• 1729, de gouden eeuw van de piraten loopt ten einde en het word moeilijker. De zwaar beladen schepen vormen niet meer zo’n makkelijke prooi als daarvoor, dus zoeken deze piraten een nieuwe en makkelijkere manier om hun prooi alsnog buit te maken. De bemanning van The Ophelia merkt ook dat alles slechter gaat. Het eens zo mooie schip dobbert al een tijdje haveloos rond op de woeste zee, terwijl haar bemanning uitgedund is door verschillende gevechten. Het lot is ze gunstig gezind als ze plotseling op het kleine, maar magische eilandje ‘Lighthouse Cove’ stuiten.
    Het eilandje is maar klein, de wateren om het eiland levensgevaarlijk. Dat is één van de redenen waarom niemand het eiland bezoekt. De trouwe vuurtorenwachter, die al generaties lang door dezelfde mannen word vervuld, loodst alle schepen netjes om het eiland. Het eiland is maar dunbevolkt, met een enkel dorpje dicht bij de vuurtoren en het strand. Voor de rest bestaat het eiland vooral uit een magisch, tropisch bos.
    De komst van de piraten word door sommige als een kleine verademing beschouwt, een afleiding van het dagelijkse leven. De piraten zuipen veel, maken gebruik van alle wat ze tegen komen en lokken de schepen in de val door de vuurtoren te saboteren. Uiteraard is niet iedereen hier blij mee, zoals een deel van de kleine bevolking en natuurlijk de trouwe vuurtorenwachter, die buiten het zicht van de piraten probeert om de schepen veilig weg te krijgen.


    Regels:
    - Lange posts van 200-300 woorden is echt een minimum. Dat houd in dat je minstens 10 of meer regels schrijft, een kort hoofdstuk eigenlijk. Dit houd dus niet in dat je om de regel of om de twee regels een enter doet.
    - Je schrijft in de ik-vorm, met de naam van je personage boven je post.
    - Geen onnodig gequote! Daarvan rekken de pagina’s uit en je hoeft echt niet een reactie te quoten als hij op de vorige pagina staat of als je een reactie op iemand schrijft, al is het al even geleden. Je neemt trouwens zelf maar even de moeite om een reactie terug te zoeken als je dat nodig hebt.
    - Niet off-topic gaan! Je bespreekt dingen maar in iemands gastenboek of via een privé bericht. Kleine dingetjes mogen uiteraard wel.
    - Geen Mary Sues, niemand houd ervan om met perfecte personages te spelen of mensen die zich overal uit weten te redden.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Maximaal 3 rollen.
    - Geen mensen die al snel stoppen, denk daar goed over na voor je jezelf aanmeld. Meld het wel als je afwezig bent of wel wilt stoppen.

    De rollen:

    Piraten:
    - Nicholas Elijah Hawkins Hidan - kapitein
    - Alice Gwyn Barwick Assassin - rechterhand
    - Bernadette Mary-Ann Raydel Permission
    - Peyton Locke Neiva
    - Noël Sam Thomson Frodo

    Eilandbewoners: [Je kan natuurlijk ook familie maken]
    - Vuurtorenwachter [ook mannelijk]
    - Ezra Gilbert Jenkins Assassin
    - Milan Montgomery Gasai
    - Aurélie Gabrielle du Aquitaine Neiva
    - Milena Cassia Jenkins Hidan
    - Hassu Kins Wiarda

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: [hou er rekening mee dat er geen jonge piraten zijn, maar ook dat mensen niet heel oud werden in die tijd]
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb toch voor lichte haarkleur gekozen Nikki. Toch bedankt voor het helpen! :].
    I'll wait if someone still wants to make a captain, otherwise I'm gonna change mine.
    De rest zal ik op een ander moment bij schrijven.

    Invullen:
    Rol:
    Mannelijke piraat.
    Naam: Nicholas Elijah Hawkins. Vanwege het feit dat hij zijn namen haat, dwingt hij iedereen om hem Nick te noemen i.p.v. zijn eigen naam.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: 26 jaar.
    Innerlijk:
    Nicholas heeft nogal een probleem met zijn emoties, hij weet namelijk niet hoe hij ze moet uiten als het niet met negatief te maken heeft. Zo komt hij vooral barbaars over door zijn gesloten en afstandelijke uitstraling. Hoewel hij wel kalm kan zijn, is hij dit zeker niet te alle tijden, want hij is niet beheerst en kan nogal uitvallen opeens.
    Zeker als hem iets niet aan staat en hij dit anders wil. Dit laat hij dan ook direct merken en als hij uitvalt, is dit ook fel met scheldwoorden. Hij is agressief en taai. Nick heeft er geen problemen mee mensen te vermoorden en dit doet ook zonder enige aarzeling.
    Liefde kent hij niet, of wil hij niet kennen en hij doet hier dan ook afstand van. Ondanks dat hij er soms nog wel een groot knagend gevoel van krijgt, dat hij iets mist. Wanneer dit gebeurt, laat hij dit echter niet toe en stopt het dan ook direct weg.
    Uiterlijk: Nicholas heeft een lengte van ongeveer 1,90 en hoewel hij gespierd is, beweegt hij zich vrij sierlijk voort. Dit zal er altijd wel iets in zitten, aangezien zijn verleden en herkomst, echter wil hij dit achter zich laten om er zelfs niet meer aan te denken – wat natuurlijk niet elke keer lukt.
    De ogen van hem zijn apart, deze zijn donkerbruin, maar met een rare rode gloed erover heen. Sneeuwwit haar heeft hij, wat iets langer is dan gewoon stekeltjes. Nick kamt zijn haar naar achteren, want hij heeft er een hekel aan als het warrig zit, waardoor hij op dat vlak wel ijdel genoemd kan worden.
    Verder heeft hij een sterke kaak, bleke lippen en een blanke huid met een héle lichte teint erover heen. Vaak draagt hij gewoonweg iets zoals bijna elke mannelijke piraat, maar vanwege zijn drang toch nog iets netter te kleden, ziet dit er ook zo bij hem uit. Als hij echter boos is of snel iets af gehandeld wil hebben, zet hij dit vaak aan de kant, waarop het hem dan niet meer kan schelen hoe hij eruit ziet.
    Ondanks dat zijn haar sneeuwwit is, zijn Nick’s wenkbrauwen iets donkerder. Hij heeft een knopje in zijn linker oorlel. Hij heeft deze tattoo, meer om zijn familie te pesten, en deze tattoo aan de binnenkant van zijn rechterarm, geheel voor zichzelf.


    Extra: Hij kan nogal veel drinken en dit lijkt dan ook zijn leven te zijn, aangezien hij altijd wel een fles bij hem lijkt te hebben.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 16:07 ]


    Ik heb besloten toch niet mee te doen, aangezien er een stuk of zes toetsweken ingeroosterd liggen.

    Mvg, Lyra aka LadyZayn

    Ik ga ook niet zoveel kunnen posten de volgende 2 weken, maar dat betekend toch niet dat je helemaal niet moet doorgaan?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Is hij zo een beetje goed, Nikki? Ik heb hem eindelijk helemaal klaar, of nou ja, bijna, want ik had ook nog een verleden in mijn hoofd.


    Yeeees, I love him.


    Your make-up is terrible

    Yay. :Y)
    Even een vraagje: hoeveel personen wil je er nog bij voor we beginnen?


    Hm, misschien nog wat mannen op het eiland... En Cheryl moet nog haar mannelijke rol invullen.


    Your make-up is terrible

    Dan hoop ik dat er snel een aantal mannen komen. :'].


    Ik ook, maar anders beginnen we gewoon zonder.


    Your make-up is terrible

    Ik vul mijn rol morgen in, heel misschien vanavond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pssstttttt.... Ik wil een dudie
    Een tarzan dude die op het eiland woont.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ghehe, één Tarzandude voor Syll.


    Your make-up is terrible

    Wanneer vult Cheryl haar rol in? :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben bezig ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Piraat
    Naam: Peyton Locke
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 25
    Innerlijk: Peyton is goed in het verbergen van zijn emoties. Je zal niet aan hem kunnen zijn of hij zich juist opgetogen voelt, of eerder niet lekker in zijn vel. In de meeste situaties weet hij wel kalm te blijven, zijn woede reageert hij meestal niet af op de mensen om hem heen, die uit hij als hij zeker weet dat hij alleen is. Er zijn echter wel dingen waardoor hij uit zijn slof schiet en niet kalm weet te blijven, en een boze Peyton wil je niet voor je hebben.
    Er zijn best wel wat dingen waar hij zich aan kan ergeren, maar het irritantste vindt hij mensen die bij het minste of geringste al beginnen te jammeren. Hij heeft een hekel aan kleinzerige personen. Ook is hij geen fan van luie personen, dat komt deels doordat hij zelf er actief is en altijd wel energie heeft, maar ook doordat hij er van overtuigt dat als je dingen samen doet, je dan verder komt, maar dat iedereen zich dan wel moet inzetten. Peyton is een teamspeler en geen solist. Hoewel hij het niet laat merken vindt hij het eigenlijk wel fijn om mensen om zich heen te hebben, maar hij heeft wel zijn momenten nodig waarop hij alleen kan zijn. Hij vindt het belangrijk om wat privacy te hebben.
    Peyton kan, als hij wilt, een charmeur zijn. Hij is goed in mensen, en dan met name vrouwen, rond zijn vingers te wikkelen. Hij zal daar echter niet veel gebruik van maken.
    Uiterlijk:


    Peyton heeft een lengte die rond de 1.84 meter ligt en het is duidelijk te zien dat hij spieren heeft. Zijn donkere haren houdt hij meestal kort, omdat ze anders te veel krullen en hij dat maar niks vindt. Krullen beschouwt hij als iets vrouwelijks. Zijn donkergroene ogen zijn voor de meeste mensen ondoorgrondelijk, wat hem iets mysterieus geeft. Hij heeft geen volle lippen, maar wel een mooi gebit. Hij heeft een klein baardje en snorretje, die hij scheert als hij het te lang vindt worden.
    Extra: x


    Done, niet heel erg uitgebreid maar ik hoop dat het iets is.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:38 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered