• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Boira
    - Charlotte Suavez Roane
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. KellyBelly
    - William Irial Smelting Roane
    - Arion O'Leary Roane
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Boira
    - André Sean Stenvers KellyBelly
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -

    Jongeren/Kinderen;
    -Diederik Jared Morgan - Mengelmoes
    -Nathan Connor Finley - quin98
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 15:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nathan

    'Natuurlijk kunnen we gaan' zegt Diederik en opent de deur al en loopt naar buiten. Rustig loop ik hem achterna en sluit de deur achter me. Ik ga naast Diederik lopen en voel in een keer wat in mijn zakken waardoor ik verbaast kijk en dan merk dat Diederik mijn mobiel heeft gepakt/ Shit! 'Diederik!' Roep ik als die ermee wegrent. 'Oh! Bam! snelheid!' hoor ik nog en zet daarna de achtervolging in. Ik moest mijn mobiel terug hebben! Ik wil niet dat die in mijn mobiel gaat kijken, niet dat er heel wat bijzonders instaat maar toch. Ik moet zeggen dat ik toch best snel ben. Ik ren nu al vlak achter Diederik. Ik ren langs hem terwijl ik in een snelle beweging mijn mobiel weet te pakken en ik grijns even. Ik zie dat hij temple run aan het spellen was, ik had het kunnen weten, hij is helemaal gek van dat spel. 'Wat ben jij slecht hé' zeg ik lachend en stop mijn mobiel in mijn zak. Dit keer laat ik hem echt niet nog een keer stelen, ik hou Diederik goed in de gate. Door het rennen zijn we nu al bijna bij school, gaat wel lekker snel zo.

    Maya

    Ik bloos om André zijn woorden en eet ook rustig mijn eten.
    'Jij was al een sexy boy maar kijk je nu dan' giechel ik terug, en ik krijg het niet voor mekaar mijn blik van mijn broodje af te halen.
    Als ik een broodje op heb krijg ik niets meer door mijn keel en leg ik mijn mes op mijn bord.
    Dan vestig ik mijn blik op mijn handen die in mijn schoot liggen.
    Dit voelt zo raar, alles is zo anders dan toen...
    André is verandert, volwassener maar ook op andere manieren.

    Ik raap al mijn moed op en kijk André even snel aan.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Michael

    "Maar je bent met mij meegekomen. Je wilt op dit uur toch geen taxi meer nemen?"
    Ik frons lichtjes. De reden waarom ik niet met de taxi kan gaan, zie ik niet. Haar vragende blik kijkt me aan.
    "Je kunt best in mijn bed slapen. Er liggen verse lakens op en ik heb er geen probleem mee om bij Koekje te slapen. Om eerlijk te zijn slapen we allebei veel beter zo."
    Mijn frons wordt een stukje dieper.
    “Bij jou blijven slapen,” herhaal ik zachtjes voor mezelf. Enige angst voel ik mijn lichaam inkruipen. In de war haal ik mijn hand door mijn haar. Mijn gedachten razen door mijn hoofd. Even kijk ik van Charlotte weg om mezelf weer op een rijtje te krijgen, maar al snel heb ik mijn beslissing gemaakt. Ze heeft gelijk. Ik kan rond dit uur geen taxi meer nemen. Mijn ogen laat ik weer terug naar haar glijden.
    “Als dat mogelijk is, graag,” glimlach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik grinnik even als ik hoor op welke manier ze kreunt.
    "Het is nogal wazig.M aar ik denk dat ik het me vaag herinner."
    Ik wil haar net om verduidelijking vragen, haar een beetje doen smeken, wanneer ze haar bekken optilt. Daar, in die kleine beweging heb ik het gesmeek dat ik wilde.
    "Arion."
    Haar stem doet me rillen en wanneer ze haar hand door mijn haren haalt, is het mijn beurt om even te zuchten. Volgens mij heeft de natuur een fout gemaakt en van mijn haren een erogene zone gemaakt.
    Ik kus van haar lies een klein stukje naar boven en druk een kusje op haar kruis. Vervolgens laat ik het puntje van mijn tong haar zachtjes beroeren. Mijn handen laat ik ondertussen naar beneden glijden en ik knijp -misschien iets té- stevig in haar kont. Terwijl ik haar met een hand een klein klapje op de bips geef laat ik de andere tussen haar benen zakken. Heel langzaam laat ik twee vingers bij haar naar binnen glijden.

    Irial

    Ik glimlach naar Kyle wanneer hij rechtover me komt zitten en bedenk me dan dat het er waarschijnlijk niet al te charmant uit ziet met een mond vol yoghurt. Snel sluit ik mijn lippen weer en slik het goedje door.
    "Hij zal wel bij zijn vriendinnetje zitten."
    Ik besef maar al te goed dat Kyle zich minder bezorgd voor doet dan hij werkelijk is. Ik begrijp het ook wel, Diederik is een grote jongen maar hij blijft wel Kyle's kleine broertje en die twee hebben het alles behalve makkelijk gehad thuis. Als Grace thuis is, dan wijk ik ook geen ogenblik van haar zijde. En als ze een week niet gebeld heeft, dan spelen zich er in mijn gedachten allerhande ramp-scenario's af. Het is alleen maar logisch om je zorgen te maken om "de kleintjes". Dat is volgens mij instinct ofzo.
    "Maar zoals je al zei; We bellen hem zo. Dan weten we ook meteen waar hij zit."
    Ik knik even. Volgens mij moet hij zometeen toch naar school. En Diederik is niet meteen het type om te gaan spijbelen, in tegenstelling tot wat Kyle en ik wel eens durfden doen toen we zelf nog schoolplichtig waren.
    "Zoals je zegt, hij is waarschijnlijk gewoon bij zijn liefje. Misschien had hij in de gaten dat we gisteravond klef zouden gaan doen," grinnik ik.
    Soms lukt het me gewoon niet me in te houden bij Kyle en het ergste is dat we elkaar altijd aansteken met dat humeur, maakt niet uit waar we zijn. Ik neem nog een hap van mijn yoghurt en kijk even op de klok. Ik mag er een beetje haast achter zetten, wil ik niet te laat komen.

