• In de naam van de roos. Umbero Eco.
    Wij hebben een P.O. voor levensbeschouwing, aangezien ik dat dit jaar afsluit. Ik doe het samen met mijn "partner" over de katholieke kerk (moest ethisch zijn) en we moesten een roman lezen.
    Zij raadde ons het aan. Serieus 500. 500! pagina's, de vele nawoorden enzo er niet bijgeteld. Ik ben er in begonnen en ben een hele goede lezer, maar dit...
    Heeft iemand het toevallig gelezen? Of de film gezien en kan me vertellen of het nog een béétje de moeite waard wordt, want anders ga ik toch maar iets van Dan Brown lezen...


    Miep

    De film is goed.
    Ik vind het een leuk verhaal. Het zit wel goed in elkaar. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn vader heeft het gelezen. Hij vond het erg langdradig, maar uiteindelijk wel redelijk interessant.
    Maar ja, ik weet niet of je iets hebt aan de mening van een man van bijna 50.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Scandal schreef:
    De film is goed.
    Ik vind het een leuk verhaal. Het zit wel goed in elkaar. =)


    haha, ik ga de film eerst kijken, misschien dat het verhaal dan wat interessanter wordt...


    Miep

    Ik heb de film gezien, deels. Was wel een redelijke film, kan alleen niet meer vertellen waar hij over ging :')

    En iets van Dan Brown over de katholieke kerk... Hm, ik heb alle boeken, op één na, gelezen, en volgens mij gaan ze niet echt over... nvm, Angels & Demons, haha.


    Destroy what destroys you.

    Ik ken 'm niet.


    26 - 02 - '16

    Doe The Da Vinci Code, die is echt leuk :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Opera schreef:
    Ik ken 'm niet.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb de film gezien, en die was een beetje vreemd, maar wel mooi. ^^
    Mijn moeder heeft ook het boek gelezen, en zij vindt het geweldig. Het is alleen wel een erg langdradig boek volgens haar, met heel veel beschrijvingen, dus ze raadde me aan dat als ik het ooit zelf wilde lezen ik het beste gewoon af en toe stukken over kon slaan. Ik denk dat het zoiets is waar je maar net van moet houden; als je het echt niet interessant vindt is het misschien beter om een ander boek te kiezen, want ik denk dat het nog behoorlijk lastig zou kunnen worden om je er dan doorheen te slaan. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan