• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .

Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp

[ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:05 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Blair Hadley McFly.

Ik merkte dat de jongen me doods aankeek en daarna met zijn ogen rolde, om vervolgens verder te lopen.
    Ik haalde mijn schouders op en liep achter hem aan. Ik had liever een hele ruzie gemaakt zodat hij nog te laat was ook. Ach ja, zo was ik nu eenmaal. Met vrienden was ik anders, hoor. Daar kon ik nog wel eens te beschermend over zijn... Maar ik was wel lief en goedbedoeld voor ze.
    Ik sleepte mezelf het café in en trok mijn wenkbrauwen op, de geur van sigaretten en drank drong mijn neus binnen. Wat een zooi hier... Ik zette mezelf neer op een willekeurige stoel. Ik was best benieuwd naar die jongen eigenlijk als hij ging optreden. Misschien kon hij nog eens wat...
    "Blaas die rook eens de andere kant op, ja!" riep ik naar het meisje naast me, dat uitgebreid een sigaretje aan het roken was en haar borst overdreven naar voren stak. Wat een barbiepop zeg... Een barbiepop met een tintje.

Louis William Tomlinson.

"LOUEH!" hoorde ik opeens, waardoor ik opkeek en Liam zag staan.
    "Leeyum!" riep ik terug, waarna ik enthousiast opsprong en bijna struikelde over mijn eigen voeten, slim. Ik keek hem aan en stak plagend mijn tong uit. "Ik was lekker vroeger!"
    Ja, dat was ik. Kinderachtig, speels en druk. Meisjes vonden me te irritant en jongens vonden me te kinderachtig. Toch had ik met vier andere jongens een bandje, die het wel goed met me konden vinden.
    "Ben je er klaar voor?" vroeg ik grijnzend. "En waarom zo laat? Zelfs ik ben eerder... Al zijn de anderen er ook niet."

[ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 20:21 ]

{jij bent slim!}

Luna June River

Langzaam liep in het theater in. Heel even stond ik stil en voelde in mijn broekzak of mijn mobiel er nou in zat of niet.
    Ik bedacht me pas net dat ik hem nog vanochtend in de oplader had gedaan. Gelukkig, hij zat erin.
    Ik liep weer verder. Er zat al iemand bij de bar toen ik dichterbij kwam zag ik dat het Rhoda was. ''Hoi.'' zei ik vrolijk.
    Straks zou hier een kleine boyband genaamd: 'One Direction' Met zo'n naam zou het best een grote band kunnen worden want het klonk wel leuk.
    Ik ging op een kruk zitten bij de bar.

Do what people say you can't.

Liam James Payne.

Ik begon te lachen om mijn kinderachtige, lompe vriend. Ach, hij was toch zo lief en grappig. "Ik botste tegen iemand aan, toen werd ze helemaal boos, maar je kent me nooit boos worden". Ik zuchtte en keek even rond waarna ik op mijn lip beet, "Waarom kunnen jullie nu niet eens op tijd zijn ? Dat is belangrijk voor een band die probeert door te breken" zei ik met een scheef lachje. Hij wist dat ik het niet echt meende, maar toch ook weer wel. Ik zou het leuk vinden moesten ze nu 1 keertje allemaal op tijd zijn, maar Zayn met zijn ijdelheid en Harry met zijn flirtigheid en Niall met zijn enorme eetlust, dat zou nooit gaan. Het was al een wonder dat Lou hier eerder was dan mij.

Rhoda Elisabetta Ramirez.

Ik hoorde een hoi en toen ik keek wie het was zag ik Luna staan. "Hey !" zei ik vrolijk terug waarna ik haar een knuffel gaf. Ik ging weer normaal zitten en dronk wat van de Mojito die voor mijn neus stond. Het was erg dat ze een plant in mijn drankje hadden gestopt die meer uit ijs bestond dan uit wat anders. Grapje natuurlijk, dat hoorde zo. "Wat moet je drinken ? Ik trakteer !" zei ik vrolijk. Ik was al een hele avond aan het denken over een naam voor onze band, want ik wou binnenkort een optreden scoren, maar dat ging niet zonder een naam.

(Lol, Blair heeft niet eens door dat de helft van haar band daar zit. ;p)

Louis William Tomlinson.