    Charlotte

    “Bij jou blijven slapen.”
    Terwijl Michael even staat te twijfelen, druk ik de inmiddels lege flesjes plat. Ik sta op en wandel rustig naar het kleine vuilnisbakje waarin ik ze deponeer. De glazen zet ik op het bureau in de hoek van de kamer zodat de poetsvrouw morgen weet dat ze die mag meenemen. Ik denk even na en loop dan naar de kapstok, waar ik mijn tas aan gehangen had om mijn portefeuille te nemen. Ik haal er een briefje van vijf uit en leg het onder de glazen. De kamer was namelijk kraaknet toen ik er in trok, en ik kan me inbeelden dat de poetsploeg hard werkt om het zo proper te houden. Ze verdienen wel een fooi, vind ik.
    Wanneer ik mijn aandacht terug op Michael richt, zie ik hem naar me kijken. Geheel tegen mijn wil in voel ik even blosjes op mijn wangen komen.
    “Als dat mogelijk is, graag."
    Ik schiet even in de lach en leun tegen het bureau aan.
    "Het zou nogal gemeen van me zijn om het voor te stellen en dan te zeggen dat het niet mogelijk is, niet?" grinnik ik. Ik knipoog even en schud mijn hoofd. Ik denk niet dat hij het zo bedoelde, maar ik kon het niet laten.
    "Ben zo terug," zeg ik rustig, waarop ik even mijn slaapkamer in loop. Ik neem uit de kast nog het extra deken en het veel te grote T-shirt waar ik altijd in slaap. Gezien Evangelynn nogal woelt, kan ik maar beter een eigen deken hebben. Ik loop terug het woonkamer gedeelte in en lach even naar Michael.
    "Uw kamer is klaar, mijn heer," grinnik ik terwijl ik een kleine buiging maak. Ik stap rustig naar hem toe en ga even op mijn tippen staan om hem een kusje op de wang te geven.
    "Slaap zacht," zeg ik kalmpjes.
    Ik draai me om en ben al halverwege naar Evangelynn's kamertje wanneer ik me iets bedenk. Ik blijf stil staan en draai me ietwat onzeker terug om naar Michael.
    "Ehm..." begin ik stil. "Kun je- Wil je misschien mijn rits open doen?" vraag ik zacht. Ik draai me een klein stukje en wijs naar mijn rug. Op de een of andere manier weet ik ze altijd dicht te krijgen, maar nooit open. "Normaal vraag ik het altijd aan Koekje, maar ik wil er haar niet speciaal voor wakker maken."
    Ik richt mijn blik op de grond, net iets te gegeneerd om hem aan te kijken. De laatste keer dat hij me uit de kleren hielp was namelijk om een hele andere reden. Ik klem het deken en mijn slaap-shirt tegen mijn borstkas aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik merk hoe hij zucht en zijn warme adem streelt mijn huid. Er rolt een kreun over mijn lippen, alleen al doordat de spanning die hij ermee opbouwt, me zo opwindt. De kusjes die hij vervolgens in een spoor naar mijn kruis op mijn huid drukt, doen rillingen over mijn rug lopen en met mijn handen grijp ik even het laken stevig beet met mijn vrije hand, die ik tot een vuist bal. De opwinding heeft zich inmiddels een weg gebaand door mijn lichaam en ik merk dat ik niet meer helder kan nadenken.
    "Arion," zucht ik nogmaals en doe alle moeite van de wereld om mijn ogen even te openen en hem aan te kijken.
    Net op dat moment begint hij me te stimuleren met zijn tong en rolt er weer een kreun over mijn lippen. Een zoveelste rilling trekt door mijn lichaam en ook mijn hartslag schiet de hoogte in. Zijn handen lijken mijn huid wel in brand te zetten wanneer ze over mijn huid glijden en ik kan een korte grom niet onderdrukken wanneer hij in mijn kont knijpt. Zodra hij een tikje op mijn billen geeft, til ik opgewonden met een korte gil mijn bekken op, waardoor ik meteen de twee vingers die hij bij me binnenbrengt, dieper voel.
    Een opgewonden kreun rolt over mijn lippen en ik sluit mijn ogen. Ik lik even over mijn lippen, omdat door de opwinding mijn mond helemaal uitgedroogd lijkt te zijn.
    "Arion, alsjeblieft-" smeek ik met schorre stem.
    De opwinding maakt mijn hele zicht wazig wanneer ik mijn ogen weer open, dus met een korte zucht sluit ik ze algauw weer. Doordat mijn zicht nu even uitgeschakeld is, en het enige wat ik hoor mijn versnelde ademhaling en gekreun is, lijkt het alsof ik alles veel intenser voel. Arion's handen, zijn ademhaling, zijn aanwezigheid in het algemeen. Ik lik nogmaals over mijn lippen en merk dat ik zo opgewonden ben dat het voor mij niet lang meer zal duren.
    Het jammere is, dat ik helemaal nog geen zin heb in het einde hiervan. Met alle moeite wurm ik me vanonder zijn greep uit en krabbel zachtjes naar hem toe.
    Ik neem zijn gezicht in mijn handen en druk zacht mijn lippen op de zijne. Mijn ene hand streelt door zijn haren en genietend sluit ik mijn ogen terwijl ik mijn lichaam tegen het zijne aandruk. Mijn vrije hand laat ik lichtjes langs zijn borstkas over zijn hele bovenlichaam strelen, terwijl ik nog steeds kleine kusjes op zijn lippen plaats. Wanneer ik bij zijn onderbuik gekomen ben, laat ik mijn hand rond zijn middel strelen en laat ze even op zijn kont rusten. Ik grijns tegen zijn lippen aan, en breng mijn hand weer naar de voorkant van zijn lichaam.
    Zo zacht en plagerig mogelijk, sluit ik mijn vingers om zijn penis en trek hem zachtjes af terwijl ik mijn lippen iets langer op de zijne plaats. Nadat ik even speels op zijn onderlip heb gebeten, trek ik een spoor van kusjes over zijn hele lichaam. Ik laat zo weinig mogelijk plekjes onberoerd, en kom uiteindelijk bij zijn middel aan, waar ik hem nog steeds aan een rustig tempo aftrek. Ik druk even een plagerig kusje op zijn eikel en kijk hem opgewonden aan.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 20:28 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Moffat --> Galinda]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Zoals je zegt, hij is waarschijnlijk gewoon bij zijn liefje. Misschien had hij in de gaten dat we gisteravond klef zouden gaan doen," grinnikt Irial en ik schud even mijn hoofd met een lachje.
    Ik kijk naar Irial en bloos even diep wanneer ik wat yoghurt op zijn mondhoeken zie zitten. Natuurlijk gaan mijn gedachten meteen weer naar andere dingen, vandaar de diepe blos. Ik kuch even zacht en neem snel een hap van mijn broodje terwijl ik naar beneden kijk. Ik kauw erop en slik het daarna door.
    "Eh... Dus wij gingen nou samen naar de winkel straks nadat je hebt gewerkt?" vraag ik omdat ik bevestiging wil. Ik heb liever alles goed voor elkaar dan dat ik straks halfbakken hier zit na te denken wat er nou ging gebeuren.
    Ik neem nog een hap van het broodje en ik blik even naar de klok. Irial keek er net ook naar dus hij zal wel door hebben dat hij moet opschieten.

