• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Boira
    - Charlotte Suavez Roane
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. KellyBelly
    - William Irial Smelting Roane
    - Arion O'Leary Roane
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Boira
    - André Sean Stenvers KellyBelly
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -

    Jongeren/Kinderen;
    -Diederik Jared Morgan - Mengelmoes
    -Nathan Connor Finley - quin98
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 15:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Schrijf het dan met iets sarcastisch erachter... omg]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ( haha loowl dit slaat ook echt iedere keer helemaal nergens op xD ik stop al, ik wacht wel hoor xP )


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Gancanagh schreef:
    Arion

    "Arion, alsjeblieft-" kreunt ze nadat ze met een gil haar heupen wat optilde.
    Ik doe mijn best niet te gaan lachen en concentreer me op waar ik mee bezig ben. Dat heb ik vaak tijdens de seks, dat ik moet opletten niet te gaan lachen als een halve gare om twee redenen; omdat het me plezier doet Mary te zien genieten en mijn sadistische kantje bovenkomt door haar te plagen en omdat ik meestal zelf gek wordt van genot.
    Na een tijdje lijkt Mary er genoeg van te hebben en besloten te hebben dat het tijd is voor iets anders. Wanneer ik haar gezicht dichter bij het mijne zie komen en doorkrijg wat ze van plan is wil ik nog protesteren en vertellen waar mijn lippen net gezeten heb, maar voor ik die kan krijg drukt ze de hare er al op. Ik zucht er zachtjes tegenaan wanneer ik haar hand door mijn haren voel gaan en sluit mijn armen om haar heen als ze haar lichaam tegen het mijne duwt. Ik sluit mijn ogen en voel een kreun ontsnappen terwijl ze haar hand over mijn lichaam laat dwalen.
    "Ah, Mary," adem ik uit wanneer ik haar vingers rond mijn penis voel glijden. Ze kust me zo heerlijk dat ik het benauwd krijg in mijn longen omdat ik niet wil ophouden.
    Plots voel ik haar lippen over mijn lichaam reizen en ik hoef niet op te kijken om te weten wat haar eindbestemming is, maar ik doe het toch. De combinatie van het kusje dáár en de blik in haar ogen doen me grommend mijn gezicht in het kussen drukken. Dit wil ik niet, hoewel ik er enorm van geniet. Ik wil haar plezieren ofwel samen een hele hoop lol maken.
    Voor ik mezelf de kans geef er verder over na te denken neem ik een besluit en zorg ik ervoor dat Mary weer onder me komt te liggen. Nogal ruw druk ik mijn lippen op die van haar terwijl ik zachtjes een van haar borsten kneed. Ik begeleid mezelf tot ik voel hoe ik bij haar binnen glijd. Uit pure opwinding bijt ik op haar onderlip om vervolgens mijn mond in haar hals te plaatsen en zachtjes op haar huid te zuigen terwijl ik langzaam mijn heupen begin te bewegen.
    "Noem me nog een keer meneer," beveel ik haar smekend, fluisterend.



    Mary

    De opwinding in mijn lichaam neemt lichtjes af, maar blijft aanwezig, wanneer ik hem verwen en met een blik wordt het al gauw duidelijk dat ik in mijn opzet slaag. Ik zie hoe hij grommend zijn gezicht in het kussen verbergt, en kan het niet laten even zachtjes te grijnzen. Door mijn onoplettendheid, schrik ik nogal wanneer ik op de een of andere manier weer onder mijn verloofde beland.
    Mijn gegiechel wordt gesmoord wanneer hij zijn lippen ruw op de mijne drukt, en goedkeurend kreun ik tegen zijn mond aan. Ik hap opgewonden naar adem bij het voelen van zijn hand op mijn borst. Zacht grommend voel ik hoe hij bij me naar binnen glijdt, en haast automatisch klem ik mijn benen om zijn middel heen zodra hij zijn heupen begint te bewegen, om hem meteen al dieper te voelen. Een opgewonden zucht rolt over mijn lippen door dit gevoel, gepaard met het gevoel van zijn lippen in mijn hals. Mijn vingers strelen door zijn haren en genietend sluit ik mijn ogen.
    "Noem me nog een keer meneer."
    Mijn hartslag en ademhaling schieten tegelijk de hoogte in en het laatste beetje besef verdwijnt uit mijn hoofd. De opwinding neemt mijn lichaam over en ik bijt op mijn lip om een kreun te smoren.
    "Hmmik-khouvanje, meneer O'Leary," zucht ik opgewonden.
    Ik open met alle moeite mijn ogen even om Arion aan te kunnen kijken en grijns lichtjes. Ik neem zijn gezicht in mijn handen en plaats passioneel mijn lippen op de zijne. Mijn handen glijden langs zijn hals naar zijn schouders, naar zijn bovenrug, en zachtjes kras ik met mijn nagels over zijn huid, terwijl een kreun weer over mijn lippen rolt. Ik druk mijn lichaam dichter tegen het zijne aan en laat mijn handen verder over zijn lichaam dwalen. Uiteindelijk laat ik ze rusten op zijn kont.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    In mijn vrolijke bui besluit ik een muziekje op te zetten. Terwijl ik mijn ogen op de weg hou, laat ik mijn rechterhand naar het handschoenkastje dwalen. Na een tijdje geklungeld te hebben weet ik het ding open te krijgen. Mijn ogen flitsen af en toe opzij om te kijken welke cd ik beet heb en na ongeveer de vierde heb ik degene die ik hebben wil. Ik leg hem op mijn schoot en pruts het doosje open. Net wanneer ik de cd er uit gehaald heb, ontglipt hij mijn vingers.
    "Shit," mompel ik.
    Ik haal mijn schouders op en laat mijn hand op zoek gaan naar de gevallen cd. Als ik hem maar niet vind besluit ik te kijken waar het verrekte ding heen is. Uiteindelijk blijkt hij net niet onder de passagiersstoel te liggen. Ik zucht en reik naar het ding om hem op te rapen. Met een glimlach kom ik weer overeind, tot ik vanuit mijn ooghoeken iets zie blinken.
    Het kost me een fractie van een seconde om te beseffen dat er een tegenligger in volle vaart mijn kant uit komt, maar het is blijkbaar een fractie van een seconde te laat. Ik gooi mijn stuur om en trek de handrem aan terwijl ik de koppeling los gooi. Waar ik helaas geen rekening mee gehouden heb is dat het vannacht geregend heeft waardoor het wegdek glad ligt en mijn actie de compleet tegenovergestelde werking heeft.
    Het laatste waar ik besef van heb is een luide knal, gekletter en iets warms dat langs mijn gezicht loopt.

