• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jade wilt Alejandro wel meeten, maar doe eerst even eerste post. Spreekt ze hem wel meteen aan :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kate Adler
    ''Kate...'' ''Kate!'' Ik open mijn ogen, en het eerste wat ik zie is de 2 boze ogen van mijn moeder. ''Wat is er?'' mompel ik. ''Het is je eerste schooldag, je bent te laat!'' krijg ik als antwoord. Ik draai me weer om, om verder te slapen, maar de deken wordt van mij afgerukt. ''Sta op!'' schreeuwt mijn moeder. Ik kreun en stap mijn bed uit. Mijn moeder loopt naar beneden en ik open de kast. Zonder ook maar wat aandacht haal ik een setje uit de kast.

    Ik loop naar de badkamer, en zet de douche aan. Ondertussen kleed ik me uit. Als de douche op goede temperatuur is,stap ik eronder. De warme stralen kletteren op mijn rug. Als ik me helemaal gewassen heb loop ik naar beneden, pak een alvast gesmeerd broodje van de keukentafel en loop met mijn tas en mijn broodje de deur uit. Als ik in de bus zit, pak in=k mijn schetsboek en begin te tekenen. Het wordt een vrouw, ze kijkt niet woedend, maar toch is er iets engs aan haar. De bus stopt en ik schiet uit. Ik vloek even en loop de bus uit, het schoolplein op.



    Darla Madison Hoekstijn
    Al veel te vroeg ben ik opgestaan om te zorgen dat ik optijd op school ben. Nadat ik mijn kleren heb aantrokken, loop ik naar de badkamer en pak de mascara van mijn moeder. Ik 'veeg' ze over mijn wimpers, en bekijk tevreden het resultaat. Voor de eerste keer best goed! Hopelijk ziet Darrel mij zo meer staan. Ik zet mijn bril op, kam mijn haren en loop naar beneden. De geur van croissant dringt mijn neus binnen. Gretig pak ik er eentje en begin gulzig te eten. ''jeb je trek ofzo?'' vraagt mijn vader, en hij begint bulderend te lachen. Typisch mijn vader, zo hard lachen. Ik kijk op de klok, drink mijn melk in 3 teugen op en sta op. ''Dag mam, Dag pap!'' zeg ik en ik pak mijn tas, en loop de deur uit. Eenmaal in de bus zucht ik. Wat nou als Darrel mij niet ziet staan? IN gedachten verzonken loop ik het schoolplein op.


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    [Je kan ook een link doen, dat is handiger]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Je kan ook een link doen, dat is handiger]


    Mwhaha ben een soort van ramp daarin. Mijn stukjes zijn ook niet geweldig lang... xd

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:15 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    [Zolang het meer dan 3 zinnen zijn maakt dat niet uit, maar weet je hoe het moet? Als het nee is, je hebt dat teken tussen de Q en <> in. Je klinkt daar op en krijgt [url][/url] Dan doe je dit [url=link][/url] en tussen url url doe je hoe je het wilt noemen. hierdus alleen zonder spaties]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:18 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Matthew Daniëls.
    Vandaag de eerste schooldag op mijn nieuwe school. Was de eerste gedachten toen ik wakker werd. Ik ging op de rand van mijn bed zitten en keek op mijn wekkerradio die 6.00 aangaf, ik geeuwde en rekte me slaperig uit. De vakantie was wel tof geweest maar ik had nu toch best wel zin om in deze nieuwe stad, nieuwe vrienden te gaan maken, aangezien ik heel de vakantie getraind had om in vorm te blijven. Ik strompelde vermoeid naar mijn kast en doe een gemakkelijke trainingsbroek aan, ik krab even aan mijn buik en doe dan ook nog een sweater aan, eerst maar even een stukje hardlopen.
    Nadat ik een uurtje later onder een warme douche sta bedenk ik wat de komende jaren mij te wachten staan, hoe de school is en of het leuk word. duizend vragen schieten door mijn hoofd en terwijl ik zonder na denken de douche uitstap, me afdroog, mezelf aankleed en een boterham naar binnen prop, kan ik er nog geen antwoorden op verzinnen. Het was tijd om te gaan, ik hijs m'n rugzak op m'n rug en ik ben er helemaal klaar voor, en ik heb er eerlijk gezegt ook nog een beetje zin in ook.