    André

    Maya bloost even en ik grinnik zacht. Oh, wat heb ik dat leuke koppie gemist zeg...
    "Jij was al een sexy boy maar kijk je nu dan," Giechelt ze en ik glimlach naar haar. Ze kijkt wat ongemakkelijk weg en kijkt me daarna voor een paar luttele seconden aan.
    "Wat is er meisje?" vraag ik met een zacht lachje en ik kijk haar onderzoekend aan. "Wil je iets zeggen, of misschien vragen?" vraag ik dan en kijk naar haar. Haar blonde haren hangen een beetje in haar gezicht en ik buig over tafel heen en streel de pluk haar uit haar gezicht achter haar oor. Zo zacht, en haar ogen, zo mooi. Ik buig nog iets verder en druk een kort kusje op haar lippen. Ik heb die lippen echt zo lang moeten missen, en dat gaat nooit meer gebeuren ook.

    Diederik

    Ik ben al best wel ver met het spel en ineens is de mobiel, roeeetshhh, weg.
    "Hey!" roep ik en ik kijk op. Ik zie Nathan rennen en lach even. "Wat ben jij slecht hé," zegt hij en ik ren naar hem toe, vervolgens ga ik achter hem lopen en spring op zijn rug.
    "Ik ben beter in dat spel dan jij, kijk maar ik heb je highscore verbeterd," grijns ik en ik laat mezelf van zijn rug af glijden. "We moeten opschieten willen we de trainingen niet missen," grinnik ik en ik loop iets sneller. Ik zie de school al in zicht komen en hoor wat muziek van de velden afkomen. Ik grijnst weer en beetje. Als mijn vriendin mij zou zien kijken naar die meiden hé, dan heb ik vette problemen.
    "Wat dacht je er van, audities doen voor het football team?" vraag ik en ik stoot Nathan een keer aan. Het lijkt me wel leuk om in zo een team te zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    'wil je iets zeggen, of misschien vragen?' zegt André, en hij strijkt een pluk haar uit mijn gezicht.
    Ik slik en kijk André weer aan.
    'Je bent verandert' zeg ik dan snel, en ik kijk heel even moeilijk waarna ik op mijn lip bijt.
    Ik slik zachtjes en schuivel wat op de stoel waar ik op zit.
    'Laten we een film kijken!' roep ik opeens uit, waardoor ik André meteen weer aankijk, en met een klap mijn hand op mijn mond heb gedrukt,
    dat was wel HEEL erg random Maya..
    Ik lach wat zenuwachtig onder mijn hand en kijk André nogsteeds aan.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Arion

    "Arion, alsjeblieft-" kreunt ze nadat ze met een gil haar heupen wat optilde.
    Ik doe mijn best niet te gaan lachen en concentreer me op waar ik mee bezig ben. Dat heb ik vaak tijdens de seks, dat ik moet opletten niet te gaan lachen als een halve gare om twee redenen; omdat het me plezier doet Mary te zien genieten en mijn sadistische kantje bovenkomt door haar te plagen en omdat ik meestal zelf gek wordt van genot.
    Na een tijdje lijkt Mary er genoeg van te hebben en besloten te hebben dat het tijd is voor iets anders. Wanneer ik haar gezicht dichter bij het mijne zie komen en doorkrijg wat ze van plan is wil ik nog protesteren en vertellen waar mijn lippen net gezeten heb, maar voor ik die kan krijg drukt ze de hare er al op. Ik zucht er zachtjes tegenaan wanneer ik haar hand door mijn haren voel gaan en sluit mijn armen om haar heen als ze haar lichaam tegen het mijne duwt. Ik sluit mijn ogen en voel een kreun ontsnappen terwijl ze haar hand over mijn lichaam laat dwalen.
    "Ah, Mary," adem ik uit wanneer ik haar vingers rond mijn penis voel glijden. Ze kust me zo heerlijk dat ik het benauwd krijg in mijn longen omdat ik niet wil ophouden.
    Plots voel ik haar lippen over mijn lichaam reizen en ik hoef niet op te kijken om te weten wat haar eindbestemming is, maar ik doe het toch. De combinatie van het kusje dáár en de blik in haar ogen doen me grommend mijn gezicht in het kussen drukken. Dit wil ik niet, hoewel ik er enorm van geniet. Ik wil haar plezieren ofwel samen een hele hoop lol maken.
    Voor ik mezelf de kans geef er verder over na te denken neem ik een besluit en zorg ik ervoor dat Mary weer onder me komt te liggen. Nogal ruw druk ik mijn lippen op die van haar terwijl ik zachtjes een van haar borsten kneed. Ik begeleid mezelf tot ik voel hoe ik bij haar binnen glijd. Uit pure opwinding bijt ik op haar onderlip om vervolgens mijn mond in haar hals te plaatsen en zachtjes op haar huid te zuigen terwijl ik langzaam mijn heupen begin te bewegen.
    "Noem me nog een keer meneer," beveel ik haar smekend, fluisterend.