    Arion

    Ik slaak een zucht wanneer ze haar benen om mijn middel klemt. Terwijl ik mezelf overeind hou met één arm, laat ik mijn vingertoppen van mijn inmiddels vrije hand over haar bovenbeen gaan.
    "Hmmik-khouvanje, meneer O'Leary."
    De woorden doen een rilling over mijn hele ruggengraat lopen die me op haar beurt weer kippenvel op mijn ganse lichaam bezorgt. Ik grinnik even als ik haar zie grijnzen, maar word al snel het zwijgen opgelegd wanneer ze haar lippen vurig op de mijne drukt.
    Haar dwalende handen doen enkele kreuntjes uit mijn mond ontsnappen, gevolgd door een lachje als ze op mijn kont blijven liggen.
    "Toe dan, knijp maar, je weet dat je wilt," grinnik ik.
    Ik zet mijn lippen op haar kaaklijn en plaats er zachte kusjes. Heel zachtjes bijt ik er even in in. Mijn lippen dwalen steeds verder en verder, tot ze bij haar oor zijn waar ik nog een kleine kreun los laat. Vervolgens sabbel ik even aan haar oorlel.
    Mijn vingertoppen strelen nog steeds haar bovenbeen, maar ik laat ze langzaam verder naar boven glijden tot ze zich tussen haar benen bevinden. Plagerig laat ik ze naar boven glijden en laat ze cirkelen over haar onderbuik.
    Mijn lippen druk ik weer stevig op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Toe dan, knijp maar, je weet dat je wilt."
    Ik open mijn ogen weer om hem grijnzend aan te kijken. Daagt hij me nu uit? Toch ga ik nog niet meteen in op wat hij net zei. Ik voel zijn lippen over mijn huid dwalen en sluit weer genietend mijn ogen. Bij het horen van een kreun vlakbij mijn oor, trekken er rillingen door mijn lichaam heen en ik bijt tevergeefs op mijn lip om er zelf een te onderdrukken.
    Intussen dringt het langzaamaan tot me door dat ook zijn handen niet blijven stilliggen. Ik ben me bewust van zijn aanrakingen, en kan het niet laten kippenvel te krijgen wanneer zijn handen steeds meer naar boven strelen. Ik druk mijn lichaam iets dichter tegen het zijne aan en kreun zacht zijn naam. Ik trek mijn buik wat in wanneer hij me daar begint te strelen en voel het kriebelen, wat mijn opwinding neemt toenemen.
    Ik voel zijn lippen weer op de mijne en sluit genietend mijn ogen. Ik los mijn greep om zijn middel met mijn benen wat, en knijp hem zachtjes in zijn kont, zoals hij me daarnet uitdagend vroeg. Ik open even mijn ogen om hem grijnzend aan te kijken en bijt speels op zijn onderlip.
    "Lekker strak, meneer O'Leary," fluister ik, met een geamuseerde ondertoon in mijn stem.
    Ik laat een hand op zijn kont rusten, en leg mijn andere arm om zijn hals wanneer ik terug mijn lippen op de zijne plaats. Ook mijn heupen tillen zich op, om dichter tegen de zijne te zijn en zijn lippen smoren de kreun die over de mijne rolt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik grinnik tegen Mary's lippen aan als ze inderdaad in mijn kont knijpt. Ik kreun zachtjes als haar tanden in mijn onderlip zinken.
    "Lekker strak, meneer O'Leary."
    Een zachte rilling loopt over mijn ruggengraat door de combinatie van haar woorden en haar hand die op mijn kont rust. Ik kreun zachtjes tegen haar lippen aan als ze die weer op de mijne drukt. Ik beweeg mijn heupen iets trager en laat mijn hand nu wel degelijk tussen haar benen glijden. Heel langzaam stimuleer ik haar terwijl ik op mijn beurt zachtjes op haar onderlip bijt.
    Mijn vrije arm laat ik onder haar rug glijden en vervolgens draai ik ons om zodat zij bovenop komt te zitten. Heel even hou ik op met kussen en kijk haar in de ogen. Ik lach even en strijk haar haren uit haar gezicht. Heerlijk als ze er zo wild uit ziet.
    Ik sla de dekens wat van ons af en ga wat rechter zitten. Vervolgens laat ik mijn beide armen om haar middel glijden en trek haar helemaal tegen me aan. Langzaam breng ik mijn gezicht dichter bij het hare en met een kleine grijns veeg ik mijn lippen over de hare.
    "Goeiemorgen," grinnik ik terwijl ik mijn heupen wat optil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi
    Een pling laat me uit mijn gedachten schrikken, wat?
    Ik ga achter het bureau staan achter mijn baas en 3 meter van David vandaan. Er klinkt nog een pling en de lift, die me nog nooit eerder is opgevallen, opent zich. Een jonkie van ongeveer 16 of 17 komt er angstig uit gelopen, "Wat!? Zie je nietdat ik bezig ben?! Je kan me nu beter goed nieuws brengen!" schreeuwt mijn baas en ik zie de consumptie gewoon zijn mond uit vliegen. "uhm, uhm" zegt de jongen voorzichtig "Ja! Komt er nog wat van!" gromt de baas, "Uhm, deopdracht is mislukt meneer" piept de jongen. Ik kijk toe hoe het hoofd van mijn opdrachtgever rood opzwelt en ik zie de aders op zijn voorhoofd, de jongens ademhaling piept van angst. Mijn baas zijn stresbal knapt uitelkaar in zijn hand, "Le-vi... Mag ik je even wurgen?" sist hij woedend tussen zijn tanden door. David loopt te grijnsen, klootzak, maar het is maar dat ik hier ben, anders was waarschijnlijk het jochie kapot geschoten. De baas, die verassend klein is, wacht niet langer op een antwoord, hij springt op en duwt me tegen de muur aan, zijn kleine handjes kunnen nog maar net bij mijn hals. Opzich zou zijn druk bijna niks uithalen als zijn kracht even groot was als zijn lengte, maar helaas is hij een stuk sterker dan hij eruit ziet. Ik moet mijn nek aanspannen om nog gewoon te kunnen ademen.
    Na 1 minuutje is hij uitgeknepen en laat hij zich op stoel vallen, ik ga even op mijn hurken zitten, het jochie was er vandoor, en David zich nog steeds met die lelijke vermaakte grijns op zijn smoel. "Bedankt. Levi. Ik spreek je later wel" zegt mijn opdracht gever hijgend terwijl hij zijn haar weer goed strijkt.
    Ik sta op en ga er vandoor, naar buiten.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    Rennend kom ik het ziekenhuis binnen, ik snel naar de balie waar ik naar Irial vraag. De kamer word gewezen en ik snel er naartoe.In de deuropening blijf ik even twijfelend staan. Ik kijk naar het bed waar artsen bezig zijn met iemand. Ik zet langzaam een aantal stappen dichterbij en kijkt naar de naam die op het voeteneind is geplakt met een plakkertje. Irial.
    Tranen springen in mijn ogen en even hoop ik dat het een droom is, gewoon een nachtmerrie en dat ik ieder moment kant ontwaken. Maar het is niet zo, hoe hard ik het ook wens, het is waar gebeurd.
    "Kyle Morgan?" hoor ik ver weg en ik knikt wat lichtjes. Ik hoor gerommel en word begeleid naar een stoel, ik laat me erop zakken. Ik blijf met tranen in mijn ogen naar Irial kijken, er ontsnapt er een en hij dwaalt over mijn wang en onder aan mijn kin laat hij los.
    "Wat... wat is er gebeurd?" vraag ik met een trillende stem en ik bijt hard op mijn lip. Ik luister naar wat de dokter vertelt en ik leg mijn hand op mijn mond waarna ik in huilen uitbarst. "Hoe heeft dat kunnen gebeuren? Hij is altijd oplettend en denkt aan de veiligheid," snik ik en ik sta op, vervolgens ga ik aan het bed staan en pak zijn hand voorzichtig vast. Ik kijk naar hem, zijn ogen zijn ingebonden. Ik veeg mijn wangen droog en snik nog een keer.
    "Irial, hoor je me?" vraag ik dan zachtjes en ik kijk afwachtend naar hem.

