• Camp Agora

Camp Agora lijkt op het eerste zicht misschien een gewoon kamp van een een doodnormale jeugdbeweging, maar er is iets speciaals aan. Iedere deelnemer is stuk voor stuk een probleemjongere. Het uitschot van de straat. Ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen verleden.
    De jongeren waren veroordeeld door de jeugdrechter om als alternatieve straf naar het kamp te gaan. Zo niet zouden ze in een jeugdgevangenis terecht komen. De 2 maanden van de zomervakantie hadden ze om te veranderen, om te tonen dat ze de tweede kans waard waren.
    Wat zal er gebeuren? Ontstaan er koppeltjes? Rivalen? Wie zal zicht opwerpen als leider van de groep en wie wordt eerder een volger? En wat is er zo vreemd aan dat kamp?

We beginnen op 1 juli, wanneer alle jongeren in de bungalow aankomen.

Jelina Acery Farelley - SorrowPayne
    Felicia Kiara Mancini - Depay
    Kherington "Keri"Alexandra Debu - 5TYLE5
    Chiara Jackson - Clonmel
    Destiny Savannah Rose Montoya - Malino
    Selena Sophia Delia McHasson - Aimeka

Daniel Colton - ChaoticTania
    Jamie Davis - GreyTardis
    Kyle Logan - 5TYLE5
    Robert 'Reb' Collins - Huaso
    Damian Anderson - lottttx
    Brandon Jason Jefferson - Depay

Begeleiders:
    Roza Garcia - Huaso
    Daniël (Dan) Clark - GreyTardis
    Mark Glock - LogitG27

[ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:38 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Destiny

Ik kijk op en lach even als hij de snapback weer van mijn hoofd haalt.
    'Maar natuurlijk meneer' zeg ik op hetzelfde toontje, en grijns.
    Ik haal een hand door mijn haar zodat het weer goed zit en eet de boterham op.
    Ik neem wat slokken van mijn water en kijk hem aan..

El Diablo.

Aimeka schreef:
    (...)

Selena zit nog alleen? Ik weet niet of er nog een kamer vrij is, maar hij zou eventueel wel bij Selena kunnen, mocht je het leuk vinden? :3 (flower)

{Ik kan Dan wel sturen.}

When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

GreyTardis schreef:
    (...)

{Ik kan Dan wel sturen.}

Als je dat zou willen doen, dan is Selena binnen :P
    Maar ik ben mijn zusje ophalen van de kleuterschool, zo terugg

[ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 14:45 ]

An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

Dan Clark
    Het geluid van een auto trok mijn aandacht en ik liep naar buiten. Er stond een meisje op de stoep.
    "Hoi," zei ik, "Ben je ook hier voor het kamp?" Ze knikte. Ik stak mijn hand naar haar uit. "Ik ben Dan, een van de begeleiders hier."

Selena Sophia Delia McHasson
    Ik glimlachte als er iemand naar buiten liep en pakte zijn hand aan.
    'Hoi, ik ben Selena... Aangenaam' zeg ik glimlachend en beleeft

An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

Brandon Jason Jefferson
    'Whaddup?' zeg ik zacht tegen Destiny en ik kijk haar vragend aan omdat zij mij ook aankeek.
    Na een paar seconden recht in haar ogen te hebben gekeken, en bijna weg gedroomd te zijn draai ik mijn hoofd weg en drink ik snel mijn glas leeg.
    Ze had prachtige ogen, dat viel me net ook meteen op.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Destiny

Ik lach even, 'niks' zeg ik.
    Ik rek me even uit, 'dus.. wat valt hier te doen naast eten en zitten' grinnik ik..

El Diablo.

Dan Clark
    "Ik ben Selena, aangenaam." "Daniël Clark, noem me maar gewoon Dan. Je bent net op tijd voor het eten." Ik liet haar hand los en pakte een tas van haar over. Ze was erg beleefd, niet iets wat ik verwachtte van een 'probleemjongere'.

'Is goed, Dan..' zeg ik zacht en glimlach iets. Mijn wangen kleuren zich een klein beetje rood als hij mijn tas oppakt. 'Ik kan het ook wel zelf dragen hoor, maar.... Bedankt' zeg ik zacht en sla mijn zeeblauwe ogen neer.
    Ik volg Dan rustig en bekijk het huis... Kan ik het wel huis noemen? Eerder een hut of zo..... Dat is zo toch anders dan ik gewend ben..

Dan Clark
    Vanuit mijn ooghoek zag ik dat ze me even nakeek, maar al gauw volgde. Ik zette haar tas bij de trap. "Straks kan je je kamer uitzoeken, dan kunnen we nu gaan eten.. Kom maar, de keuken is deze kant op."

Ik knik zacht en kijk hem aan. 'Dank je' zeg ik en volg hem weer.
    Ik kijk naar de jongeren die er al zitten en voel me even ongemakkelijk.
    Ik zucht onhoorbaar. Dit gaat wat worden zeg. Hopen dat ik een beetje geaccepteerd word, dat ze me niet beginnen te treiteren dat mijn ouders rijk zijn.....

Dan Clark
    Selena liep naar de keuken. "Ik zet je spullen wel boven." zei ik, en ik begond de tassen de trap op te zeulen. Ze waren niet bepaald licht, dus ik besloot ze gewoon in de eerste kamer neer te zetten.

Brandon Jason Jefferson
    'Niks.' zuchtte ik en ik keek de eetzaal nogmaals rond. Ik tikte Destiny aan toen er een nogal verwend meisje binnen kwam, nou ja, ze zag er verwend uit, of ze dat was wist ik niet.
    Ze gaat nogal onzeker zitten en ik grinnik even, wat had zij dan voor een misdaad gepleegd dat ze hier moest zitten?
    'Wat zou zij hebben gedaan?' zeg ik zachtjes tegen Destiny.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Ik kijk om naar Dan en bijt zacht op mijn lip. 'Dan... Ik kan het ook wel zelf doen' zeg ik zacht protesterend.
    Ik zucht als hij me niet hoort en haal mijn schouders op. Ik merk het wel, waar mijn koffers staan

Destiny

Ik kijk naar het meisje en mijn ogen worden spleetjes.
    'Een boobjob, 100 procent zeker' zeg ik hard genoeg zodat ze het kan horen.
    Ik sla mijn haar op mijn rug en zucht..

El Diablo.