• 1729, de gouden eeuw van de piraten loopt ten einde en het word moeilijker. De zwaar beladen schepen vormen niet meer zo’n makkelijke prooi als daarvoor, dus zoeken deze piraten een nieuwe en makkelijkere manier om hun prooi alsnog buit te maken. De bemanning van The Ophelia merkt ook dat alles slechter gaat. Het eens zo mooie schip dobbert al een tijdje haveloos rond op de woeste zee, terwijl haar bemanning uitgedund is door verschillende gevechten. Het lot is ze gunstig gezind als ze plotseling op het kleine, maar magische eilandje ‘Lighthouse Cove’ stuiten.
    Het eilandje is maar klein, de wateren om het eiland levensgevaarlijk. Dat is één van de redenen waarom niemand het eiland bezoekt. De trouwe vuurtorenwachter, die al generaties lang door dezelfde mannen word vervuld, loodst alle schepen netjes om het eiland. Het eiland is maar dunbevolkt, met een enkel dorpje dicht bij de vuurtoren en het strand. Voor de rest bestaat het eiland vooral uit een magisch, tropisch bos.
    De komst van de piraten word door sommige als een kleine verademing beschouwt, een afleiding van het dagelijkse leven. De piraten zuipen veel, maken gebruik van alle wat ze tegen komen en lokken de schepen in de val door de vuurtoren te saboteren. Uiteraard is niet iedereen hier blij mee, zoals een deel van de kleine bevolking en natuurlijk de trouwe vuurtorenwachter, die buiten het zicht van de piraten probeert om de schepen veilig weg te krijgen.


    Regels:
    - Lange posts van 200-300 woorden is echt een minimum. Dat houd in dat je minstens 10 of meer regels schrijft, een kort hoofdstuk eigenlijk. Dit houd dus niet in dat je om de regel of om de twee regels een enter doet.
    - Je schrijft in de ik-vorm, met de naam van je personage boven je post.
    - Geen onnodig gequote! Daarvan rekken de pagina’s uit en je hoeft echt niet een reactie te quoten als hij op de vorige pagina staat of als je een reactie op iemand schrijft, al is het al even geleden. Je neemt trouwens zelf maar even de moeite om een reactie terug te zoeken als je dat nodig hebt.
    - Niet off-topic gaan! Je bespreekt dingen maar in iemands gastenboek of via een privé bericht. Kleine dingetjes mogen uiteraard wel.
    - Geen Mary Sues, niemand houd ervan om met perfecte personages te spelen of mensen die zich overal uit weten te redden.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Maximaal 3 rollen.
    - Geen mensen die al snel stoppen, denk daar goed over na voor je jezelf aanmeld. Meld het wel als je afwezig bent of wel wilt stoppen.

    De rollen:

    Piraten:
    - Nicholas Elijah Hawkins Hidan - kapitein
    - Alice Gwyn Barwick Assassin - rechterhand
    - Bernadette Mary-Ann Raydel Permission
    - Peyton Locke Neiva
    - Noël Sam Thomson Frodo

    Eilandbewoners: [Je kan natuurlijk ook familie maken]
    - Vuurtorenwachter [ook mannelijk]
    - Ezra Gilbert Jenkins Assassin
    - Milan Montgomery Gasai
    - Aurélie Gabrielle du Aquitaine Neiva
    - Milena Cassia Jenkins Hidan
    - Hassu Kins Wiarda

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: [hou er rekening mee dat er geen jonge piraten zijn, maar ook dat mensen niet heel oud werden in die tijd]
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:17 ]


    Your make-up is terrible

    Nikki, je weet denk ik al wat ik wil haha. Vrouwelijke eilandbewoner

    &een mannelijke piraat


    (pirate)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 18:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    zou ik een vrouwelijke eiland bewoner mogen reserveren? (flower)


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    xPumkin schreef:
    zou ik een vrouwelijke eiland bewoner mogen reserveren? (flower)


    Weet je wel hoe je moet RPGen? Ik zie enkel rollentopics tussen jouw topics staan en ik wil niet mensen die afhaken of toch niet mee doen. Het word ook een RPG voor wat gevorderde RPGers...


