• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos


    -Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    'Dat is helemaal niet grappig' protesteer ik en grinnik even. 'Dan wordt ik alleen maar vervelend hoor' zeg ik lachend. 'Dan hebben we dus alweer dezelfde gedachten over iets ' zeg ik lachend en glimlach daarna even. 'Nou dat is mooi dan Tomlinson, want je moet het is wagen mijn uit te dagen' zeg ik met een steng vingertje maar schiet dan algauw in de lach. Ik glimlach even naar Zayn die zegt dat ik gelijk heb. 'Tja ik heb altijd gelijk hé' zeg ik lachend en schud daarna even lachend mijn hoofd. Na wat Zayn zegt bijt ik even bedenkelijk op mijn lip. Ik snap best dat die haar mee wil hebben, ik bedoel ik wil Louis ook het liefst altijd bij me hebben en snap best dat hij dat hetzelfde wil met Elena maar ik weet niet of het slim is of ze mee gaat op tour. ik gun Zayn al het geluk van de wereld echt waar, en Elena ook trouwens maar Zayn zou wel veel afgeleid zijn en bovendien zou het management er niet echt snel akkoord maar we zien het allemaal wel. Misschien dat Elena een tijdje mee op tour kan om te kijken hoe dat dan gaat, dat zou voor het management ook wel een goed voorstel zijn denk ik en Zayn heeft toch een tijdje Elena bij zich. Ik hoop eigenlijk wel dat Elena meegaat, ik weet dat Zayn haar graag bij zich wil hebben. 'Ik zou het echt geweldig voor je vinden alleen ik weet niet wat het management er van gaat vinden, misschien dat je kan voorstellen dat ze een paar weken meegaat om te kijken of dat goed gaat?' stel ik voor en vertel zo ook gelijk mijn gedachte van net. Het leek me best redelijk zo toch?

    Niall James Horan

    O mijn god, Elena heeft precies de goede muffins mee genomen, mijn favorieten! Ik begroet de andere jongens die binnen zijn gekomen en nip aan mijn koffie. Wauw, dit moet ze echt vaker doen! Natuurlijk komt Zayn weer met die fantastische vragen. Die vragen van hem zijn gewoon onmogelijk te beantwoorden, zoals deze. Aan de ene kant, wil ik heel graag dat ze mee komt, anderzijds, weet ik niet of het verstandig is. Wie weet kan het helemaal niet weetje, en dan zijn wij de sjaak, omdat we hebben gezegd dat het kon. Dat is niet handig.
    'Ik vind het moeilijk, het zou geweldig zijn, maar of het handig is, is een tweede. Bovendien ben ik het ook wel met Hazz eens. Je kan het allicht vragen, nooit geschoten is altijd mis. Hoe denken jullie er zelf over eigenlijk?' vertel ik terwijl ik weer voedsel in mijn mond stop.

    [Even kort, ben ispi loos en ik moet leren...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Dat vind jij, maar ik denk daar heel anders over' zeg ik lachend en kijk hem met een verbaasde blik aan. 'Jij vervelend? Jij bent nooit vervelend dus dat kan ik me niet voorstellen' zeg ik dan nog steeds lachend. 'Dat klopt en het is iets waar ik ondertussen niet meer verbaasd van opkijk.' Ik grinnik zacht en doe net of ik nadenk. 'Mhm, wat gaat er dan gebeuren? En breng me niet op ideeën om het toch maar eens uit te proberen' zeg ik dan uiteindelijk en schiet in de lach. '' zeg ik dan en knik vrolijk. 'Hazz heeft inderdaad altijd gelijk.' Na de woorden van Zayn kijk ik de andere even aan en denk even na. 'Laat me als eerste zeggen dat het niet meer dan logisch is dat je met het voorstel komt aangezien het een lange tijd is en jullie het liefste zoveel mogelijk bij elkaar willen zijn. Het is namelijk dat ik Harry ook het liefst altijd bij me in de buurt wil hebben.. alleen is die situatie weer anders gezien wij weer samen in de band' zeg ik en denk even na over de juiste woorden. Ik weet het wel, maar alleen niet precies hoe het moet worden uitgelegd. 'Maar je moet weten dat die ook een vraag is die moeilijk te beantwoorden is, want wij kunnen wel ja of nee zeggen maar wie weet voor wat dat weer zorgt.' zeg ik en bijt even op mij lip. 'Zoals de andere zeggen zou het geweldig zijn en zoals altijd ben ik het ook weer met Hazza eens. Uiteindelijk weten wij ook niet wat het beste zal zijn.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    Soms moet je teleurstellingen accepteren en dan verder gaan met je leven, wat bij mij veelvuldig voorkomt. Een beetje als nu eigenlijk. Het komt vervelend binnen, bovendien is leuk anders, maar het is de realiteit. De jongens hebben gelijk, ik had het liever anders gezien, maar het is zo en dat hoort er bij.
    'Tja, jullie hebben gelijk denk ik. Het zal toch niet mogen, en het zal jullie denk ik alleen maar opjagen. Ik denk dat ik zo moet gaan, ik moet nog wat doen' zeg ik en kijk een beetje triest naar Zayn. Eigenlijk moet ik helemaal niet veel doen, alleen mijn tas inpakken, that's it. Ik voel me niet gemakkelijk nu. Het is niet dat ze me niet moeten, denk ik, maar goed, het voelt als een soort van afwijzing. Ik ga even verzitten om op te kunnen staan, iets houd me tegen, wat?