    André

    "'Je bent veranderd," zegt Maya en ik kijk naar haar. Ja, dat is ook eigenlijk niet zo gek na zes jaar. Denk ik met een lachje en ik kijk weer naar Maya. Ze bijt op haar lip en mijn lachende gezicht word vragend. Waarom bijt ze op haar lip? Zit ze ergens mee of wat? Die vragen spoken door mijn hoofd en worden onderbroken wanneer ik Maya's stem weer hoor.
    "Laten we een film kijken!" Het klonk zo plots dat ik er even van schrok. Ik wip even overeind op mijn stoel en kijkt richting Maya die er zelf ook van leek te schrikken. Ik hoor een zenuwachtig lachje bij haar vandaan komen. Ik kijk haar langzaam aan.
    "Maya, wat is er? Je doet zo... Om eerlijk te zijn... Raar," zeg ik met lichtelijk opgetrokken wenkbrauw. "Als je iets dwars zit moet je het zeggen hé," zeg ik dan wat zachter en blijf haar aankijken. Waarom doet ze zo raar? Vind ze het niet leuk om me te zien en faked het?

    Diederik

    "Rustig aan man de training duurt nog wel even," zegt Nathan. Hij wéét dat ik daar geen geduld voor heb. Ik MOET die cheers in hun strakke pakkies zien!
    "Klinkt leuk, maar dat is zo zielig, haal ik het wel en dan jij niet," zegt Nathan en ik grom een keer lachend naar hem. Soms hé, wil ik hem gewoon zo op de grond duwen, op hem zitten en hem kietelen tot hij ervan flauwvalt of zo. Ik schiet in de lach om mijn eigen gedachten en kijk verontschuldigend naar Nathan.
    "Nee maar, dat kunnen we wel doen," zegt hij met een knikje en ik glimlach breed.
    Yes! Ik wil al zo lang vragen of hij samen met mij in het football team wil. En eigenlijk schoot die vraag er net zó uit. Maar hey, hij zei ja. Dus we moeten het nu wel door zetten.
    "Als die trainingen gedaan zijn, moeten we even naar het prikbord in de hal. Kijken of er audities zijn voor het footballteam," zeg ik dan snel achter elkaar en loop het terrein op. Ik blijf het altijd leuk vinden dat ik op de school zit waar mijn broer ook op gezeten heeft.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Mijn huid tintelt waar ik zijn vingers voel glijden en een zucht rolt over mijn lippen wanneer ik merk dat zijn hand zich tussen mijn benen bevindt. Ik grom stilletjes wanneer hij op mijn lip bijt en kan ook een kreun niet onderdrukken wanneer hij me begint te stimuleren. Nog voor ik er ook maar een beetje van kan genieten, voel ik zijn arm onder me glijden en voor ik het weet zijn we van plaats gewisseld, ik bovenop. Dolverliefd kijk ik hem aan en streel zacht over zijn wang terwijl zijn hand door mijn haren glijdt. Net wanneer ik me voorover wil buigen om mijn lippen op de zijne te drukken, is hij me voor en gaat rechtop zitten.
    Automatisch klem ik mijn benen om zijn middel en voel hem met een zucht meteen dieper glijden. Er verschijnt een grijns op mijn lippen wanneer ik zijn gezicht dichter bij het mijne zie komen en zucht gefrustreerd wanneer hij slechts zijn lippen over de mijne veegt.
    "Goeiemorgen."
    Ik voel hoe hij zijn heupen optilt tegen de mijne aan, en meteen rolt er een kreun over mijn lippen. Op deze manier weet ik dat het niet lang meer zal duren, of toch niet voor mij. Ik breng mijn gezicht naar zijn hals en druk enkele kusjes op zijn huid. Mijn armen glijden om zijn hals, zodat ik hem iets dichter tegen me aan kan trekken. Voorzichtig en op een plagerige manier span ik mijn spieren even op, wetend dat het hem gek maakt. Er speelt een grijns om mijn lippen en ik besluit even zachtjes in zijn hals te bijten, waarna ik op zijn huid zuig totdat er een klein plekje ontstaat. Ik til mijn heupen wat op en laat me langzaam weer over hem heen zakken met gesloten ogen, helemaal genietend. Wanneer ik zijn huid weer tegen ze mijne aanvoel, open ik mijn ogen en kijk mijn verloofde geamuseerd in de ogen aan.
    "Goeiemorgen, meneer O'Leary," zucht ik hees.
    Er rolt nog een kreun over mijn lippen wanneer ik voel hoe zijn penis langs mijn gevoelige plekje streelt, en merk dat mijn hoogtepunt nadert.
    "Arion," kreun ik zacht. Ietwat ruwer dan anders plaats ik mijn lippen op de zijne en laat mijn tong smekend over zijn lippen strelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dimitry

    Zachtjes zucht ik, alweer ontwaakt in een vreemde bar vannochtend.
    Deze keer weer zonder mensen om me heen, hoe krijg ik het toch voor mekaar.
    Gelukkig hing de sleutel boven de deur, anders had ik iets moeten inslaan.
    Ik slenter over straat, waar zou Levi nu toch zijn?
    Niet bij het winkelcentrum, niet thuis, en niet bij André.
    Ik loop een park in en laat me neerzakken op een bankje die er staat.
    Ik steek mijn tong uit en als ik zeker weet dat er geen bekenden rondlopen rol ik wat met het stalen knopje in mijn tong.
    Ik heb het een tijdje geleden laten zetten en niemand heefd het opgemerkt, gelukkig ben ik goed met dingen verbergen.

    Maya

    Ik zucht zachtjes, ik heb geen idee waar ik mee bezig ben.
    'Laten we afvast afspreken dat we vanaf nu eerlijk tegen mekaar zijn.' zeg ik snel en wip van mijn stoel af, terwijl ik naar de tv loop.
    Daar hurk ik me en kijk ik tussen de dvd's, maar niets spreekt me aan, omdat iedere keer als ik een titel lees dat compleet langs me heen gaat.
    Ik zucht weer en knijp mijn ogen dicht, wat ben je nou aan het doen?
    Alweer die stem, die me maar bleef achtervolgen sinds André zijn vertrek.
    Hij heefd me onzeker gemaakt, en die stem wrijft altijd alles nog ff erin.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 19:16 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Irial

    Ik schrikker wakker als ik een hand op de mijne voel. Ik probeer mijn ogen te openen maar er is iets dat het me verhindert. Een gevoel van paniek welt in me op en ik voel mijn ademhaling versnellen.
    "Irial, hoor je me?"
    Kyle's stem doet me kalmeren. Ik doe mijn mond open om iets te zeggen, maar er komt geen geluid uit en even twijfel ik of ik mijn mond wel open heb gedaan. Wanneer ik het puntje van mijn tong beweeg voel ik dat het inderdaad niet zo is omdat het tegen mijn gesloten lippen aan komt. Ik slaak een diepe zucht en probeer dan maar op een andere manier van antwoorden. Ik laat mijn hersenen mijn vingers gebieden te bewegen. Heel langzaam en zwakjes knijp ik in Kyle's hand.
    Ik probeer zo rustig mogelijk te blijven en de controle over mijn lichaam terug te winnen. Ondertussen vraag ik mezelf af hoe dit komt. Ik heb er geen flauw idee van. Wanneer ik ook mijn andere hand wil bewegen merk ik dat het niet mijn eigen lichaam is dat me daarvan weerhoudt maar iets anders. Pas wanneer ik een pijnscheut voel besef ik dat hij waarschijnlijk gebroken is.
    Voorzichtig laat ik mijn goede hand uit die van Kyle glijden. Ik breng hem naar mijn ogen en voel iets zachts onder mijn vingertoppen. Verband? Ik laat mijn vingers het omsluiten en probeer het tevergeefs weg te halen. Een zucht van ongenoegen rolt over mijn lippen.
    "Kyle," breng ik uit. Ik schrik even van mijn eigen stem. Hij klinkt hees, krakerig en over het algemeen veel moeizamer dan ik van mezelf gewend ben.

    Arion

    Ik hap even naar adem als ik Mary's lippen in mijn hals voel. Ze voelen zo heerlijk warm aan en kleven zachtjes op mijn huid. Wanneer ik haar lichaam dichter tegen het mijne voel, krijg ik overal kippenvel. Het liefst van al zou ik willen versmelten met haar, helaas is dat onmogelijk.
    "Oh. Oh!" breng ik tegelijk verrast en opgewonden uit als Mary plots haar spieren wat opspant. De haartjes in mijn nek en op mijn armen gaan ervan overeind staan.
    Ik zucht genietend als ik haar tanden in mijn hals voel en vervolgens merk dat ze zachtjes op mijn huid zuigt. Alsof ik nog niet opgewonden genoeg ben, beweegt Mary zachtjes haar heupen mee met de mijne.
    "Goeiemorgen, meneer O'Leary."
    Ik sluit mijn ogen van puur genot en laat mijn hoofd achterover vallen waardoor het met een bonk tegen het hoofdeinde van ons bed aankomt. Op dit moment kan het me helemaal niets schelen, pijn heb ik later wel. Ik heb teveel plezier op dit moment om te kijken of ik een buil krijg of niet. Ik heb tijdens het hockeyen wel ergere kwetsuren opgelopen en toen ben ik ook gewoon door gegaan.
    "Arion."
    Dit keer is het mijn beurt om haar te plagen, besluit ik terwijl Mary's tong over mijn lippen gaat. Ik maak voorzichtig mijn lippen los van de hare en kijk haar geamuseerd aan.
    "Ja?" vraag ik, mijn stem hees, alsof ik denk dat ze iets te zeggen heeft.
    Ik laat opnieuw mijn hand tussen haar benen glijden om haar nog wat verder te stimuleren. Verder verhinder ik haar te antwoorden door steeds weer kleine klapzoentjes op haar mond te drukken. Na een tijdje heb ik er zoveel plezier in dat ik tegen haar lippen aan grijns en vervolgens het lachen niet meer kan tegenhouden. Met mijn meest onschuldige gezicht kijk ik Mary aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Een gefrustreerde zucht verlaat mijn lippen wanneer ik zijn mond niet meer op de mijne voel. Ik open mijn ogen bij het horen van zijn stem.
    "Ja?"
    Voordat ik kan antwoorden, drukt hij kleine zoentjes op mijn lippen en ik hap opgewonden naar adem wanneer hij me nogmaals begint te stimuleren. Met een luide kreun sluit ik mijn ogen en voel mijn orgasme naderen met de seconde. Opgewonden leg ik mijn armen weer om zijn hals en druk mijn lippen op de zijne, in de hoop mijn gekreun te smoren. Ik verhoog het tempo van mijn heupen tegen de zijne nog wat en merk hoe mijn ademhaling en hartslag tegelijk de hoogte inschieten.
    "Hmmfuck," grom ik zacht.
    Ik versterk mijn greep om zijn middel door mijn benen iets steviger om hem heen te leggen en druk mijn lichaam dichter tegen het zijne aan. Smekend fluister ik zijn naam enkele malen tegen zijn lippen aan en vergeet alles om me heen. Mijn vingers glijden nog een keer door zijn haren en net als hij helemaal in me zit, overspoelt een hemels gevoel me. Ik breng mijn lichaam zo dicht mogelijk tegen het zijne aan, maar zodra het orgasme mijn lichaam overneemt, heb ik geen enkele kracht meer om hem zo dicht mogelijk bij me te hebben. Zacht trillend en hijgend leun ik tegen hem aan met gesloten, niet in staat ook maar iets te zeggen of te doen. Ik ril even wanneer mijn lichaam langzaamaan weer begint te functioneren en ik heb het plots minder warm dan enkele seconden geleden. Ik kruip dichter tegen Arion aan, maar door het intense orgasme dat me net overspoeld heeft, weet ik niet meteen of hij ook al klaargekomen is. Helemaal buiten adem verberg ik mijn gezicht in zijn hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gancanagh schreef:

    Charlotte

    “Bij jou blijven slapen.”
    Terwijl Michael even staat te twijfelen, druk ik de inmiddels lege flesjes plat. Ik sta op en wandel rustig naar het kleine vuilnisbakje waarin ik ze deponeer. De glazen zet ik op het bureau in de hoek van de kamer zodat de poetsvrouw morgen weet dat ze die mag meenemen. Ik denk even na en loop dan naar de kapstok, waar ik mijn tas aan gehangen had om mijn portefeuille te nemen. Ik haal er een briefje van vijf uit en leg het onder de glazen. De kamer was namelijk kraaknet toen ik er in trok, en ik kan me inbeelden dat de poetsploeg hard werkt om het zo proper te houden. Ze verdienen wel een fooi, vind ik.
    Wanneer ik mijn aandacht terug op Michael richt, zie ik hem naar me kijken. Geheel tegen mijn wil in voel ik even blosjes op mijn wangen komen.
    “Als dat mogelijk is, graag."
    Ik schiet even in de lach en leun tegen het bureau aan.
    "Het zou nogal gemeen van me zijn om het voor te stellen en dan te zeggen dat het niet mogelijk is, niet?" grinnik ik. Ik knipoog even en schud mijn hoofd. Ik denk niet dat hij het zo bedoelde, maar ik kon het niet laten.
    "Ben zo terug," zeg ik rustig, waarop ik even mijn slaapkamer in loop. Ik neem uit de kast nog het extra deken en het veel te grote T-shirt waar ik altijd in slaap. Gezien Evangelynn nogal woelt, kan ik maar beter een eigen deken hebben. Ik loop terug het woonkamer gedeelte in en lach even naar Michael.
    "Uw kamer is klaar, mijn heer," grinnik ik terwijl ik een kleine buiging maak. Ik stap rustig naar hem toe en ga even op mijn tippen staan om hem een kusje op de wang te geven.
    "Slaap zacht," zeg ik kalmpjes.
    Ik draai me om en ben al halverwege naar Evangelynn's kamertje wanneer ik me iets bedenk. Ik blijf stil staan en draai me ietwat onzeker terug om naar Michael.
    "Ehm..." begin ik stil. "Kun je- Wil je misschien mijn rits open doen?" vraag ik zacht. Ik draai me een klein stukje en wijs naar mijn rug. Op de een of andere manier weet ik ze altijd dicht te krijgen, maar nooit open. "Normaal vraag ik het altijd aan Koekje, maar ik wil er haar niet speciaal voor wakker maken."
    Ik richt mijn blik op de grond, net iets te gegeneerd om hem aan te kijken. De laatste keer dat hij me uit de kleren hielp was namelijk om een hele andere reden. Ik klem het deken en mijn slaap-shirt tegen mijn borstkas aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    De tranen gaan over mijn wangen en met mijn vrije hand veeg ik ze weg, ik bij op mijn lip.
    Mijn hart maakt even een sprongetje wanneer ik een kneepje in mijn hand voel, ik kijk meteen naar Irial. Hij laat zijn hand uit de mijne glijden en brengt deze naar het verband bij zijn ogen. Ik wil zeggen dat hij het niet moet doen, maar ik kan gewoon even niets zeggen.
    "Kyle," zegt Irial dan en ik hoor hoe hees zijn stem klinkt, ook klinkt het wat moeilijker. Ik pak zijn hand snel weer weg bij zijn gezicht vandaan en hou hem vast.
    "Irial ik ben er... Ik ben er... Je," ik slik een keer. Ik vind het zo moeilijk om hem te zien in deze situatie. "Je hebt een ongeluk gehad..." breng ik uit voor ik mijn stem weer hoor breken. Oh wat er dit.
    "Hoe komt het Irial? Je let altijd zo goed op," Ik houd zijn hand stevig vast. Ik begrijp er niets van, hoe komt het dat hij een ongeluk gehad heeft!? Hoe krijgt net Irial dat voor elkaar?

    André

    "Laten we alvast afspreken dat we vanaf nu eerlijk tegen mekaar zijn." zegt Maya waarna ze op staat en naar de dvd's loopt. Ik frons even.
    Wat is er toch met haar aan de hand?
    "Maya, ik ben altijd eerlijk tegen je," zeg ik waarna ik har achtervolg. Ik laat me op de bank zakken en maak het mezelf comfortabel. "Doe die maar," zeg ik als ik 21 Jumpstreet langs zie komen. Ik heb zo gelachen om die film. Ik ben er naar in de bioscoop geweest en kwam op sommige stukken gewoon niet meer bij.
    Ik kijk naar Maya en bijt even op de binnenkant van mijn onderlip. Wat zit haar dwars? Waarom zegt ze dat we vanaf nu eerlijk tegen elkaar moeten zijn? Ze vertrouwt me toch? Ik blijf naar Maya kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Hmmfuck."
    Het lijkt alsof er vanbinnen in mijn buik iets onder hoogspanning staat. Elke keer dat Mary mijn naam tegen mijn lippen aan fluistert, krijg ik namelijk een kleine schok. Of zo voelt het tenminste. Ik kreun en hijg zachtjes tegen haar lippen aan omdat het vermogen tot spreken me even lijkt te zijn ontnomen. Dat wordt nog een keer bevestigd als ik iets onverstaanbaars, zelfs onbestaands mompel, als ik Mary's vingers door mijn haar voel glijden.
    Ik voel het zweet me nog een keer uitbreken als ik merk dat Mary haar hoogtepunt bereikt.. Ik dwing mezelf mijn ogen open te houden, ondanks dat het me belachelijk veel moeite kost, zodat ik haar kan zien genieten.
    Ik neem haar dankbaar in mijn armen als ze uit eigen beweging dichter tegen me aan kruipt en zucht eerder ademloos als ik voel hoe ze haar gezicht in mijn hals laat rusten. Haar warme adem geeft me kippenvel over mijn hele lichaam.
    Zo voorzichtig mogelijk beweeg ik mijn heupen nog wat omdat ik zelf nog niet aan mijn hoogtepunt ben toe gekomen.
    "Hmmmssssorry," fluister ik zachtjes tegen Mary's blonde haren aan. Ik weet dat het voor haar nu heel gevoelig is daar beneden.
    Langzaam laat ik een van mijn handen naar haar borst glijden en masseer die zachtjes. Het draagt meer dan veel bij aan mijn opwinding en het duurt dan ook niet lang voor ik het elektrische stroompje in mijn onderbuik voel knetteren tot het uiteindelijk tot explosie komt. Met een luide kreun geef ik me over aan het gevoel van zowel alles als niets om daarna buiten adem onderuit te zakken.
    Ik laat mijn hand over Mary's lichaam naar boven glijden tot net onder haar kin om deze zachtjes op te tillen. Met spetterende passie druk ik mijn lippen op die van haar. Zij maakt opstaan echt de moeite waard, al helemaal met een ontbijtje als net en het heerlijke "dessert" waar we net van genoten hebben. Hoewel ik nog te loom ben om uit haar te glijden, kantel ik opzij en draai me vervolgens een beetje zodat ze onder me komt te liggen. Het zorgt voor een aantal zeer fijne nazinderingen. Terwijl ik haar in de ogen kijk, druk ik mijn heupen nog een keer dicht tegen de hare aan voor ik haar lichaam verlaat. Ik blijf gewoon rustig tussen haar benen liggen en geniet van de warmte die haar lichaam me nog schenkt.
    "Pfffffwaaaauw," breng ik een beetje overdonderd uit.
    Ik druk mijn lippen weer zachtjes op die van haar.

    Irial

    Ik schrik even als ik Kyle's hand weer op de mijne voel en wip er klein stukje van omhoog. Ik frons mijn wenkbrauwen maar wanneer ik de pijn voel die ermee gepaard gaat, brom ik even ontstemd. Ik laat echter wel mijn vingers tussen die van hem glijden en merk dat het het gehoopte effect niet mist. Mijn hartslag daalt een beetje en ik voel een algemeen gevoel van geborgenheid op me neer dalen.
    "Irial ik ben er... Ik ben er... Je-" Pas nu ik hem niet kan zien, kan ik het verdriet in zijn stem horen. Ik krijg wat onverwachts een krop in mijn keel en probeer hem tevergeefs weg te slikken. "Je hebt een ongeluk gehad..." Langzaam maar zeker vallen de puzzelstukjes op hun plaats. Ik ben gewond. En waarschijnlijk bevind ik me in het ziekenhuis.
    "Hoe komt het Irial? Je let altijd zo goed op."
    Ik draai mijn hoofd voorzichtig in de richting waar zijn stem vandaan komt en trek zijn hand wat dichter tegen me aan. Het duurt even voor ik door heb wat hij precies bedoelt. Heb ik een auto-ongeluk gehad? Dat kan toch niet. Wat Kyle zegt is waar, ik let altijd goed op als ik achter het stuur zit.
    Ik span me zodanig in om het me te proberen herinneren dat ik mijn wangen ervan voel gloeien. Een gefrustreerde zucht verlaat mijn lippen en ik laat mijn tong een paar keer over mijn piercing gaan. Nou, gezien dat ding er nog zit kan de schade zo groot niet zijn toch.
    "Kyle, kan je dat verband weg doen?" vraag ik. Opnieuw jaagt het geluid van mijn stem me een beetje angst aan. Misschien toch erger er aan toe dan ik denk.
    Ik grijp zijn hand wat steviger vast en probeer mijn gedachten en hart opnieuw tot kalmeren te brengen. Het zal wel allemaal meevallen toch. Ik ben er nog, dat is het belangrijkste. En mijn auto- Wacht eens even.
    "Kyle, is mijn auto nog heel?" vraag ik met een bang hart. Ik was altijd zo trots op mijn stalen ros, laat hem alsjeblieft nog te redden zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.