    Your make-up is terrible

    Rol: Piraat, rechterhand
    Naam: Alice Gwyn Barwick, het liefst word ze bij haar achternaam genoemd.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 24
    Innerlijk: Het is redelijk moeilijk om met Alice om te gaan. Je kan zeggen dat ze een rotkarakter heeft en dan zit je er niet ver naast. Alice heeft van zichzelf namelijk een behoorlijk scherpe tong waar ze iedereen mee afscheept. Er komen meer botte en sarcastische opmerkingen over haar volle lippen dan normale zinnen. Ze straalt een afstandelijke sfeer uit, sommige zeggen ook wel dat haar hart bevroren is. Heel ver zitten ze er niet naast, maar Alice heeft gewoon weinig in om iemand lief te hebben. Ze neemt er de moeite niet voor en zo red ze het ook prima, zeker op een ruig schip. De enige die ze niet de hele dag dodelijk aankijkt is de kapitein, aangezien hij haar respect heeft en dat moeilijk voor je te winnen is. Toch houd ze ook wel van een uitdaging onder de crew, die ze graag aanneemt. Ze vind het niet erg om zich te meten met de ruwe mannen van de zee.
    Daarbij is ze nog heel egoïstisch ingesteld ook. Gezellig is ze absoluut niet en goede raad die niet in haar eigen voordeel werkt geeft ze maar zelden. Ze houd er absoluut niet van als anderen voor haar proberen te zorgen of haar de les proberen te lezen, ze vind dat ze zelf wel weet wat goed voor haar is. Om hulp zal je haar dan ook niet zomaar horen vragen. Gelukkig is ze dan een creatief persoon en weet ze problemen dan wel op een andere manier op te lossen als ze eigenlijk hulp nodig heeft, of ze moffelt het gewoon weg. Bang voor de dood is ze niet en ze dood dan ook zonder pardon iemand anders. Ze is erg hard van binnen en moeilijk te kraken.
    Uiterlijk:


    Alice is een redelijk magere vrouw met een pezig, lenig lichaam. Hierbij is ze ook nog behoorlijk lang, ze zit vaak op ooghoogte met mannen van een gemiddelde lengte. Hierdoor lijkt ze vaak wat slungelig, maar dit is ze absoluut niet. Alice heeft een pure controle over haar lichaam, maar beweegt zich toch meestal voor als één of andere klungelige zoutzak en lijkt soms enorm log te zijn, wat er vreemd uit kan zien met haar lange ledematen. Toch is ze enorm behendig en zelfs redelijk sterk. In haar tengere lichaam bevinden zich niet al te veel vrouwelijke vormen en daar is ze wel tevreden mee.
    Verder heeft deze jongedame vuilblond haar dat er een beetje vlassig en warrig naar beneden valt, al draagt ze het groot en deels gewoon vast in een lange vlecht. Haar donkere ogen liggen diep in hun kassen, wat een schaduw over haar gezicht kan werpen en er soms wat griezelig uit kan zien, zeker in een beperkt licht. In haar ogen kan je weinig vinden, behalve een kille blik. Ze heeft een redelijk spitse neus en daaronde volle lippen en toch redelijk rechte tanden. Haar huid heeft een ongezonde bleke kleur, vooral omdat ze gewoon niet bruin word. Ze heeft wel kans in de zon op een paar hatelijke sproeten op en rond haar neus.
    Extra: Alice is een grote drinker, gelukkig voor haar kan ze daar wel redelijk goed tegen.
    Verder zit ze al lang op dit schip en schepen ervoor. Al sinds haar dertiende vaart ze mee op handelsschepen en dergelijke. Het geld wat ze daarmee verdiende was alleen erg weinig, waarna ze zich al snel aansloot bij de piraten, maar ze deed zichzelf wel voor als een vent. Dit is uiteindelijk aan het licht gekomen, maar de kapiteit boeide het zeer weinig. Dat was het op vorige schip, die ernstige schipbreuk lijdde. Het was een geluk dat Alice het overleefde. Ze zit niet perse op het schip omdat ze van varen houd of van het water, maar vanwege de vrijheid en het geld. Al kan ze wel uren naar de omstuimige zee staren, die ze zo langzamerhand heeft leren te waarderen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 10:34 ]


    Your make-up is terrible

    Nog meer mensen?


    Your make-up is terrible

    Zo even aan mijn mannelijke eiland bewoner beginnen. :vork: Is er iemand die zijn zusje wilt maken?


    Your make-up is terrible

    Misschien doe ik later nog mee, lijkt me echt een leuke RPG :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Zo even aan mijn mannelijke eiland bewoner beginnen. :vork: Is er iemand die zijn zusje wilt maken?

    Ik wil op zich zijn zusje wel maken.


    Hidan schreef:
    (...)
    Ik wil op zich zijn zusje wel maken.


    Mehehe, daar ben jij wel de perfecte persoon voor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mehehe, daar ben jij wel de perfecte persoon voor.

    So, I can? Or was it an insult?


    Hidan schreef:
    (...)
    So, I can? Or was it an insult?


    Ik vloei niet zo over van sarcasme. 8D Ofcourse you can.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vloei niet zo over van sarcasme. 8D Ofcourse you can.

    Dan reserveer ik die en wacht totdat jij een broer voor me hebt aan gemaakt, ghehe.


    Rol: Eiland bewoner
    Naam: Ezra Gilbert Jenkins
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 20
    Innerlijk: Ezra heeft moeite met zijn emoties binnen de perken te houden, hij uit ze maar wat graag en zelfs als hij het probeert kan hij ze niet intomen. Dit resulteerd er dan ook meestal in dat hij wat onbeholpen maar bijna altijd vriendelijk, spontaan en enthousiast is. Ook is hij erg behulpzaam naar iedereen toe en bied hij graag een luisterend oor. Hij zal je nooit zomaar afschrijven en zal je altijd helpen als je in moeilijkheden zit. Meestal stelt hij jouw belangen voor die van zichzelf, wat er meer dan eens voor gezorgd heeft dat hij het nakijken had met bepaalde dingen of dat het niet goed afliep voor hem, aangezien sommigen er graag gebruik van maken.
    Dan moet je echt oppassen, want ook zijn woede kan hij niet goed in de hand houden, waardoor hij wel vaker enorme uitbarstingen krijgt. Hij krijgt een rode waas voor zijn ogen en slaat er gewoon op los, dan ben je niet graag in zijn buurt. Je kan hem dus maar beter niet al te vaak voor de gek houden want hij krijgt het wel door. Op zich is het dan ook een redelijk intelligente jongen
    Een casanova zal hij nooit worden, daar is hij veel te klungelig en onbeholpen voor. Hij weet niet goed hoe hij zich moet gedragen in het bijzijn van meisjes, waarodoor hij zich vaak heel aardig gedraagt of juist niet weet wat hij moet zeggen. Hierdoor zien meisjes hem eerder als een grote broer, een beste vriend of vinden hem zelfs irritant omdat hij niet normaal kan antwoorden. In zijn hoofd is het een enorme romanticus, maar hij weet niet hoe hij dit moet uiten. Hij kan zich dus overal het algemeen niet goed uiten, maar kan wel enorm veel praten.
    Uiterlijk:


    Ezra is redelijk voor deze tijd, hij is namelijk groter dan één meter tachtig. Hierbij is hij ook nog redelijk slungelig, waardoor hij alleen maar langer lijkt. Als hij kleding draagt, ziet hij er alleen maar smal en timide uit, maar als hij geen kleding draagt kan je zijn pezige spieren onder zijn huid goed zien bewegen, wat er op duid dat hij zeker niet de slapste is. Zijn handen zijn redelijk groot en ruw, hoewel hij hierbij kleine, gecoördineerde bewegingen kan uitvoeren en heel teder kan zijn.
    Zijn jongensachtige gezicht doet hem jonger lijken dan hij werkelijk is. Hij heeft niet de brede kaak van een echte man en ook zijn baardgroei is nog niet echt op gang gekomen, wat erin resulteert dat hij ook nog een jongensachtige stem heeft. De vele bruine sproeten op zijn bleke gelaat helpen niet echt om hem er ouder uit te laten zien, evenals zijn kleine neus en de lichte wenkbrauwen boven zijn donkere ogen, die de kleur hebben van pure chocolade. In zijn ogen ligt altijd een vrolijke twinkeling.
    Zijn langere haar heeft donkere bruine kleur en heeft de neiging om lichtjes te krullen. Hij bind het vaak vast in een simpel staartje achter in zijn nek.
    Extra: Ezra is enorm dol op zijn zusje en heeft dan vaak een beschermende houding tegenover anderen die bij haar in de buurt komen, vooral mannen. Natuurlijk weet hij wel dat ze eens moet trouwen, maar dan moet je wel heel veel geluk hebben om door hem in aanmerking te komen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 22:03 ]


    Your make-up is terrible

    Oh wauw, dubbelpost.
    Maar, vind je hem iets?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 21:53 ]


    Your make-up is terrible

    Hij is echt heel gaaf Nikki, haha. Eens weer wat anders dan een grote, brede, stoere gozer.
    Het enige punt waar ik een beetje mee zit is zijn leeftijd, aangezien ik die van mij achttien wil laten zijn. Ik weet niet wat jij voor het zusje in gedachten had?
    Ik speel juist niet liever jonger dan achttien, aangezien ik het dan zo kinderlijk vind..