"Ik botste tegen iemand aan, toen werd ze helemaal boos, maar je kent me nooit boos worden." zei Liam, waarna hij zuchtte.
    Ik grinnikte zachtjes. "Wie is ze? Heeft ze geen naam? Hoe zag ze eruit? Is ze gevallen? Heb je haar laten liggen? Heeft ze pijn?" ratelde ik, waarna ik mijn mond dichtklapte en hem met engelachtige oogjes aankeek. "Sorry."
    "Waarom kunnen jullie nu niet eens op tijd zijn ? Dat is belangrijk voor een band die probeert door te breken." zei Liam met een scheef lachje, waardoor ik hem nep beledigd aankeek.
    "Nou ja zeg! Ik zit hier toch wel eerder als jij!" riep ik dwars, waarna ik grijnsde en hem weer aankeek. "Welke nummers doen we eigenlijk? Ik heb niet geoefend..."
    Slim! Niet oefenen en je probeerde door te breken...

Luna June River

Vrolijk knuffelde ik haar terug. Ik keek naar het spul dat ze opdronk. Zelf vond ik dat echt super smerig, maar als zij het lekker vindt dan moet ze het drinken. Ik lachte even zachtjes om haar vrolijkheid. ''Oke, doe maar cola of zo.'' beantwoordde ik haar vraag en glimlachte. Ik keek even rond. Het zag er allemaal wel leuk uit. ''Al enig idee voor een naam voor onze band? Zelf heb ik echt nog geen enkel idee.'' merkte ik opeens op.

[No offence Cath, maar Rhoda haar karakter is zo ;3]

Liam James Payne.

Ik haalde mijn schouders op, "Het was Harry zijn beurt om te kijken" zei ik onschuldig. Oké, ik had er niet aangedacht, laat me met rust, ik kon ook eens iets vergeten ! "Maar, nu je het toch vraagt, een meisje, geen idee, roodbruinig haar, ja, ja, misschien dat heb ik niet gevraagd" antwoordde ik netjes op elke vraag die hij had gezegd. Ik rolde de mouwen op van mijn witte shirt met bordeauxrode mouwen en keek even rond. "Het wordt toch echt tijd dat ze aankomen". Ik ging zitten op de bank die ik zag staan en nam gewoon de gehele bank in. Ik had niet veel slaap gehad deze nacht. Voor je iets verkeerd gaat denken, niet doen, ik had zo'n slechte matras. "Lou, ga je morgen mee een nieuwe matras kopen ? Dat ding weer ik nu op slaap is zo hard dat je er iemand mee kunt doodslaan". Wat ? Het was mogelijk hoor ! Stel nu, je stond op de rand van het dak, er sloeg iemand met een matras tegen je rug en je viel, dan was je dood door een matras.

Ik bestelde de cola die ze had gevraagd en niet veel later verscheen die voor haar neus. "Ik had wel een paar ideetje Imperial Life is daar 1 van, de andere die ik had bedacht vond ik minder goed, die zijn nogal, tja, hoe zeg je dat ... Ze doen me denken aan kinderliedjes" gaf ik toen twijfelend toe. Ik keek even rond en keek op mijn horloge. Het voorprogramma had vertraging. Of mijn horloge stond verkeerd, dat kon ook.

[ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 21:01 ]

[Ik ga een film kijken ;3 Rond 11 uur of eerder reageer ik weer x]

(No problem! Zeg dat maar tegen de generator op internet. :3)

Louis William Tomlinson.

"Het was Harry zijn beurt om te kijken!" zei Liam onschuldig, waardoor ik hem met een pruillipje aankeek.
    "Nu weet ik het nog niet!" riep ik uit, waarna ik zuchtte. "We doen gewoon wat ik zeg! Want ik ben de oudste, en de verstandigste." zei ik zo serieus mogelijk.
    "Maar, nu je het toch vraagt, een meisje, geen idee, roodbruinig haar, ja, ja, misschien dat heb ik niet gevraagd." zei Liam op mijn vragen.
    Ik grijnsde. "Ze klinkt toch aardig?! Misschien is ze wel heel aardig! Misschien was ze wel gevallen in haar ehm... ja, hoe zeg je dat netjes? In dat roodbruine spul wat een meisje één keer in de maand heeft." zei ik praktisch, waarna ik zo onschuldig mogelijk keek.
    "Het wordt toch echt tijd dat ze aankomen."
    Ik knikte. "Inderdaad! Zelfs ik ben er!"
    Sorry, ik moest het gewoon bij iemand erin wrijven dat ik lekker op tijd was.
    "Lou, ga je morgen mee een nieuwe matras kopen? Dat ding weer ik nu op slaap is zo hard dat je er iemand mee kunt doodslaan."
    Ik grijnsde. "Ja! Dan mag ik daar op de matrasjes springen. Dat is leuk." zei ik, waarna ik hem lachend aankeek. "Misschien kun je onze concurrentie doodslaan... Of ik doe het, samen met Harry."

Luna June River

''Dankje.'' zei ik toen het glas voor mij neus kwam. ''Ik had wel een paar ideetje Imperial Life is daar 1 van, de andere die ik had bedacht vond ik minder goed, die zijn nogal, tja, hoe zeg je dat ... Ze doen me denken aan kinderliedjes'' antwoordde ze mijn vraag.
    ''Oke, Imperial Life.'' mompelde ik zacht.
    ''Ik vind het wel leuk klinken.'' zei ik daarna harder.
    Ik zette mijn lippen aan het zwarte rietje en zoog er aan.

Niall James Horan

Zo snel als ik kon, liep ik door de straten van Londen. Ik had natuurlijk wel mogen verwachten dat ik een dag als deze zou overslapen. Misschien dat ik wel op tijd was geweest als ik het ontbijt had overgeslagen, maar nog nooit heb ik, Niall James Horan, een maaltijd overgeslagen. En daarbij, ik heb mijn krachten vandaag hard nodig en zonder eten zou het me echt niet lukken. Zwetend baan ik me een weg door de zee van Londenaars die op weg naar hun werken waren. Een opgeluchte zucht verlaat mijn lippen als de bar in zicht komt. Met een spurtje breek ik alle snelheidsrecords, of tenminste toch mijn snelheidsrecords, en duw de deur van de bar open. Hijgend blijf ik even in de deuropening staan om op adem te komen van de zware inspanning. Mijn ogen glijden over de paar mensen in de ruimte en glimlach wanneer ik louis zie zitten. Ik laat de deur achter me dichtvallen en loop richting Louis. "Louis! Sorry, dat ik laat ben. Heb me overslapen en je weet dat ik nooit een maaltijd oversla," glimlach ik verontschuldigend.

Take me to wonderland

Louis William Tomlinson.

"Louis! Sorry, dat ik laat ben. Heb me overslapen en je weet dat ik nooit een maaltijd oversla." hoorde ik iemand zeggen, waarna ik opkeek en in de ijsblauwe ogen van onze lieve Ier keek, Niall.
    "Nialler!" riep ik blij, waarna ik naar hem toerende en hem besprong om hem vervolgens te knuffelen. We vielen weliswaar om, maar ik had een speciale knuffel van Niall ontvangen. Ja, Niall's knuffels waren speciaal. Maar dat kwam omdat deze Ier gewoon lekker kon knuffelen.
    "Weet jij toevallig welke nummers we gaan zingen?" vroeg ik, terwijl ik gewoon op Niall's borstkas bleef leunen. Ik keek hem smekend aan, hopend dat Niall meer informatie bezat.
    Ik keek de blonde jongen eventjes aan en schudde mijn hoofd. "Zo laat ben je trouwens niet, ik ben meestal later... Ik hoop wel dat je goed ontbeten hebt."

Niall James Horan

Louis keek meteen op waarop hij blij "Nialler!" riep. meteen daarna besprong hij me en sloeg zijn armen om me heen waardoor we beide omvielen. Ik begon vrolijk te lachen en gaf louis een stevige knuffel. Ik ben verzot op knuffels en wil er constant aan iedereen geven en wanneer iemand mij knuffelt, dan sla ik dit zeker niet af. Al zeker niet als het een van mijn 4 beste vrienden en bandmates zijn.
    "Weet jij toevallig welke nummers we gaan zingen?" Vroe hij me toen. Ik liet mijn ogen naar boven glijden, een automatisme dat ik deed als ik diep over iets nadacht. Ik wist dat harry iets van de liedjes had gezegd, maar ik kon me de titels niet zo goed herinneren. "Volgens mij Rock me en..." ik groef nog dieper in mijn geheugen. "En I would, denk ik. En nog een paar, maar dat zijn de twee die ik heb kunnen onthouden," knik ik trots om het feit dat ik twee titels heb kunnen onthouden.
    "Zo laat ben je trouwens niet, ik ben meestal later... Ik hoop wel dat je goed ontbeten hebt."
    "Ik ontbijt altijd oed," lach ik.