    Irial

    "Eh... Dus wij gingen nou samen naar de winkel straks nadat je hebt gewerkt?"
    "Mhm." Ik knik even en veeg mijn mond af met een servetje. Vervolgens sta ik op en neem mijn kommetje om het in de keuken, in de gootsteen te gaan zetten. Eenmaal terug in de woonkamer, ga ik naar Kyle toe en neem zijn kin tussen mijn duim en wijsvinger. Vervolgens plant ik een flinke smakkerd op zijn lippen. Met een glimlach kijk ik hem in de ogen terwijl ik nog even over mijn eigen lippen lik.
    "Ik kom je ophalen nadat ik Died's fiets heb opgepikt. Tot later, a ghrá." Ik knipoog nog een keer en geef hem nog een klein kusje.
    Daarna is het echt wel tijd om te gaan. Met een zucht voel ik in mijn achterzakken of ik mijn sleutels en portefeuille mee heb. Wanneer ik dit voor mezelf bevestigd heb, loop ik naar de hal om mijn jas te halen en een minuutje later ben ik de deur uit.
    Vrolijk hol ik de trappen af, om dan mijn wagen te ontgrendelen en in te stappen. Na de muziek aan gezet te hebben, start ik de motor en druk het gaspedaal in. Gelukkig is er rond dit uur niet veel verkeer op de weg, mocht ik de file staan dan was ik zeker te laat gekomen. Ik kan het gewoon nooit over mijn hart krijgen bij Kyle weg te gaan, ookal is het maar tijdelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Mhm." Irial knikt e veegt zijn mond af. Hij staat op en brengt zijn kommetje naar de keuken. Vervolgens komt hij terug en pakt mijn kin tussen duim en wijsvinger. Ik krijg een flinke smakkerd en ik lach even. Heerlijk zulke zoenen van hem.
    "Ik kom je ophalen nadat ik Died's fiets heb opgepikt. Tot later, a ghrá." knipoogt hij en ik krijg nog een klein kusje. Met een kleine pruil kijk ik Irial na en ik ga voor het raam staan. Ik hoor de deur dicht gaan en ik kijk Irial met een glimlachje na. Ik loop naar de radio en zet hem aan, waar het liedje Don't you worry child speelt en ik loop naar de keuken toe waar ik fluitend op de maat van het liedje de afwas begin te doen.
    "Don't you worry, don't you worry child. See heaven's got a plan for you," zing ik mee en ik was rustig af.
    Heerlijk even zo zingen en zo opruimen. De afwas was niet veel en alles staat alweer op zijn plek. Rustig begin ik de kamer op te ruimen en luister naar de volgende nummers. Ik geniet er zo van, maar toch mis ik Irial in mijn bijzijn als hij er niet is hoor. Het voelt dan zo leegjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [André komt later wel jhahah]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nathan

    Ik schik even als ik ineens een gewicht op mijn rug voel en heb algauw weer door dat het Diederik is. 'Ga van me rug man af joh' zeg ik en ga ondertussen langzamer lopen.'Ik ben beter in dat spel dan jij, kijk maar ik heb je highscore verbeterd,'zegt hij en ik grinnik even. 'Tja ik speel het spel eigenlijk niet zo vaak meer dus dat kan best zo zijn' zeg ik schouderophalend. 'We moeten opschieten willen we de trainingen niet missen,' zegt hij terwijl die sneller gaat lopen en ik lachend mijn hoofd schud. 'Rustig aan man de training duurt nog wel even' zeg ik en ga toch maar op zijn tempo lopen. Ik hoor al wat muziek en de school is ook al inzicht. Ik zie inmiddels de cheerleaders ook al een beetje. 'Wat dacht je er van, audities doen voor het football team?' vraagt Diederik en ik grijns even. 'Klinkt leuk, maar dat is zo zielig, haal ik het wel en dan jij niet' zeg ik lachend en kijk hem een beetje plagend aan. 'Nee maar, dat kunnen we wel doen' zeg ik met een knikje. Het lijkt me best leuk om bij dat team te zitten.

    (en beankt kell)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Wat!? Ga je nu zeuren omdat ik André even over sla? Nou sorry princes, ik wachtte even op Diederik en als Irial er is [weet niet of die nu nog komt] Komt André weer ;') ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (wow omg het was sarcasme, niet zo reageren steeds als ik hier wat tussen haakjes zet, niet leuk hoor)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »