• Camp Agora

Camp Agora lijkt op het eerste zicht misschien een gewoon kamp van een een doodnormale jeugdbeweging, maar er is iets speciaals aan. Iedere deelnemer is stuk voor stuk een probleemjongere. Het uitschot van de straat. Ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen verleden.
    De jongeren waren veroordeeld door de jeugdrechter om als alternatieve straf naar het kamp te gaan. Zo niet zouden ze in een jeugdgevangenis terecht komen. De 2 maanden van de zomervakantie hadden ze om te veranderen, om te tonen dat ze de tweede kans waard waren.
    Wat zal er gebeuren? Ontstaan er koppeltjes? Rivalen? Wie zal zicht opwerpen als leider van de groep en wie wordt eerder een volger? En wat is er zo vreemd aan dat kamp?

We beginnen op 1 juli, wanneer alle jongeren in de bungalow aankomen.

Jelina Acery Farelley - SorrowPayne
    Felicia Kiara Mancini - Depay
    Kherington "Keri"Alexandra Debu - 5TYLE5
    Chiara Jackson - Clonmel
    Destiny Savannah Rose Montoya - Malino
    Selena Sophia Delia McHasson - Aimeka

Daniel Colton - ChaoticTania
    Jamie Davis - GreyTardis
    Kyle Logan - 5TYLE5
    Robert 'Reb' Collins - Huaso
    Damian Anderson - lottttx
    Brandon Jason Jefferson - Depay

Begeleiders:
    Roza Garcia - Huaso
    Daniël (Dan) Clark - GreyTardis
    Mark Glock - LogitG27

[ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:38 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Brandon Jason Jefferson
    'Een dropping? Dat meen je niet. Ik ben 19, geen 9.' zuchtte ik toen ze zei dat we een dropping gingen doen.
    'In elk geval, het scoort 0 op de Destiny-fun-meter.' grijnsde ze en ze lachtte even. Ik lachtte terug.
    'Wat scoort wel hoog op de beroemde Destiny-fun-meter dan?' vroeg ik.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

GreyTardis schreef:
    {ben er weer ;)}

(...)

{Daar slaapt Jamie}

{Iemand voor Dan of Jamie?}

|Ik heb nog steeds Keri. (: |

kindness is never a burden.

[Er kan ook nog wel iemand naar Felicia komen.]

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

(Dank je! waar is Jamie eigenlijk?)

Selena Sophia Delia McHasson
    Ik kijk hem nieuwsgierig aan en steek mijn hand uit. Ik weet dat hij me niet kan horen, ik hoor zijn muziek hier gewoon, dus ik laat mijn hand zakken met een zucht.
    Ik sluit even mijn ogen en tik zacht zijn schouder aan.
    'wat voor muziek is dat? Ik heb het nog nooit gehoord' zeg ik een beetje vriendelijk als hij een oortje uit heeft

An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

lottttx schreef:
    Damian Anderson.
    ik knikte even. Het leek me beter om er niet te vaak over te beginnen, misschien lag het gevoelig. Ik begon nog een boterham te smeren, zo wat had ik honger. 'Sorry dat ik het vraag..' begon ik 'maar waarom draag je eigenlijk een zonnebril, binnen?' ik was echt benieuwd geworden en ik probeerde echt m'n best te doen zodat ik misschien sneller weg mocht ofzo, twee maanden gingen me veelste lang duren.

Reb
    "Ik wil niet opvallen." zei ik mysterieus.
    "Het is een gewoonte die ik al lang heb en nu kan ik niet meer zonder." legde ik het dan wat meer uit, maar vertelde nog steeds niets over mijn opvallende ogen of de reden waarom ik niet mocht opvallen.
    Een persoon dat vaak op de vlucht was, zou het misschien kunnen snappen. Maar de zonnebril was al meer dan dat geworden. Nu was het een soort van schild. Het beschermde tegen de priemende blikken en beschuldigingen van anderen. Het hield mijn emoties langs mijn kant van het glas en hun woorden langs de andere kant. Niets kon me zo nog raken.
    Zonder mijn zonnebril voelde ik me kwetsbaar, was het net of ik me helemaal bloot gaf. En dat was ik niet van plan. Niemand heeft me ooit helemaal begrepen. Zelfs Raïssa niet, maar voor haar moest ik dan ook de stoere, grote broer spelen. Niets mocht me van mijn stuk brengen, want ik moest er zijn voor haar.

