• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Verdrinken.' zeg ik met een grinnik en voel dan zijn lippen tegen de mijne. Ik kus hem teder terug en strijk over zijn wang. Ik moet straks de wast nog doen, anders heb ik geen ondergoed meer, en ik heb er al zo weinig. Oke rare gedachtengang. Stop met denken!

    Axton
    Ik glimlachte even tegen haar lippen aan om haar gevatte antwoord.
    Na een tijdje dwaalden mijn lippen af naar haar nek, waar ik korte, plagerige kusjes plaatste.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik glimlach lief 'Blij dat we daar het zelfde over denken.' zeg ik haar zachtjes en trek me dan terug om haar in een knuffel te trekken. Ik voel haar hart bonzen tegen mijn lichaam aan.

    Alexi
    Mijn adem stokt even in mijn keel als hij naar mijn keel afdwaalt. Ik zucht zachtjes en sluit genietend mijn ogen. Ik hou me aan hem vast zodat ik niet onderga als ik vergeet te trappelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt dat hij blij is dat we daar het zelfde over denken en ik knik instemmend. Hij trekt me dan weer in een knuffel. Ik vind knuffels eigenlijk heel fijn, maar dat doen we bijna nooit, raar eigenlijk. Hoewel ik wel weet waardoor dat komt. Omdat we altijd wat anders doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik druk kusjes op haar schouderblad en stop dan en leg mijn hoofd op haar schouder. Ik houd haar stevig vast zonder dat ik haar pijn toe en fluister lieve dingen zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij drukt even kusjes op mijn schouderblad, maar dat is gewoon lieflijk dus dat vind ik niet erg. Dat is bijvoorbeeld niet een plek waar ik opgewonden van word of wat dan ook. Maar Jake stopt al snel en fluistert lieve dingen tegen me en ik luister er met een glimlach naar. 'Je bent het liefste vriendje van de wereld,' zeg ik dan oprecht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'En jij het liefste, mooiste en beste vriendinnetje.' glimlach ik en strijk over haar wang. Ik druk dan nog een kus op haar wang. Ik ga liggen en trek haar iets op me zodat haar hoofd op mijn borstkas ligt. Ik strijk zachtjes door haar haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    En hij doet het gewoon weer, mij weten te overtreffen. Hij kan dingen gewoon beter zeggen dan ik. 'En jij het perfecte vriendje die ontzettend verschrikkelijk onwijs knap is,' zeg ik terug. Ik lig op Jake en ik kan zijn hart horen kloppen. Mijn ene hand ligt op zijn borstkas en mijn andere arm ligt langs zijn lichaam omhoog. Want waar moet ik die anders laten?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach 'Zo perfect ben ik nu ook niet.' zeg ik zachtjes en speel wat met haar haar. Het voelt zijdezacht tussen mijn vingers aan en ik hou van dat gevoel. 'Je haar is zo zacht.' mompel ik en kleur dan lichtjes als ik doorheb dat ik dat luidop gezegd heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'In mijn ogen wel, geen discussie mogelijk,' glimlach ik dan. Jake's handen gaan nog steeds door mijn haren. Hij mompelt dan dat mijn haren zo zacht zijn en ik kijk even op en grinnik dan. Jake is lichtelijk verschoten van kleur. 'Je mag het wel hebben hoor, dan knip ik het voor je af,' plaag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Nee het staat jouw veel veel beter.' grijns ik dan lichtjes en denk na. Ik moet nog een cadeau voor haar gaan kopen morgen. Misschien als ze nog aan het slapen is kan ik me snel eens naar de stad flitsen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij grijnst lichtjes dat het mij veel beter staat dan hem en ik lach. 'Hm, ja, daar moet ik je denk ik wel gelijk in geven,' lach ik dan naar hem. Ik druk een klein kusje op zijn lippen en sta dan op. 'Wil je nog wat drinken? Ik heb namelijk dorst.' En ik pak de bekers op zodat ik die gelijk kan opruimen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Een cola graag lief.' glimlach ik en kijk haar aan. Ik mis haar warmte nu al. Hm hoeveel uur zou het al zijn? 21uur26 heeft de klok aan en ik zucht. Wanneer komt Nick? Les wilde nog uitgaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk vragend naar Jake en hij antwoordt dat hij een cola wil en ik knik. Met de bekers loop ik richting de keuken en spoel die even snel om en zet ze dan in de vaatwasser. Dan pak ik schone glazen en schenk voor Jake een cola in en wil voor mezelf ook cola. Dan bedenk ik me dat ik cola eigenlijk helemaal niet zo lekker vind. Dat heb ik ontdekt toen ik niets meer wist. Oké, dan neem ik wel sinas. Dat vind ik wel lekker. Met de glazen loop ik terug naar de kamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik pak een glas over van haar en denk na. 'Moet ik Nick smsen met de vraag wanneer hij komt?' vraag ik haar dan en trek haar op mijn schoot nu. Ik leg mijn armen om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Topic vol xd]

    Leslie Day
    'Dat zou je kunnen doen,' zeg ik dan. 'Hoewel ik zelf ook een mobiel heb.' En ik grinnik even kort. Waar ligt 'ie ook alweer? Oja, in mijn tas op de slaapkamer. Ik zit op Jake's schoot en zijn arm ligt om mijn middel. Ik drink wat van mijn sinas, dit is veel lekkerder dan cola.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.