alexi
    Ik grinnik zachtjes en sta recht. Ik trek hem van zijn stoel en ga voor hem staan. 'Dans met me?' vraag ik hem. Normaal zouden we nu op het bal zijn, als ik niet zwanger geweest was maar dit is hier ook leuk. Ik zet de muziek aan en glimlach naar hem. Ik pak mijn glas wijn en drink er nog wat van. Oke misschien voel ik er toch iets van.


    [Asje Femke :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij laat me vlug los en ik glimlach dan. Hij komt weer zitten en ik ga dicht tegen hem aanzitten. 'Ja, dat was het inderdaad,' stem ik dan in en druk mijn lippen even op die van hem. 'Nog wensen?' Vraag ik dan met een ondeugend knipoogje. Ach, het hoeft niet hoor. Maar nu we toch bezig zijn.

    Hayden Fitch
    Hij opent en sluit de deur en ik ga even op mijn bed zitten. Ik heb nog nooit een vriendje gehad. Ik ben daarstraks voor het eerst gekust. Ik weet gewoon niet hoe al die dingen werken. Heeft hij al weleens een vriendin gehad? Geen idee. Ik weet wel dat hij van Leslie houdt. Of hield? Ik weet het niet. Dan sta ik op en loop naar mijn kast. Ik pak een short en een topje en kleed me dan gewoon in Nick zijn bijzijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)

    [Ja sorry ben mijn samenvatting van latijn ondertussen ook aan het maken en had niet gezien dat je gepost had :P]


    [Geeft niets :3 ik ging echt net eten toen jullie postte xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik grinnik even als ik haar ondeugende blik zie. 'Had je iets in gedachten Les?' zeg ik dan en trek haar weer in mijn armen. Ik streel zachtjes over haar zij en blijf haar lachend aan kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, niets specifieks,' lach ik naar hem. Hij heeft me in zijn armen genomen en er ontstaat kippenvel over mijn lichaam omdat Jake mijn zij streelt. 'Misschien dat jij nog iets wil voor kerst? Een konijn, schoenen, pinguïns, wafels?' Ik som allemaal doodnormale dingen op. Eens kijken naar zijn reactie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik grinnik 'Nee hoor. Ik dacht eerder aan iets anders.' zeg ik iets ondeugend in haar oor. 'En over eten moet je je geen zorgen maken, mam kookt morgen normaal.' zeg ik dan op een normale toon.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor de ondeugende toon in zijn stem en draai mijn hoofd opzij om hem aan te kijken. 'Tell me, love,' zeg ik dan tegen hem. Mijn blik laat die van hem niet los. 'En ik maak me ook geen zorgen over het eten,' glimlach ik scheef. 'Volgens mij zijn er andere dingen waar ik me beter zorgen over kan maken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik ga iets over haar hangen. 'Hm. Vertel me.' zeg ik met een lachje en blijf terug kijken in haar ogen. 'Wat zijn die andere dingen?' Ik antwoord niet op haar eerste vraag omdat ze toch het antwoord weet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ze gaat op haar bed zitten en staat vervolgens op om naar haar kast te lopen en zich om te kleden, zelf open ik alleen de knopen van mijn blouse en laat de rest.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Vertel wat?' Vraag ik hem uitdagend. Hij hangt iets over me heen, en we kijken elkaar aan. Hij vraagt wat die andere dingen zijn. 'Niets bijzonders,' zeg ik dan simpel. En onschuldig. Vooral dat laatste. 'Of ik niet te beleefd ben.' Een kleine grijns verschiet op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Nu ben ik even uit het veld geslagen. 'Te beleefd ben?' herhaal ik nog steeds iets verward en rol met mijn ogen. Ik druk een kus op haar lippen en sta dan recht om drinken te halen. 'Wil je ook iets?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik kijk naar Nick. Hij heeft zijn broek nog aan en zijn hemd hangt open. DAMN. Hij is zo sexy. Ik loop naar hem toe en ga met mijn hand even over zijn borstkas. 'Ziet er goed uit,' geef ik toe met een lichte blos. Ik haal mijn hand weer terug en kijk hem aan. 'Heb jij ooit eerder een vriendin gehad?' Vraag ik hem dan en kan mezelf daarna voor mijn kop slaan. Ik insinueer nu dat ik zijn vriendin ben. 'Gewoon nieuwsgierig,' mompel ik er nerveus achteraan. 'Ik namelijk niet.' Ik zwijg even. 'E-een vriendje dan. Ook geen vriendin maar.' Ik word roder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik lach als ik zie dat hij verwart is. Hij weet duidelijk niet waar ik het over heb. Ik was onbeleefd tegen hem, hij zei dat hij daar nog wel iets op zou vinden zodat ik beleefder zou zijn. En daar is nog niets van gekomen. 'Ja graag,' zeg ik dan. 'Doe maar hetzelfde als wat jij neemt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik pak net de whiskyfles als ik een antwoord krijg. Oke whisky dus dan maar. Ik giet in 2 glazen wat drank en loop terug naar de zetel . Ik ga zitten en zet de glazen op het tafeltje. Ik trek haar tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'