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Zal straks even reageren..eerst geschiedenis samenvatting maken )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik heb nogal drukke dag vandaag, heel veel sporten en had net ook nog hw en alles, reageer vanav rond half 9 denk pas]

    ( Is goed en is begrijpelijk (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [moet eerst even douchen, daarna reageer ik:)]

    [waah, krijg stress van mezelf, wil reageren maar ben ook weer te lui. Ik ga toch even proberen, weet niet of het zo'n goed/lang stukje wordt xD]

    Harry Edward Styles

    'Nou ik ben echt wel is vervelend hoor' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'En dat weet jij best' zeg ik waarna ik hem even zachtjes in zijn zij por. 'Hmm wat er dan gaat gebeuren merk je vanzelf wel want volgens mij ben jij niet echt van plan het mij te gaan vertellen of wel?' vraag ik Louis lachend en kijk hem aan. Vrolijk kijk ik hem aan en dan even naar Zayn. Niall en Louis zeggen dat ze het met me eens zijn en daarna neem ik even een slok van mijn koffie. Het was zeker niet verkeerd bedoeld dat ik dacht dat het misschien niet zo'n goed idee zou zijn, totaal niet zelfs. Elena was echt een aardige meid en ik gunde het haar en Zayn echt dat ze bij elkaar waren maar in dat geval dacht ik ook aan de band. Die paar weken m te kijken leek me gewoon een slim idee en bovendien moet het management het ook nog goedkeuren. Ik gunde het ze allebei zeker, echt waar. Ik luister naar Elena en kijk er verward aan. 'Wow wow, dat hebben we allemaal niet gezegd hé, er is best een kans dat het al mag en die proeftijd zou je toch kunnen voorstellen? Er is gewoon een kans dat het management het wel goed vindt' zeg ik en kijk der aan. Daarna kijk ik weer even naar Louis en neem een hapje van mijn muffin. Ik haal mijn hand even door mijn krullen en kijk Elena aan. Volgens mij wou ze ook helemaal niet weg nu

