• Volgens mijn (fake)vriendin is er een Jongen op me verliefd, nu denk je wat is daar erg aan, NOU die jongen is Stom en doet achterlijk, hij heet Bowey en als we mt ons groepje staan kijkt hij mij aan als hij tegen die andere praat + hij vraagt aandacht, Me vriendin zei dat erin zijn Nickname Bowey(H)....., OMG me schooljaar is so RUINED, like we zitten altijd in de kantine en dan zit hij altijd met zijn stomme vrienden voor me uitzicht, damn.

    Linda heeft last van Zelfmedelijden x]

    hier een foto:
    http://nl.tinypic.com/view.php?pic=13yj68l&s=4


    Ice-cream Rockt more than you x3

    nahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa omfg :') medelijde ö<3

    Eén woord voor die gast: JAKKES xD
    Je hebt gelijk met je zelfmedelijden!


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    Linda toch, Laura heeft kei veel medelijden met je echt waar, ocharme, en zo'n sukkel, met jou nee dat kan nooit iets worden
    Nu jah jij zegt dat het een sukkel is he, dus beter gezegd een sukkel en jij dat kan nooit iets worden, daar ben jij te cool voor

    En weetje dit is het forum he :D:D:D


    Live life limitless.

    Eén woord voor die gast: JAKKES xD
    Je hebt gelijk met je zelfmedelijden!


    JA I know, ik vindt mezelf zo zielig hea, OMG


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    JA I know, ik vindt mezelf zo zielig hea, OMG


    Voor een keer vind ik het is niet erg dat iemand zelfmedelijden heeft.
    Maar Linda je bent NIET zielig!!!!


    Live life limitless.

    (...)

    Voor een keer vind ik het is niet erg dat iemand zelfmedelijden heeft.
    Maar Linda je bent NIET zielig!!!!


    jAwel, maarja als hij me vraagt zeg ik hard in zijn gezicht NEE, Yeaaaaaaah


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Like; die heeft een make-over nodig en hij moet naar de gym

    die gast is lelijk


    Gilles (ll)

    die gast is lelijk


    Jaaaaaaaaa, ik hoop dat we het echt mis hebben dat hij mij leuk vindt, Like hij is stom en lelijk, en ik ben al verliefd op een Hottie


    Ice-cream Rockt more than you x3

    chrme jij!


    Your Butt is Mine!

    Wat een aap. _O_

    Wat een aap. _O_


    jaaaa, ik wil janken, stomme gast


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik vind het eigenlijk best wel gemeen van je dat jij hier een topic voor opent en allemaal gemene dingen over hem zegt en ook nog wil dat andere medelijden met je hebben.. Ik bedoel, zou jij het leuk vinden als jij op een jongen was en hij zo deed zoals jij nu doet...?? Sorry maar ik vind je een beetje erg gemeen..


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik vind het eigenlijk best wel gemeen van je dat jij hier een topic voor opent en allemaal gemene dingen over hem zegt en ook nog wil dat andere medelijden met je hebben.. Ik bedoel, zou jij het leuk vinden als jij op een jongen was en hij zo deed zoals jij nu doet...?? Sorry maar ik vind je een beetje erg gemeen..


    Ik ben gemeen, zo is mijn Karakter, niets nieuws.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik vind het eigenlijk best wel gemeen van je dat jij hier een topic voor opent en allemaal gemene dingen over hem zegt en ook nog wil dat andere medelijden met je hebben.. Ik bedoel, zou jij het leuk vinden als jij op een jongen was en hij zo deed zoals jij nu doet...?? Sorry maar ik vind je een beetje erg gemeen..

    Daar moet ik me bij aansluiten.
    Vind het tegenover hem nogal respectloos.
    Monster of niet.


    Mew <3