• Hallo users van Quizlet,
    Ik heb een nieuwe suggestie voor Quizlet bedacht: kijk wie er op je poll heeft gestemd!
    Het leek me wel handig. Wat zou je er van vinden als dit idee word uitgewerkt?

    Nieuwsgierigheid staat voorop!
    Het leek me wel handig om te zien wie er op je poll ja of nee heeft gestemd. Normaal kun je dit niet zien, maar het zou handig zijn van wel om andermans mening te horen. Daarom leek het me wel handig. Je zou dan kunne zien wie waarop heeft gestemd, handig toch?



    Poll!
    Laat wat van ne horen of je dit leuk vind of niet. Alvast bedankt!

    Bedanmt voor je reactie en aandacht op dit topic!

    Vind jij dit leuk?

    22.2% (2 stemmen)
     
    Voor

    77.8% (7 stemmen)
     
    Tegen

    Tegen. Bij dingen van Of The Month, hoef je niet te zien wie op wie heeft gestemt toch?
    En wat maakt het uit? Mij gaat het om op wat er word gestemd, en niet door wie.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik snap dat het leuk zou zijn om deze informatie te hebben wanneer je een poll maakt, maar je zit ook met de privacy van bezoekers. Het gaat er dus helaas niet komen.

    Je kunt altijd in de poll omschrijving vragen of mensen willen posten wat ze hebben gestemd en waarom.


    Dit is mijn signature...

    Bij polls gaat het voor mij juist om de anonimiteit. Ik denk dat als je wil weten wat ieders mening is, je beter een topic kan openen ;].


    i put the fun in funeral

    Tegen. Ik vind polls net zo leuk vanwege de anonimiteit.

    Ik zie ook dat Rutger al gereageerd heeft. Dus het gaat er niet komen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mag er een slotje op? De meeste zijn tegen... :$