{ergens buiten volgens mij?}

Jamie
    ''Wat voor muziek is dat?'' Ik keek haar verbaasd aan. ''Oh, eh, rock. Skillet, Three Days Grace, dat soort dingen.'' Mijn maag gaf een hongerig teken. ''Zullen we anders naar de keuken gaan?''

[ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:52 ]

When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

Kyle Logan.
    Ze stak haar hand uit maar Kyle voelde niet de behoefte die te schudden. Ze zou wel weggaan. En inderdaad, ze liet haar hand zakken en sloot blijkbaar haar ogen. Toen tikte het meisje tegen Kyle's schouder. Lichtelijk geïrriteerd deed hij zijn oortje uit en keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Wat voor muziek is dat? Ik heb het nog nooit gehoord," zei ze vriendelijk. Kyle legde het oortje op zijn schouders en gaf eenvoudig antwoord,"Dupstep."

GreyTardis schreef:
    (...)

{Jamie komt wel naar de keuken;) }

|Was hij daar niet al? (: |

Ik knikte zacht en glimlachte iets. 'Klinkt wel goed...' zeg ik zacht.
    'Ik ben Selena...' zeg ik zacht, maar laat mijn hand liggen.
    Ik weet toch dat hij hem niet aanneemt, dus waarom zou ik dan weer moeite doen vriendelijk te zijn.

An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

5TYLE5 schreef:
    (...)

|Was hij daar niet al? (: |

{sorry hoor, ik ben het een beetje kwijt xD zal ik Dan naar Keri sturen? Hij staat nog buiten te roken.}

Damian Anderson.
    'Zo heeft iedereen z'n eigen gewoontes.', voor mij was het gewoonte geworden om bij iemand in te schatten wat diegene voelde. ik grijnsde even 'en ik stoor me er niet aan.' Hij was een tikkeltje mysterieus maar probeerde vooral heel erg op de achtergrond te blijven, had ik al snel door. 'Nou gaan we nog iets leuks doen, of gaan we hier twee maanden zitten niksen?' ik schakelde makkelijk over op een ander onderwerp, dat was kinderspel geworden na al die jaren, mensen een beetje op hun gemak proberen te laten voelen.

someone out there feels better because you exist

GreyTardis schreef:
    (...)

{sorry hoor, ik ben het een beetje kwijt xD zal ik Dan naar Keri sturen? Hij staat nog buiten te roken.}

|Ah, tuurlijk. Keri zit in de keuken lekker te babbelen tegen niemand in het bijzonder. ^-^ |

Aimeka schreef:
    Ik knikte zacht en glimlachte iets. 'Klinkt wel goed...' zeg ik zacht.
    'Ik ben Selena...' zeg ik zacht, maar laat mijn hand liggen.
    Ik weet toch dat hij hem niet aanneemt, dus waarom zou ik dan weer moeite doen vriendelijk te zijn.

Jamie
    ''Ik ben Selena...'' zei ze zacht, en langzaam maar zeker liet ze haar hand zakken. Ik voelde dat mijn binnenste in opstand kwam. Verdomme, Jamie. Dit is een van de eerste keren dat iemand je misschien mag! Net voordat haar hand weer naast haar lichaam hing pakte ik hem vast. Ik voelde mijn wangen rood worden en snel keek ik een andere kant op terwijl ik zei: ''Leuk je te ontmoeten..''

[ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:01 ]

Reb
    "Iets leuks..." sprak ik hem even na. Iets leuks was nooit belangrijk voor me geweest. Ik had altijd alleen maar moeten knokken. Maar iets leuks... dat klonk wel goed...
    "Hmm, zoals?" vroeg ik toen.

Kyle Logan.
    "Klinkt wel goed..." zei ze zacht. Nog net kon Kyle het begrijpen. "Ik ben Selena..." Kyle zette zijn muziek wat stiller omdat ze, Selena dus, wel erg stil sprak. "Kyle," zei Kyle nog steeds ongeïnteresseerd en keek Selena niet aan. In plaats daarvan woelde hij even door zijn haar.