    Louis William Tomlinson

    'Laat me dan zeggen dat het me nog niet is opgevallen' zeg ik lachend waarna ik mijn hoofd schud. 'Om eerlijk te zijn niet echt' zeg ik dan en grinnik zacht.
    'Mhm dat heb je goed gezien, want ben nu eigenlijk wel benieuwd naar wat je van plan bent en als ik het vertel kom ik er nooit achter..misschien hoor je het erna dan wel weer' antwoord ik vrolijk en kijk van Harry naar Zayn. Het is gewoon moeilijk om antwoord te geven op zijn vraag aangezien wij zelf ook niet weten hoe het allemaal zal gaan, maar ook omdat het verkeerd over kan komen. Zoals net al eerder werd gezegd zou het geweldig zijn als Elena mee kon alleen nu moeten we rekening houden met alles en dat is niet altijd even gemakkelijk of leuk. Met een lichtelijk verwarde blik kijk ik naar Elena dan naar Zayn en weer terug. Hadden wij het nu verkeerd gezegd of is het gewoon verkeerd overgekomen? 'Elena begrijp ons alsjeblieft niet verkeerd, want we zouden het geweldig vinden als je mee kon en er is zoals al eerder gezegd ook een kans dat het kan' begin ik en denk even na over wat te zeggen. 'Maar het is een lastige beslissing om te nemen aangezien het niet zomaar iets is. Als ik jou was zou ik zeker voor de proeftijd kiezen, dan erna kan alles nog veranderen en wie weet hoe het dan uitpakt' probeer ik uit te leggen aangezien ik het zelf al niet meer weet wat te zeggen. Mijn blik gaat van haar weer naar Zayn die met een verwarde blik naar ons blik en dan weer naar Elena. Volgens mij heeft hij zelf geen idee wat te zeggen en is diep in gedacht..hopende dat er makkelijk voorstel uit de lucht zou komen vallen zodat hij niet meer voor deze keuze staat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Ik schud lachend mijn hoofd, 'Je mag niet liegen hé Tomlinson, ik ben heust wel is vervelend' zeg ik lachend en druk een kus op zijn wang. 'Maar dan vindt jij dat blijkbaar niet zo' zeg ik met een glimlach. 'Dat dacht ik al en dat plan zal ik ook echt snel gaan uitvoeren want ik wil echt heel graag weten wat je nou wou zeggen' zeg ik met een grijns en kijk hem aan. 'Louis heeft inderdaad gelijk, we zouden het echt leuk vinden als je meegaat maar wij weten ook nog niet wat er allemaal kan gaan gebeuren dan en zo waardoor dit gewoon lastig voor ons is om antwoord op te geven' zeg ik en glimlach even. Ik kijk even naar Zayn die verward naar ons kijkt en dat snap ik ook best. Hij staat nu best voor een lastige keuzen, waarschijnlijk heeft die totaal geen idee wat die nu moet doen aangezien hij zelf ook niet weet wat er allemaal dan gaat gebeuren. 'Ik denk dat we het hier ook even met ze alle over moeten hebben samen met het management en er goed over moeten nadenken' zegt Liam dan die eigenlijk er nog niet zoveel over gezegd had. Ik knik even, 'Dat is best logisch' zeg ik met een glimlach en kijk even naar Zayn en Elena. 'Misschien dat we na we hier klaar zijn gelijk naar het management toe' stel ik voor met een vragende blik naar iedereen.

    Louis William Tomlinson

    Ik knik met een onschuldige glimlach op mijn gezicht. 'Ik lieg niet Styles en dan ben je dat zeker als we niet bij elkaar in de buurt zijn' zeg ik. Mijn glimlach word alleen maar breder door de kus op mijn wang en kruip weer dicht tegen hem aan. 'Nee dat is inderdaad waar' zeg ik en knik dan. 'Het zou me verbazen als je het niet dacht en als je het echt wilt weten is dat een goede oplossing, want dan komen gelijk beide te weten wat we willen' zeg ik met dezelfde grijns en luister dan naar wat hij te zeggen heeft. 'Aan wat Harry zei heb ik niets meer aan toe te voegen. Een tour gaat altijd anders dan gepland en wij staan ook altijd voor verassingen.' Mijn blik gaat naar Liam en knik na het horen van zijn woorden. 'Dat is de goede oplossing en dan komt er waarschijnlijk ook een duidelijk antwoord.' Ik neem een hapje van mijn muffin en kijk Harry weer aan. 'Ik vind het goed en als het mee zit zijn we hier toch niet heel lang bezig.' Zayn zie ik ook langzaam knikken en nog steeds is hij er niet helemaal met zijn gedachten bij.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Trouwens...maandag krijgen mijn moeder en ik de sleutels van het nieuwe huis dus dat betekent verhuizen...deze dagen ben ik dan ook bezig met alles inpakken dus zal ook minder reageren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [reageer straks even, moet eerst even klaarmaken enz., suc6 met verhuizen.
    Er is btw. iemand ongeduldig in het Kidnapped-bad one direction RPG :p]