Gancanagh schreef:
Arion
"Arion, alsjeblieft-" kreunt ze nadat ze met een gil haar heupen wat optilde.
Ik doe mijn best niet te gaan lachen en concentreer me op waar ik mee bezig ben. Dat heb ik vaak tijdens de seks, dat ik moet opletten niet te gaan lachen als een halve gare om twee redenen; omdat het me plezier doet Mary te zien genieten en mijn sadistische kantje bovenkomt door haar te plagen en omdat ik meestal zelf gek wordt van genot.
Na een tijdje lijkt Mary er genoeg van te hebben en besloten te hebben dat het tijd is voor iets anders. Wanneer ik haar gezicht dichter bij het mijne zie komen en doorkrijg wat ze van plan is wil ik nog protesteren en vertellen waar mijn lippen net gezeten heb, maar voor ik die kan krijg drukt ze de hare er al op. Ik zucht er zachtjes tegenaan wanneer ik haar hand door mijn haren voel gaan en sluit mijn armen om haar heen als ze haar lichaam tegen het mijne duwt. Ik sluit mijn ogen en voel een kreun ontsnappen terwijl ze haar hand over mijn lichaam laat dwalen.
"Ah, Mary," adem ik uit wanneer ik haar vingers rond mijn penis voel glijden. Ze kust me zo heerlijk dat ik het benauwd krijg in mijn longen omdat ik niet wil ophouden.
Plots voel ik haar lippen over mijn lichaam reizen en ik hoef niet op te kijken om te weten wat haar eindbestemming is, maar ik doe het toch. De combinatie van het kusje dáár en de blik in haar ogen doen me grommend mijn gezicht in het kussen drukken. Dit wil ik niet, hoewel ik er enorm van geniet. Ik wil haar plezieren ofwel samen een hele hoop lol maken.
Voor ik mezelf de kans geef er verder over na te denken neem ik een besluit en zorg ik ervoor dat Mary weer onder me komt te liggen. Nogal ruw druk ik mijn lippen op die van haar terwijl ik zachtjes een van haar borsten kneed. Ik begeleid mezelf tot ik voel hoe ik bij haar binnen glijd. Uit pure opwinding bijt ik op haar onderlip om vervolgens mijn mond in haar hals te plaatsen en zachtjes op haar huid te zuigen terwijl ik langzaam mijn heupen begin te bewegen.
"Noem me nog een keer meneer," beveel ik haar smekend, fluisterend.
Mary
De opwinding in mijn lichaam neemt lichtjes af, maar blijft aanwezig, wanneer ik hem verwen en met een blik wordt het al gauw duidelijk dat ik in mijn opzet slaag. Ik zie hoe hij grommend zijn gezicht in het kussen verbergt, en kan het niet laten even zachtjes te grijnzen. Door mijn onoplettendheid, schrik ik nogal wanneer ik op de een of andere manier weer onder mijn verloofde beland.
Mijn gegiechel wordt gesmoord wanneer hij zijn lippen ruw op de mijne drukt, en goedkeurend kreun ik tegen zijn mond aan. Ik hap opgewonden naar adem bij het voelen van zijn hand op mijn borst. Zacht grommend voel ik hoe hij bij me naar binnen glijdt, en haast automatisch klem ik mijn benen om zijn middel heen zodra hij zijn heupen begint te bewegen, om hem meteen al dieper te voelen. Een opgewonden zucht rolt over mijn lippen door dit gevoel, gepaard met het gevoel van zijn lippen in mijn hals. Mijn vingers strelen door zijn haren en genietend sluit ik mijn ogen.
"Noem me nog een keer meneer."
Mijn hartslag en ademhaling schieten tegelijk de hoogte in en het laatste beetje besef verdwijnt uit mijn hoofd. De opwinding neemt mijn lichaam over en ik bijt op mijn lip om een kreun te smoren.
"Hmmik-khouvanje, meneer O'Leary," zucht ik opgewonden.
Ik open met alle moeite mijn ogen even om Arion aan te kunnen kijken en grijns lichtjes. Ik neem zijn gezicht in mijn handen en plaats passioneel mijn lippen op de zijne. Mijn handen glijden langs zijn hals naar zijn schouders, naar zijn bovenrug, en zachtjes kras ik met mijn nagels over zijn huid, terwijl een kreun weer over mijn lippen rolt. Ik druk mijn lichaam dichter tegen het zijne aan en laat mijn handen verder over zijn lichaam dwalen. Uiteindelijk laat ik ze rusten op zijn kont.
But I still have this faith in the truth of my dreams.