• Ik sluit dit topic omdat ik genoeg ideeen heb, en mijn verhaal nu ga schrijven.
    Bedankt voor de hulp.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 20:05 ]

    nog geen reactie zit zo in de stress t is een huiswerk opdracht. :( :(

    Het heeft echt geen zin om iedere paar minuten het topic weer omhoog te schoppen hoor!
    En het zou helpen als je wat meer uitleg gaf over de opdracht. Om te beginnen in welke tijd en welk land het zich afspeelt.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Haha, vorig jaar moest ik dat ook? In welke tijd moet het zich afspelen, land, klasse etc.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal, rond 1788 het moet zegmaar met dit stuk verder geschreven worden maar ik heb totaal geen inspiratie,
    ben een slechte schrijver..
    maar het moet over een boeren familie gaan die erg arm is, twee vrouwen onderhouden zegmaar 5 kinderen,
    en hebben heel weinig geld. dan komt de belastingsinner aan de deur die dus het geld komt ophalen ''de belasting''
    nou heb ik geen idee hoe nu verder..

    Madonna schreef:
    Het heeft echt geen zin om iedere paar minuten het topic weer omhoog te schoppen hoor!
    En het zou helpen als je wat meer uitleg gaf over de opdracht. Om te beginnen in welke tijd en welk land het zich afspeelt.



    oke.

    .

    Stop met het omhoog schoppen van je topic, wat wil je dat we doen, je verhaal voor je schrijven?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Is Francois geen mannen naam?

    Ideetjes

    De twee vrouwen vermoorden de belastinginner, de twee vrouwen kunnen de belasting niet betalen en dan wil de belastinginner seks met een van de vrouwen in ruil voor meer tijd om de belasting te betalen of de twee vrouwen kunnen de belasting niet betalen en als ze dan vragen of het niet later kan geeft de belastinginner een van de twee vrouwen een klap.


    Physics is awesome

    je kan ook doen dat ze een van de kinderen opgeven als belasting.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    GIRLxWRITER schreef:
    Nadal, rond 1788 het moet zegmaar met dit stuk verder geschreven worden maar ik heb totaal geen inspiratie,
    ben een slechte schrijver..
    maar het moet over een boeren familie gaan die erg arm is, twee vrouwen onderhouden zegmaar 5 kinderen,
    en hebben heel weinig geld. dan komt de belastingsinner aan de deur die dus het geld komt ophalen ''de belasting''
    nou heb ik geen idee hoe nu verder..


    Ik denk dat je wat onderzoek moet gaan doen in plaats van random schrijven. Ik mocht zelf een onderwerp uitkiezen maar om je echt te kunnen verplaatsen en reële moves te maken moet je echt onderzoek gaan doen naar die tijd. Wat was er aan de hand rond 1788? Wat was de positie van de boeren? Waren deze rijk of juist een achtergesteld volkje?
    Zoek bronnen, zoek primaire bronnen, zoek verhalen, kranten artikelen etc. vanuit daar groeit je inspiratie enorm.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    bedankt voor de ideeen ik sluit dit topic wel even

    groetjes.

    Je kan je topic zelf niet sluiten.


    Physics is awesome