[Omg, Nouis feels!! x'D]

Take me to wonderland

(Nouis is so cute. <3)

Louis William Tomlinson.

"Volgens mij Rock me en... "En I would, denk ik. En nog een paar, maar dat zijn de twee die ik heb kunnen onthouden." zei Niall, waarna hij trots leek te kijken.
    Ik grinnikte en knikte tevreden, waarna ik zachtjes een van de liedjes begon te neuriën. Ofwel, mijn solo. Ik keek weer even naar Niall en ging rechtop zitten, waardoor ik nu op Niall's borst zat. En toch bleef ik zitten, gewoon omdat Niall lekker comfortabel en schattig was. Ik begreep dat meisjes Harry knap vonden, maar Niall was veel schattiger...
    Ik draafde een beetje te ver door in mijn gedachten en schudde uiteindelijk mijn hoofd, waardoor ik nog net Niall's laatste zin kon horen.
    "Ik ontbijt altijd goed." hoorde ik de blonde Ier nog net lachen.
    Ik grijnsde. Natuurlijk ontbeet Niall altijd goed. "Vanzelfsprekend! Heb je trouwens al gehoord van het meisje waar Liam ruzie mee kreeg onderweg?! Ze heeft bruinrood haar... Zeker middenin haar periode of zo... Ken jij haar? Heb je haar gezien?" vroeg ik.
    Ja, ik was aan het roddelen. Maar als ik iets niet wist moest ik er gewoon achter komen wie het was...

Niall James Horan

Ik voelde hoe Louis rechtop op mijn borst ging zitten. "Zit je comfortabel?" grijns ik naar hem. Niet dat ik het erg vond. Het voelt goed om Louis bovenop me te voelen zitten? Ok, misschien ben ik gewoon raar, maar aan de andere hand. Wie wil er niet dat louis bovenop je gaat zitten?
    "Vanzelfsprekend! Heb je trouwens al gehoord van het meisje waar Liam ruzie mee kreeg onderweg?! Ze heeft bruinrood haar... Zeker middenin haar periode of zo... Ken jij haar? Heb je haar gezien?" Werd ik gebombardeerd met vragen. Opnieuw gingen mijn ogen naar boven en probeerde de bar voor de geest te halen toen ik net binnenkwam. "Hmm, niet echt. Ik was nogal druk bezig om op tijd hier te zijn en ik heb moeten spurten om ervoor te zorgen dat ik fashionably late zou zijn en niat hopeloos te laat," lachte ik luid, misschien net iets te luid, maar ik lach altijd veel te luid. Is niks nieuws voor Louis. "Misschien had ze gewoon een slechte ochtend? Misschien heeft ze haar ontbijt moeten missen?" suggereerde ik geshockt bij deze gedachte.

(Omg, I know! Moet me inhouden om geen Nouis te schrijven. x'D Tenzij je er niks op tegen hebt natuurlijk. :p)

[ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 23:01 ]

Take me to wonderland

[Ik laat Rhoda lekker binnenvallen ;p]

Door al die Mojito's die ik had gedronken moest ik naar de wc. Drie keer raden waar geen enkele wegwijzer voor was. Juist ja de wc. Ik haalde mijn schouders op en sprong van mijn krukje om daarna mijn weg te zoeken door het kleine cafeetje. Toen ik uiteindelijk terechtkwam bij een groep van 3 jongens waarvan 1 jongen op de andere zat bleef ik stilstaan. Ik tuitte mijn lippen en keek even rond waarna ik een hand door mijn ietwat krullende haren liet gaan.
    "Dit is niet de vrouwen wc" stelde ik luidop vast. Oke, dat het luidop was, was niet de bedoeling, maar ik zei vaker wel dingen die ik niet luidop moest zeggen. Ik keek de jongens onschuldig aan en glimlachte kleintjes.