    someone out there feels better because you exist

    Katherine Jolie Maer
    Ik had vandaag een leuk topje aangedaan met een blazertje en een donkerbauwe skinny jeans. Een paar sneakers aangezien ballarina's niets voor mij waren nmijn haren had ik gestyled en ik had mijn scooter gepakt om naar school te gaan
    Ik stop mijn scooter en zet hem in de scooterstalling neer. Ik gooi mijn grijze Allstars tas over mijn schouder. De tas haat ik, maar ik moet het blijkbaar hebben als Cheerleader, maar wat moet ik dan. Ik wil niet de grijze muis zijn van mijn vorige school. Stiekem had ik Harry Potter And the deadly hallows mee. Onderin mijn tas. Als ik iets voor mezelf mocht doen of er een uitval was. Ik loop naar mijn kluisje en zodra ik hem opendoe vallen mijn Ponpons eruit en duw ik ze neidig terug. Sommige meisjes ontweken me terwijl ze me niet kende. Ik keek nu door mijn lenzen, maar wat nou als ik mijn bril op zou doen. Zou ik dan verstoten worden. Want ik irriteerde me aan die lenzen. Soms brandde ze onwijs erg. Ik doe mijn boeken in mijn tas. Scheikunde onderop. Ja ik vond het interessant. Muziek daarboven Frans. Een prachtige taal. Ik doe daarna de andere vakken in mijn tas. Ik doe de tas op mijn arm en kijk rond of ik iemand aan kan spreken. 

    Aiden Samuel Dream
    Ik sta op n doe een wit normaal shirt aan en een zwarte broek. Ik doe de kruis ketting om mijn nek en doe een paar zwart met witte nike's aan. Ik grijns en loop naar beneden en pak mijn tas. Ik kijk mijn ouders aan. 'Ik ben naar scho9ol.' Zeg ik terwijl ik mijn spullen in mijn tas schuif. Ik pak mijn board en spring erop de deur uit die ik achter me dicht doe. Ik Skate richting school mijn zwarte longboard onder mijn voeten. Ik hou met een hand mijn tas vast. Een zwarte rugtas. Gewoon een doodnormale saaie tas. Ik fluit terwijl ik door de mensen heen rij  en ik sommige mensen met opgetrokken wenkbrauw naar me kijken. Ik haal mijn schouders op en rij de school binnen en stop bij mijn kluisje. Mijn board zet ik in mijn kluisje en mijn boeken haal ik eruit. Ik zoek iemamd om mee te praten aangezien ik er niet van hield alleen t staan. Ik liep de school rond en eindigde buiten bij de deur. Kijken waar de aardige mensen die ik al kende waren.

    Jade Maysilee Ruby
    Ik open mijn kast waar ik mijn legerprijt topje uit haal en een blauw truitje over doe ik doe een grijze skinnyjeans aan met een groot gat hij mijn knie ik kijk naar mijn nek die blauw is door mijn vader ik probeer het weg te werken wat aardig lukt. Ik doe een laagje maskara op mijn ogen en sta klaar. Ik stap in mijn Adidas schoenen turquase met blauw en wit mijn lievelingskleuren. Ik pak mijn Longboard, pintail, en stap erop. Mijn vader lag, gelukkig, nog te slapen en ik loop de berg bij ons huis op. Daarna ga ik op mijn board staan en ik rij richting school. Mijn longboard is soepel en de wieltjes zijn 70 mm. Ze waren niet te zacht of te hard en ik reed over de straten berg af. Ik had mijn handschoenen aan speciaal voor het blaffen. Zo kon ik beter sturen bergaf. Als ik beneden ben rij ik nog uit en stuur door de voorbijgangers heen. Ik was al zwaar gevorderd. Ik rij door en ga op mijn board zitten aangezien ik nu geen zin had om te staan. Ik stuur nog wel en sta op als ik de school zie. Er hangt nog steeds een sombere sfeer al twee jaar. Nooit verbetering. Ik rij nog door en ga door de deur en haal mijn tas van mijn schouder en stop bij mijn kluisje en doe mijn boeken erin. Ik Keek op de klok. Ik was wat vroeg. Er was nog geen les bezig tot mijn grote opluchting. Ik skate weer naar buiten en zie al ardig veel mensen. Aangezien ik wou zitten ga ik naar een bankje. De enige vrij plek was naast een jongen dus ik ging er zitten. Te verlegen om iets tegen hem te zetten, maar ik had een zitplek. Ik trek snel mijn grijze beanie goed zodat hij niet van mijn hoofd afvalt. (Alejandro)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:24 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-C4RTENSU.jpg
    Darla draagt die met die rode laarzen
    like this...


