• Quizlet geeft weer boeken weg!

    Ditmaal gaat het om 3 exemplaren van 'zonnestorm' van Bianca Mastenbroek, uitgegeven door De Vier Windstreken.

    Je doet mee aan deze wedstrijd als je vanaf vandaag t.e.m. volgende week woensdag (28/11) 23.59 iets in de spotlight zet.
    Als je meerdere keren iets in de spotlight zet, maak je meer kans op deze boeken.

    De uitslag komt volgende week op het forum. Als je wint, zal je jouw adres naar Rutger moeten sturen zodat hij weet naar waar hij de boeken kan opsturen.

    Succes!

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 19:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 nov 2012 - 8:25 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oewh, Nice (:
    I'm in


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Net weer in de tijd dat ik geen credits heb en ook geen geld heb voor credits ;c

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 19:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Net weer in de tijd dat ik geen credits heb en ook geen geld heb voor credits ;c

    Noh. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kunnen we weer credits kopen dan?


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Kunnen we weer credits kopen dan?

    Rutger dacht van wel...
    Hij heeft ook zijn toestemming gegeven voor deze manier van weggeven, dus hij weet er van...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb hier nog nooit aan mee gedaan, maar stel dat je wint, sturen ze dat boek dan op?
    Gewoon nieuwsgierig hoe het in zijn werking gaat. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Ik heb hier nog nooit aan mee gedaan, maar stel dat je wint, sturen ze dat boek dan op?
    Gewoon nieuwsgierig hoe het in zijn werking gaat. (:

    Als je wint, zal je jouw adres naar Rutger moeten sturen zodat hij weet naar waar hij de boeken kan opsturen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yes...me hazzzz credits :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Moet je daarvoor vanaf vandaag credits kopen en de spotlight gebruiken, of kan je ook met credits die je nog hebt (dus bijv een week geleden gekocht) iets in de spotlight zetten om mee te mogen doen? :3


    “Love is a contradiction.”

    Weet je dat dit betekent dat Quizlet groot word. Mensen gaan via Quizlet reclame maken en daarvoor moet je toch wel aan bepaalde eisen voldoen. Well done Q (en Rutger natuurlijk)!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Treacherous schreef:
    Moet je daarvoor vanaf vandaag credits kopen en de spotlight gebruiken, of kan je ook met credits die je nog hebt (dus bijv een week geleden gekocht) iets in de spotlight zetten om mee te mogen doen? :3

    Credits vergaan niet. Je hoeft alleen maar iets in de spotlight te zetten (vanaf vandaag tem volgende week woensdag) om mee te kunnen dingen naar dat boek. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oromis schreef:
    Weet je dat dit betekent dat Quizlet groot word. Mensen gaan via Quizlet reclame maken en daarvoor moet je toch wel aan bepaalde eisen voldoen. Well done Q (en Rutger natuurlijk)!

    Er zijn nog al eens van deze 'wedstrijden' gehouden met boeken. Maar dan moest je bijvoorbeeld GM zijn. =)

    Nja, boeken zijn redelijk relevant voor Q hé, aangezien hier veel stories geschreven worden. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Er zijn nog al eens van deze 'wedstrijden' gehouden met boeken. Maar dan moest je bijvoorbeeld GM zijn. =)

    Nja, boeken zijn redelijk relevant voor Q hé, aangezien hier veel stories geschreven worden. =P

    Ja maar alsnog. Reclame is reclame :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha Mastenbroek.. achternaam van Jacco. Verder heb ik geen credits en de telefoon-optie werkt nog steeds niet.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik terroriseer de spotlight. Huaaaaaaa. :D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''