• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Vrolijk kerstfeest Ax.' glimlach ik en volg zijn voorbeeld. Ik pak ook mijn lepel en begin voorzichtig mijn soep op te drinken. Ik kijk af en toe naar hem op en drink dan weer verder. Het is echt heerlijk, deze soep. Ik sla mijn ene been over mijn andere been; Eigenlijk pas ik niet in deze locatie. Romantisch etentje, en ik zit in die babydoll maar ja, het is zijn cadeau en als hij dat wil...

    Axton
    Ik at rustig de soep op en nam toen een klein stukje brood. Het was gewoon om de smaak wat uit mijn mond te krijgen, zodat ik dan weer van de wijn zou kunnen drinken. Ik nam wat kleine slokjes van de wijn en keek over de rand van het glas naar haar.
    Hmm, ze had al best veel gedronken. Even vroeg ik me af hoe ze zou zijn als ze dronken is. Sommigen worden gewoon moe, anderen zijn echt hylarisch... Ik behoorde tot het hylarische gedeelte.
    Maar ik zou het niet bij haar gaan uittesten. Als ze weer wat begon te drinken, zou ik haar waarschuwen. Anders zat ze morgen vast met een kater.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik glimlach en druk een kus op zijn lippen. 'Dank je lief, en iedereen heeft zijn eigen smaak.' Nick's smaak is dus duidelijk helemaal omgeslagen. Van bruin haar en bruine ogen naar blond haar en blauw-groene ogen. Ach ja, ik leg me er bij neer. Ik dans dicht tegen Jake aan, we zijn op elkaar ingespeeld.

    Hayden Fitch
    Hij zegt het eerste en we glimlachen naar elkaar. We dansen en aangezien ik geen rare blikken krijg verwacht ik dat ik het goed doe. Of in ieder geval goed genoeg. Ik glimlach weer en heb een twinkelende blik in mijn ogen als nick zijn handen op mijn heupen legt en me dichter bij zich trekt. Ja! Mijn hart maakt een sprongetje. En die gaat al helemaal tekeer als hij me kust. Ik kus hem gewillig terug en geniet er van.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik drink gewoon verder van mijn soep en als die op is drink ik wat water om dan weer naar de wijn over te schakelen. Tot mijn verbazing voel ik er nog niets van. Als je bekijkt dat ik 4-5 maanden al niet meer gedronken heb. Ik giet nog wat in mijn glas aangezien er nog maar een beetje in zat en kijk dan naar Axton als ik voel dat hij naar me kijkt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik lach zachtjes en blik even naar links waar ik Demian zijn lippen op die van Ashley zie drukken. Is het tij dan toch gekeerd voor haar? Is het nu voor één keer menens. Ik grinnik en kijk weer naar Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik volg Jake's blik en zie dan iets wat me blij maakt. Ashley heeft de juiste jongen gevonden. Ik kijk weer terug naar Jake. 'Ik hoop dat ze samen gelukkig worden,' zeg ik dan tegen Jake over Ashley en Damien. 'En zie je nou wel. Niets aan de hand. Ash is weer haar oude zelf.' Ik weet nog goed hoe ik tegen Ashley schreeuwde dat ze de gruwelijkste demon op aarde was. Nadat ze mij het beruchte filmpje heeft laten zien. Maar dat kan vergeven worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik glimlach en druk een kus op zijn lippen. 'Dank je lief, en iedereen heeft zijn eigen smaak.' Nick's smaak is dus duidelijk helemaal omgeslagen. Van bruin haar en bruine ogen naar blond haar en blauw-groene ogen. Ach ja, ik leg me er bij neer. Ik dans dicht tegen Jake aan, we zijn op elkaar ingespeeld.

    Hayden Fitch
    Hij zegt het eerste en we glimlachen naar elkaar. We dansen en aangezien ik geen rare blikken krijg verwacht ik dat ik het goed doe. Of in ieder geval goed genoeg. Ik glimlach weer en heb een twinkelende blik in mijn ogen als nick zijn handen op mijn heupen legt en me dichter bij zich trekt. Ja! Mijn hart maakt een sprongetje. En die gaat al helemaal tekeer als hij me kust. Ik kus hem gewillig terug en geniet er van.


    Nick
    Ik zie de twinkelende blik in haar ogen toen ik mijn handen op haar heupen legde en ze dichter naar me toe trok en hoor haar hard sneller kloppen als ik haar kus. Na een tijdje verbreek ik de kus en kijk haar aan, waarschijnlijk moest ik me ergens inhouden om niet iets stoms te gaan zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Na even verbreekt Nick de kus en we kijken elkaar aan. Een glimlach speelt op mijn lippen en ik dans verder met hem. 'Dat voelde geweldig,' fluister ik. Maar ik denk niet dat hij het gehoord heeft aangezien de muziek het overstemt heeft. Zijn nick en ik nu... samen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik ga even weg met mn moeder.. tot later ;3]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Veel plezier ik ga Harry Potter kijken (: en huiswerk maken ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [terug :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik drink gewoon verder van mijn soep en als die op is drink ik wat water om dan weer naar de wijn over te schakelen. Tot mijn verbazing voel ik er nog niets van. Als je bekijkt dat ik 4-5 maanden al niet meer gedronken heb. Ik giet nog wat in mijn glas aangezien er nog maar een beetje in zat en kijk dan naar Axton als ik voel dat hij naar me kijkt.

    Axton
    "Een beetje voorzichtig met die wijn." grijnsde ik naar haar. "Je wilt morgen geen enorme kater, denk ik." zei ik glimlachend en stak mijn hand naar haar uit over tafel heen. Ik legde mijn hand neer op het tafelblad, omdat ik net niet aan de hare kon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik haal mijn schouders op. 'Zo sterk is die wijn nu ook weer niet, ik voel niets.' verzeker ik hem en leg mijn hand op de zijne. Ik drink nog wat van mijn glas en kijk hem glimlachend aan. 'Wel dan hebben we nog een probleem, ik heb geen flauw idee hoe ik kreeft moet eten.' zeg ik iets beschaamt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {haha, ik ook niet! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ben te lui voor huiswerk ;P ben er half, kijk ook hp]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.