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Rosie Harries


    Ik stop mijn spullen in mijn tas en loop snel naar de badkamer. Ik pak mijn tandenborstel en poetst mijn tanden en was de restjes mascara van mijn gezicht en doe een nieuw laagje op. Ik doe mijn haar in een hoge staart die ik ietsjes losser maak door en wat aan te trekken. Ik loop terug naar mijn kamer en pak een wijnrood shortje en doe daarover een grijs t-shirt met een kruis erop en een denim bloesje. Ik pak mijn mat zwarte dr martens en doe mijn zwarte knopjes in. Ik pak mijn telefoon en loop naar de woonkamer. Ik pak snel wat geld en een pakje sigaretten en loop de deur uit, niemand thuis zoals gewoonlijk. Ik loop naar school, een stuk dat misschien 10 minuten lopen is. Ik doe mijn koptelefoon in en luister naar smells like teamspirit van nirvana. Ugh, de hell gaat weer beginnen.


    Blub.

    April Riley Stone
    Ik lig nog steeds te slapen als de wekker afgaat. Ik grom en zet de wekker uit. 'Ik gooi die wekker nog is een keer weg' denk ik. Ik loop naar de klerenkast en pak er een setje kleren uit, ik zucht 'Waarom duurt die vakantie niet een heel jaar ofzo?' denk ik. Ik kleed me aan en loop dan naar de badkamer, ik kijk naar de spiegel en zie dat mijn haar er voor geen meter uitziet. Ik zucht, 'Haat aan de eerste schooldag na een vakantie' mompel ik. Ik doe mijn haar goed, doe wat make-up op en loop dan naar beneden. Als ik beneden kom is er nog niemand. 'Dit is wel het stomste, mijn broers en ouders hebben nog een week of twee vakantie, en ik mag al lekker weer gaan leren en alles' zeg ik zuchtend. Ik maak snel wat brood klaar en eet het op, dan ga ik snel naar boven en pak ik mijn spullen. Dan staat mijn oudste broer in de deuropening, hij zegt lachend 'Veel plezier op school, haha!' Ik kijk hem met een dodelijke blik aan en duw hem dan weg. Ik loop weer naar beneden en maak mijn lunch snel, dan loop ik de deur uit en stap ik de bus in. Als ik op school aankom, lijkt het alsof er meer mensen op deze school zijn gekomen dan ooit, niet dat het mij uitmaakt, maar toch. Ik zucht, 'Het gaat nu vast druk worden bij de kluisjes' denk ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Danny

    Mijn wekker staat luid in mijn oor te tetteren en met een klap zet ik dat ding uit. Ik sla de deken van me af en blijf liggen staren naar het plafond. School hé? School...
    Na nog vijf minuten te hebben blijven liggen sta ik toch op uit bed. Even zie ik zwarte vlekjes voor mijn ogen door het snelle opstaan.
    "Maam!?" Ohja, even vergeten. Ze durft mijn kamer niet in vanwege alle 'bacteriën', waarom heeft ze in vredesnaam smetvrees? Alleen komt ze iedere avond heel even mijn kamer in om kleding neer te leggen, maar zelfs dat heeft ze nu niet gedaan. Ik grom een keer en loop naar de deur van mijn kamer. "Mam!" roep ik dan en ik hoor niet veel later voetstappen op de trap, het getik van de hakken van mijn moeder klinkt door de gang heen.
    "Wat is er lieverd?" vraagt ze en kijkt naar me. "Je hebt mijn kleding niet klaar gelegd," zeg ik en wijs naar de stoel in mijn kamer.
    "Sorry lieverd, ik ben zo druk de laatste dagen, ik heb mijn hoofd er niet bij." Ik rol met mijn ogen en zet mijn hand in mijn zij. Mijn moeder loopt weg en uiteindelijk liggen mijn kleren in mijn handen. Zonder iets te zeggen draai ik me terug en sluit de deur. Snel kleed ik me aan en loop naar beneden. Daar staat mijn tas al ingepakt op de tafel. "Tot vanmiddag, ik ga lopend." zeg ik en pak mijn tas. In de gang trek ik mijn schoenen en jas aan. Dan open in de voordeur en loop naar buiten. Na een korte 15 minuten lopen kom ik aan op school. Ik ga op een bankje voor de school zitten en wacht tot ik Andrew ergens zal zien.

    Darrel

    "Bedankt, Will." zeg ik tegen mijn pleegvader en hij glimlacht. "Het is goed jongen, ga nu maar. Die vriendin van je, Darla loopt daar." Ik volg zijn vinger en glimlach. Ik doe sluit de autodeur en hang mijn rugzak over mijn schouders. Met een kort sprintje loop ik achter Darla, ik leg mijn handen voor haar ogen.
    "Drie maal raden wie het is," zeg ik en grinnik zachtjes even. Darla is echt aardig, ze is mijn beste vriendin. We behoren ook tot zowel de zelfde 'groep' hier op school. Deze hele school bestaat uit verschillende groepen. Ik weet ook niet waarom, maar volgens mij hebben meerdere scholen dat wel.
    "Het is een jongen en die is altijd gek gekleed," geef ik als 'hint'. Vandaag draag ik ook weer een felrode skinny met daarover een gel vest en een gele bril. Het vloekt ontiegelijk maar dat vindt ik leuk. Ik hou daar van. Ik val niet graag op, maar ik vindt het gewoon leuk. Het maakt mij niet uit wat mensen zeggen. Ik wacht zacht lachend op Darla haar antwoord.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    Ik word langzaam wakker en besef me maar al te goed dat dit weer de eerste schooldag is. Het word hopelijk weer een leul jaar, en dit jaar moet ik gewoon met het cheerleader team in de top 3 komen. Ik kijk even op mijn nachtkastje naar een foto van jayson en mij samen, ik wist dat het dit jaar moeilijk zou gaan worden, met al die nieuwe meiden, die misschien wel achter jayson aangaan, maarja ik zie wel hoe het zal gaan lopen. Dan komt mijn moeder mijn kamer druk binnen gelopen 'jas, opstaan, je moet naar school, ik ga naar mijn werk, tot vanavond lieverd' ze drukt nog snel een kus op mijn hoofd en gaat er dan weer van door, ik kan nog amper doei zeggen. Ik spring snel mijn bed uit, douche me en trek dan mijn cheerleaders outfit aan. Eet beneden nog een boterham en loop dan naar de bushalte.

    Darla
    Ik voel het bloed naar mijn hoofd stijgen als ik 2 handen voor mijn ogen voel. Ik weet natuurlijk meteen wie het is, maar speel toch mee. ''Hm... Die ene groene eekhoorn?'' zeg ik grinnikend. Ik draai me om en, als verwacht, staat Darrel daar. ''Darrel'' zeg ik zachtjes, maar tch enthousiast. Ik geef hem voorzichtig een knuffel, en ik glimlach lichtjes. ''Leuke broek'' zeg ik, kijkend naar zijn rode broek. Rood, de kleur van de liefde. Zou het dan toch... Nee, dat is niet logisch. Dat hij rode kleren draagt, betekent toch niet dat hij meteen verliefd is? Ik zet mijn bril recht, en kijk hem in in zijn mooie felbruine (toch?) ogen.

    Kate
    Ik loop het schoolplein op, en zie Darrel en Darla. ''Kijk, de 2 nerdjes'' zeg ik als ik langsloop. Bij een grote boom blijf ik staan. Dit is mijn plekje, hier zit ik eigenlijk altijd. Nog heel even, voor dat de les begint, pak ik mijn schetsboek. Ik gum de streep uit, en teken verder. Na eventjes tekenen loop ik naar binnen, mijn rooster ophalen.
    ''Bedankt'' zeg ik en ik neem het rooster in handen. Verrast kijk ik naar het papiertje in mijn handen. Blokuur tekenen op woensdag! Ik glimlach lichtjes, en loop naar de kantine. Een roze koek, die heb ik echt gemist

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:37 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    [Blauwe ogen was Danny ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Alejandro Diego Bjorn Fernandez.

    Ik keek op naar het meisje dat naast me kwam zitten. Mijn chocoladebruine ogen bestudeerden haar. Ik beet nerveus op mijn lip en keek terug weg. Mijn Beanie trok ik wat beter op mijn hoofd voordat ik me tot haar richtte.
    "Weet jij misschien waar ik mijn uurrooster kan halen ? Ik ben nieuw en weet niet waar ik naartoe moet" legde ik rustig uit waarna ik naar haar glimlachte. Ik wist dus echt niet waar ik naartoe moest en ik dacht wel dat het handig zou zijn als ik wist wat mijn eerste les was en welk lokaal het was. Anders kwam ik te laat of kwam ik helemaal nooit terecht bij het lokaal waar ik moest zijn.