• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik heb er niks op tegen, hoor... Alleen moeten we wel een beetje rekening houden met de RPG. ;p Of Louis krijgt een geheime relatie met Niall en omdat ze famous willen worden moeten ze iets met een meisje krijgen, want dat past beter in het plaatje van een 'ster'. c: )

    Louis William Tomlinson.

    "Zit je comfortabel?" vroeg Niall, waardoor ik trots knikte en speels op zijn borstkas heen en weer bewoog om vervolgens naar links te vallen en blozend weer recht te gaan zitten. "Perfect, je zit lekker."
    "Hmm, niet echt. Ik was nogal druk bezig om op tijd hier te zijn en ik heb moeten spurten om ervoor te zorgen dat ik fashionably late zou zijn en niet hopeloos te laat," antwoordde de schattige Ier op mijn vragen.
    Ik knikte teleurgesteld en deed net alsof ik begon te huilen. "N-Nou ja, zeg... Ik wil gewoon eventjes wat leuk nieuws weten!"
    Ja, sorry... Ik was altijd al nieuwsgierig geweest. En het was leuk om meer te weten als een ander. Ik hoorde dat Niall luid lachte en moest eventjes glimlachen, zijn lach bleef zoals altijd gewoon aanstekelijk, maar ook schattig. Goed, deze jongen was gewoon klein, schattig en Iers. Niet dat Iers toegevoegde waarde heeft, hoor... Maar het was gewoon een leuk detail.
    "Misschien had ze gewoon een slechte ochtend? Misschien heeft ze haar ontbijt moeten missen?" concludeerde Niall, geschokt.
    Ik grinnikte zachtjes, waarna mijn gezicht weer serieus werd. "Of ze droeg geen streepjes! Of ze is een duivel en is haar rode hoorntjes verloren!"
    "Dit is niet de vrouwen-wc." hoorde ik opeens iemand zeggen.
    Ik keek op en zag een meisje staan, die er best mooi uitzag. Nee Louis, je bent niet Harry de flirt... "Nee, dat is het niet, nee. Of wij zijn ineens verandert in vrouwen, maar ik denk het niet."

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 23:26 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Is goed voor mij hoor. :p Secret Nouis fluff. :3 Maar het moet sowieso toch eerst nog wat groeien enzo. :p Maar dan weet ik of ik kan schrijven over beginnende gevoelens naar Louis toe. ^^ Maar jij moet het weten. Ik stel het alleen maar voor. x'D]

    Niall James Horan

    "N-Nou ja, zeg... Ik wil gewoon eventjes wat leuk nieuws weten!" begon Louis te nep wenen waarop ik mijn ogen rolde en glimlachte. "Maak ik je dag dan al niet goed doordat je op me mag zitten?" grinnikte ik.
    "Of ze droeg geen streepjes! Of ze is een duivel en is haar rode hoorntjes verloren!" Hoorde ik Louis daarna antwoorden. "Of ze heeft te weinig Louis in haar leven?!" riep ik luid alsof ik net DE oplossing had gevonden. "Ik zou mee ook slecht voelen als ik geen Louis meet streepjes t-shirts in mijn leven had," voegde ik eraan toe.
    "Dit is niet de vrouwen-wc." Hoorde ik dan opeens een meisje zeggen. "Oi, heey," zeg ik met een sterk Iers accent.
    "Nee, dat is het niet, nee. Of wij zijn ineens verandert in vrouwen, maar ik denk het niet." Antwoorde Louis het meisje. Ik keek Louis even aan. "je moet me toch niks vertellen he?" Vroeg ik gespeeld geshockt. "En zoals Louis zei is dit niet het vrouwentoilet. Je zit achter de coulissen," antwoord ik vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 23:33 ]


    Take me to wonderland


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Een jongen keek op, "Nee, dat is het niet, nee. Of wij zijn ineens veranderd in vrouwen, maar ik denk het niet". Ik knikte begrijpelijk. "Oi, heey" hoorde ik toen een Iers accent zeggen. Het kwam van de jongen onder de andere jongen. Ik maakte 1 of ander gebaar met mijn hand, "Hi ! Oh, plus er staan hier geen wc's dus ik denk dat er niets klopt in het plaatje van een wc". Ik keek nog even naar de jongen die onder hem lag en naar de jongen die op hem zat, "Nee, ik wil het niet eens weten" zei ik grijnzend. Nope, dat was ook voor in mijn gedachten, dat was niet luidop bedoeld. Shit. Alweer. Ik moest mezelf dat eens afleren. Ik sloot mijn ogen voor een moment en opende ze weer, "Sorry voor mijn ongepaste opmerkingen, of niet, maar ik zeg alles wat in me opkomt, niet echt verstandig maar ja, niemand heeft ooit beweert dat ik dat ben". Nogmaals haalde ik een hand door mijn donkerbruine lokken met Ombre dip-dye. Ja, kon ik er wat aan doen dat ze telkens voor mijn gezicht vielen ? Ik draaide een rondje om mijn as en zuchtte. "Wel ja, aangezien ik de wc toch niet ga vinden, Rhoda, aangenaam".

    Niall James Horan

    "Nee, ik wil het niet eens weten" zegt het meisje grijnzend. Mijn ogen glijden snel naar Louis toe die nog steeds bovenop me zit. Meteen kleuren mijn wangen een lichte rode tint, maar ik laat hem op me zitten.
    "Sorry voor mijn ongepaste opmerkingen, of niet, maar ik zeg alles wat in me opkomt, niet echt verstandig maar ja, niemand heeft ooit beweert dat ik dat ben" Voet het meisje er meteen aan toe waarop ik een klein beetje begin te lachen. "Maak je geen zorgen. Ik maak er geen probleem van," glimlach ik.
    "Wel ja, aangezien ik de wc toch niet ga vinden, Rhoda, aangenaam" stelt ze zich dan voor.
    "Ik ben Niall," zeg ik. "En dit hier bovenop me is Louis," lach ik.


    Take me to wonderland

    (Reageer zo! Mijn laptop naar boven smokkelen voordat mijn omaatje me doorheeft. :3 Als het me lukt... Dus als ik niet meer reageer is Louis flauw gevallen van Niall's sexyness. ;p)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 23:44 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek verward naar het meisje dat zich voorstelde als Rhoda en toen weer terug naar Niall. Ik volgde het niet meer, dit ging me ietsjes te snel... Ik had nog een paar zinnetjes meegekregen, maar mijn aandacht schoot alweer door naar een of andere persoon die wat tegen iemand schreeuwde. Ja, ik wilde alles weten van mijn omgeving, maar soms werd het me ietsjes teveel.
    "Je moet me toch niets vertellen he?" vroeg Niall, waarna ik hem met een scheve grijns aankeek en daarna snel wegkeek.
    "Nee..." mompelde ik zacht.
    Ik zag dat Niall bloosde vanuit mijn ooghoeken en sprong snel van hem af, waarna ik naar Rhoda toeliep en haar een hand gaf. "Hoi!"
    Ik beet even op mijn lip en liet mijn blik snel over haar lichaam heen glijden. Harry zou jaloers op me zijn, dat ik dit meisje was tegengekomen... Louis, hou op!
    Ik liet mijn blik weer op Niall vallen en pakte zijn hand vast. "Zal ik deze sexy Ier even helpen?" zei ik grijnzend, waarna ik hem overeind trok.

    (Yay! Mijn oma draaide zich net van me weg toen ik als Lara Croft de kamer uit ging met de laptop. ;p En dat van Nouis is goed, dan hebben we tenminste nog iets verschillends in de RPG. Want ik zie niet veel bromances... :c Ik denk wel dat het tijdelijk is... Anders wordt het oneerlijk voor twee meisjes. ;p)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 23:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    "Hi Niall" zei ik vrolijk. Moest Niall niet gezegd hebben dat Louis bovenop hem zat dan had ik hem een stomme naam moeten geven om hem te laten doorkrijgen dat hij zijn naam niet had gezegd. Alhoewel, Louis leek me wel de soort persoon om mee te spelen met het spelletje. Ik keek even rond waarna mijn lichtbruine ogen groot werden, "Een zitzak in koeienvel ?" vroeg ik verbaasd, "Daar is mijn koe dus naartoe !". Ja, ik had ooit een koe. Haar naam was Grote Pitta, maar toen ze nog een kalf was, was het Kleine Pitta. "Ik bedoel, tja, mijn oma en opa hadden een boerderij en ik mocht een koe kiezen die ik een naam wou geven, maar toen was die opeens weg". Ik tuitte even mijn lippen en grijnsde, "Waarom zei ik dat nu ?" vroeg ik mezelf lachend af. Ik haalde mijn schouders op en ging op de zitzak zitten. Meteen zakte ik weg in het ding waardoor ik een gil losliet en me probeerde te redden uit de verdrinkingsdood in een koeien zitzak. "Yeah, i'm totally normal" zei ik met een scheef lachje toen ik eruit was gekomen en de jongens me raar aankeken.

    [Sorry als ik Liam hier uithaal, hij is in slaap gevallen op de bank ofzo, maar laat hem liggen anders word ik gek met al die posts ;p]

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek weer naar Rhoda, gespeeld beledigd. "Zeg je niks tegen mij?!" riep ik uit, waarna ik een speelse grijns liet zien.
    Ik volgde snel haar bewegingen en hoorde een verhaal aan van een of andere koe, maar daar was ik niet echt in geïnteresseerd. Sorry hoor... Maar een koe interesseerde me werkelijk geen bal. Had het dan liever over iets waar ik over mee kon praten!
    "Yeah, I'm totally normal." zei het meisje met een scheef lachje toen ze opstond, waarna ik haar vreemd aanstaarde.
    Ze was gek, hartstikke gek! En ik vond het geweldig! Iemand die ook gek is, ik bedoel.. Hoe stoer is dat?!
    "Iedereen is normaal, op zijn eigen manier!" riep ik enthousiast, waarna ik terugkeek naar Niall en toen weer naar Rhoda. "Ken jij een meisje met bruinrood haar?" vroeg ik.
    Ja, ik ging het nu aan iedereen vragen... Ik wilde weten wie dat stuk chagrijn was, als ik het moest horen zoals Liam het beschreef... Ik keek naar Niall en glimlachte verontschuldigend. "Hoe laat moesten we ook alweer op?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    Toen Louis opeens van me afsprong, voelde ik me opeens veel kouder en een rare kriebel verspreide zich in mijn buik. Hmm, vreemd.
    "Zal ik deze sexy Ier even helpen?" grijnst Louis als hij me overeind trekt. Opnieuw begin ik te blozen. Oh mijn god, niet blozen Niall! Sprak ik mezelf streng toe. Ik haalde mijn hand door mijn haren en keek toen weer naar het meisje, en daarna weer naar Louis. Ziet louis Rhoda zitten? Vroeg ik mezelf stiekem af. Ze is dan ook zeker wel mooi te noemen. Onbewust liet ik mijn blik naar mijn voeten dalen. Ben ik jaloers dat Louis naar Rhoda staat te kijken? Ik ga teveel met jongens om.
    "Ik bedoel, tja, mijn oma en opa hadden een boerderij en ik mocht een koe kiezen die ik een naam wou geven, maar toen was die opeens weg" hoor ik Rhoda zeggen. Ik kijk haar even met één wenkbrauw opgetrokken aan en begin dan luid te lachen. "Hoe kan je een koe verliezen?" vroe ik me af. "En als het je koe is waar je nu opzit, dan heb ik er niks me te maken," lach ik. Ik begin meteen harder te lachen als Rhoda een gil slaakt wanneer ze verder in de zitzak zakt.
    "Yeah, i'm totally normal"
    "Ja, even normaal als ons," lach ik. "Geloof me, wij zijn ook niet de normaalste," glimlach ik naar Rhoda.
    "Hoe laat moesten we ook alweer op?" Vroeg Louis. "Euh... Liam!" riep ik als een gefaalde poging om hulp. "Ik hoop niet nu, aangezienw e nog maar met drie zijn," mijn blik glijdt naar een slapende Liam. "Ok, twee misschien," lach ik.

    [Ik type te traag. x'D En jeeh! :p Er is inderdaad veel te weinig bromance in RPG's. D: Die twee meisjes samen!! Omg,, kan beter zwijgen. Maar is goed. We zien wel hoe het afloopt. x'D]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 0:20 ]


    Take me to wonderland


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Ik begon te lachen en legde snel een hand voor mijn mond. Geen idee, maar ik lachte altijd een hand voor mijn mond als ik lachte. Ik was raar ja ! "Iedereen is normaal, op zijn eigen manier !" riep Louis enthousiast nadat hij iets had gezegd dat hij niet begroet werd. "Nah, normaal zijn is saai, dus ik noem mezelf prettig gestoord, geloof me dat klinkt veel minder erg dan gek of gewoon gestoord". Niall lachte met mijn koe die ik verloor waardoor ik lichtjes mijn schouders ophaalde, "Blijkbaar slaag ik daar weer in, om mijn koe te verliezen" zei ik waarna ik een pruillipje opzette. Ik streelde even over de zitzak, "Rust in vrede Grote Pitta". Ik keek terug om naar Louis en kneep mijn ogen lichtjes samen, "Stalk jij mijn vriendin nu ? Want ja, ik ken een meisje met roodbruin haar". Nope, ik ging niet zeggen dat ik in een band zit. Dat is niet eens liegen, dat is gewoon iets verzwijgen, niets ergs aan dus. Ik keek even rond en zuchtte toen ik zag dat er niets anders was om op te zitten, aangezien hun andere bandlid in slaap was gevallen op de sofa. Ik haalde mijn schouders op en ging op de grond liggen. Ja liggen, ik was lui en die Mojito's waren misschien niet zo goed geweest om helemaal nuchter te blijven. "Dat jullie niet bepaald normaal te noemen zijn had ik al door, ik kom niet elke dag 2 jongens tegen die op elkaar zitten" zei ik zonder er echt over na te denken, "Oh god, dat klonk zo verkeerd !".

    Niall james Horan

    "Dat jullie niet bepaald normaal te noemen zijn had ik al door, ik kom niet elke dag 2 jongens tegen die op elkaar zitten" mijn ogen verwijden bij haar uitspraak. "Wel euhm, ja...Euhm," onbewust begin ik Louis' blik te vermijden. "Wij zijn namelijk van het soort jongens die elkaar veel aanraken," ik stop eventjes voor de woorden tot me doordringen. "Ok, dat klinkt ook enorm fout," lach ik terwijl opnieuw een rode blos naar mijn wangen stijgt. "Ik bloos echt veel te veel vandaag," murmel ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    (Het voelt best vreemd om mijn eigen personage af te kraken. :') Mijn oma loopt rond op de gangen en ik slaap op de Kamer des Doods... oftewel, de kamer met een raampje waar je het licht van de laptop kunt zien. ;p)

    Louis William Tomlinson.

    Nog steeds begroette ze me niet... Ja, dan niet! Ik keek haar nu gewoon beledigd aan, ik voelde me genegeerd. Ze reageerde weliswaar op mijn woorden, maar toch! Ik draaide me van haar weg en rolde eventjes met mijn ogen. Ze was ook te mooi om op mij te reageren... Ik was haar niet eens waard. Ho, wat dacht ik nou?! Louis, doe normaal! Ik draaide me naar Niall toe, zoekend naar afleiding. "Niall... Ik verveel me." zei ik mokkend, waarna ik het gordijn even opzij deed om te spieken in het café. Niets interessants te bekennen...
    "Stalk jij mijn vriendin nu? Want ja, ik ken een meisje met roodbruin haar." hoorde ik Rhoda zeggen, waardoor ik meteen naar haar toe stormde en smekend voor haar ging zitten.
    "Wie is ze?! Was ze vandaag ergens waar Liam liep?! Is ze chagrijnig of gemeen?! En nee, ik stalk haar niet!"
    Zo zo... Ik was enthousiast. Ik kende die hele meid niet eens... Ach ja, ik met mijn roddels ook. Maar ik moest het weten! Dan kon ik Liam plagen dat ik wist wie die hele... roodharige verschijning nou was. Of roodbruin, kon mij het interesseren.
    "Dat jullie niet bepaald normaal te noemen zijn had ik al door, ik kom niet elke dag 2 jongens tegen die op elkaar zitten" zei Rhoda. "Oh god, dat klonk zo verkeerd!"
    Ik fronste eventjes. "Misschien zijn we wel verkeerd..." zei ik zo mysterieus mogelijk, maar ik bleef aan haar lippen hangen. Ik moest en zou het te weten komen! "Hallo, iedereen wil toch op Niall zitten?!"
    "Wij zijn namelijk van het soort jongens die elkaar veel aanraken," hoorde ik Niall zeggen. "Ok, dat klinkt ook enorm fout,"
    Ik grijnsde. "Ja! We raken elkaar heel veel aan! Soms nog wel meer dan dat... De details bespaar ik je liever."
    Goed, ik ging weer wat te ver... En het kon me niets schelen. Ik was mezelf nu gewoon! Who cares?

    (Sorry als ik heel verwarrend schrijf, maar ik hou het lastig bij. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Toen ik doorhad dat Louis echt beledigd was omdat ik hem niet begroette besloot ik dat ik het wel ging doen, zodra het juiste moment kwam. Louis hoorde dat ik wist wie het was waarna ik lachte, "Dat kan wel eens ja, je hebt het over Blaire waarschijnlijk, ik wist niet dat ze hier was" zei ik bedenkelijk. Ik blikt even naar achteren en beet zacht op mijn lip, "Nee ik zou niet graag op Niall zitten, ik ben veel te zwaar daarvoor duh". Ik begon te lachen door de opmerkingen die elkaar bleven volgen. "Oké, even dat je het weet, het is misschien het beste dat je nu geen opmerkingen meer maakt als die tenzij jullie uit de kast komen". Ik likte even over mijn lippen heen en beet er daarna op. Ik haalde mijn schouders op waarna ik Louis weer aankeek. Hij was groter dan mij, wat logisch was, ergens. "Hej Louis !" zei ik vrolijk. Ja, ik was ondertussen weer opgestaan. Een conversatie hebben met 2 pratende jongens terwijl jij op de grond lag was niet handig, totaal niet zelf.

    [ik val morgen ergens in, weet niet precies wanneer want ik moet eerst naar mijn beste vriend in het ziekenhuis. Hij is net met spoed geopereerd..]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Niall james Horan

    "Niall... Ik verveel me." Klaagt Louis tegen me, typisch louis.
    "Stalk jij mijn vriendin nu? Want ja, ik ken een meisje met roodbruin haar." Louis draait zich meteen terug naar Hoda als hij haar woorden hoort. Hij stormt naar haar toe en gaat smekend voor haar staan. "Je verveelt je blijkbaar al niet meer," lach ik.
    "Hallo, iedereen wil toch op Niall zitten?!" Hoor ik Louis even later roepen. "Nobody can resist the irish charm!" roep ik met een duidelijk iers accent en begin te grinniken.
    "Ja! We raken elkaar heel veel aan! Soms nog wel meer dan dat... De details bespaar ik je liever." gaat Louis verder.
    "We hangen ons seksleven niet aan iedereen zijn neus," ik begin mogelijk nog harder te lachen.

    [Omg, mijn stukjes sucken. x'D En CxStylinson, ik kan je stukjes nog volgen. :p]


    Take me to wonderland