• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:39 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Nick
    'Niet veel' Andwoord ik simpelweg, ook zij keek om en ze haalde haar armen rond mijn nek vandaan toen het nummer overging in een ander nummer en ook ik haalde mijn armen van haar middel. 'Volgensmij heeft Jakie heimwee naar je' Zeg ik vervolgens

Don't be like the rest of them, darling

Alexi
    Ik glimlach als ik zijn lippen op mijn wang voel en hij me nog iets steviger vast neemt. Ik draai me voorzichtig iets naar hem toe en kus zijn lippen nog eens liefdevol. 'Zullen we even eten?' vraag ik hem en zet de film op pauze via de digibox. Ik kijk hem afwachtend aan met een brede glimlach.

Axton
    "Klinkt geweldig." glimlachte ik. Ik ging rechtstaan en trok haar overeind.
    "Hmm, wacht..." wat doen we met de kindjes?
    "Misschien moet je hen even eerst te eten geven en dan leggen we ze in hun bedje?" stelde ik voor.

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    'Dat is nog steeds geen antwoord,' zeg ik dan tegen hem. Ik dans weer normaal met hem. Dan zegt Nick dat volgens hem Jake heimwee heeft naar mij. 'Ach zij ook naar jou,' zeg ik dan tegen hem. Ik heb haar wel zien kijken de hele tijd. En haar ook horen vragen wat Jake ervan vond dat Nick en ik zo slowde. Zie je, ik ben niet de enige die jaloers kan zijn. 'Nick, dat jij en ik voorbij zijn.. Betekent niet dat ik niet meer om je geef en van je houdt. Maar wat nog belangrijker voor me is, is dat jij gelukkig bent. Onthoudt dat oke?' En dan loop ik weg van hem richting Jake.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Ik knik glimlachend en ga weer zitten. Ik onbloot mijn borsten weer en pak hen op. Tyler is al wakker en begint gulzig te drinken maar Mayra is nog iets duf van het slapen en kijkt me met haar mooie grote ogen aan. 'Hi lieverd.' glimlach ik en dan begint ze ook te drinken.

Axton
    Ik wachtte glimlachend tot ze gedaan hadden, zodat ik Mayra of Tyler kon overnemen om ze dan naar de kinderkamer te dragen.
    Het was toch allemaal zo snel gegaan... En ik had helemaal nergens spijt van...

Jake S.
    Ik glimlach even naar Hayden als ik Leslie zie afkomen. 'Het is weer partnerruil, denk ik. Veel plezier met Nick.' zeg ik tegen haar en verstrengel mijn hand met die van Leslie en druk een kusje op haar wang.

Alexi
    Ik kijk even hoe Axton hen naar de kinderkamer brengt en sta op. Ik loop naar de keuken en doe het aliminiumpapier weg van de plateau's. Veel te veel eten. Ik pak borden en begin de tafel mooi te dekken.

Axton
    Ik legde ze voorzichtig in hun bedje en stopte ze goed toe. Plots namen ze elkaars handje vast. Of het nu toeval was of niet, het zag er echt superschattig uit. Ik liet meteen een fototoestel verschijnen en trok een foto of 2. Daarna drukte ik nog een kus op hun voorhoofd, deed het licht uit en liep terug naar de keuken.
    "Kijk eens." grijnsde ik naar Alexi, terwijl ik het fototoestel met op het schermpje de foto omhoog hield.

_dubbel_

[ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 11:49 ]

Leslie Day
    Jake verstrengelt onze handen en ik kijk nog even om naar Nick. Dan weer terug naar Jake en ik glimlach als hij een kusje op mij wang drukt. Ik trek hem mee de dans menigte in en dans dan weer met Jake. 'Nick en ik is voorgoed voorbij,' zeg ik tegen hem met een glimlachje. 'Dus daar hoeven we ons nooit meer zorgen over te maken.' En ik druk een kus op Jake's lippen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake verstrengelt onze handen en ik kijk nog even om naar Nick. Dan weer terug naar Jake en ik glimlach als hij een kusje op mij wang drukt. Ik trek hem mee de dans menigte in en dans dan weer met Jake. 'Nick en ik is voorgoed voorbij,' zeg ik tegen hem met een glimlachje. 'Dus daar hoeven we ons nooit meer zorgen over te maken.' En ik druk een kus op Jake's lippen.

{:c Dat klinkt niet heel aardig..}

Nick
    Ik loop naar Hayden toe wanneer Leslie Jake weer meetrekt door de menigte, 'Sorry dat ik je alleen liet' Zeg ik vervolgens. En hoor daarna wat Leslie tegen Jake zegt, dat komt best hard aan op een bepaalde manier.

Alexi
    Ik pak het fototoestel over en kijk met een vertedert gezicht naar de foto. 'Awh.' komt er zachtjes uit mijn mond. 'Ze zijn zo schattig.' Ik druk een kus op zijn mondhoek en richt het fototoestel dan na een tijdje op hem. 'Lachen Ax.' glimlach ik en trek een foto. Zo nu heb ik 2 foto's voor in een album.

Axton
    Ik grijnsde en nam het fototoestel weer af.
    "Ik zou een foto van jou trekken, maar iets zegt me dat je zo niet in een album wilt staan." grinnikte ik.

Jake S.
    'Ik maakte me daar ook geen zorgen over nu, ik vertrouw je.' glimlach ik gewoon en dans weer samen met haar. 'Al ben ik wel blij dat je terug bent, Hayden is wel aardig maar ze was een beetje... jaloers op het feit dat jij met Nick aan het dansen was.'