• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:13 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik euhm... Ik ga niet meer vanzelf open." mompelde ik, terwijl ik haar bleef aankijken. Pas na een tijd merkte ik mijn fout.
    "Euh ik bedoel het. Het gaat niet meer vanzelf open." ik werd rood en schudde mijn hoofd. Concentreer je.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik luister naar Jake en bijt op mijn lip. 'O. En is die demonenjager daarvoor opgepakt ofzo?' Vraag ik Jake dan. Ik ben niet zo oplettend meer, en ook niet zo.. Slim. Ik klink volgens mij heel dom. 'En dank je, dat zei je gisteren ook vlak nadat ik mijn geheugen kwijt was.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik grinnik zachtjes door zijn fout en ga op mijn knieën ervoor zitten. Ik kijk ernaar en denk even na. Wat kan het zijn. 'Misschien zit er iets vast? De dvd zat er misschien niet zo goed in of zo?' zeg ik en leg mijn hand op zijn been.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S
    'Enkel de waarheid Les.' glimlach ik en strijk zachtjes over haar arm. Ik moet even afkoelen,koude douche? Jep ik heb een half stijve en dat is niet echt handig op dit moment maar gelukkig is Les met herinneren bezig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Hoe weet hij dat ik twijfel, ik kijk hem aan. 'Ik twijfel er niet aan, ik heb het toch zelf gezien. Er is iets aan je Nick,' zeg ik hem. Ik twijfel wel, maar door dat toe te geven zou hij zeggen dat ik inderdaad mijn hoofd te hard gestoten heb.


    Nick
    'En wat is er dan aan mij?' vraag ik haar sarcastisch, ze twijfelde wel. Ik kon het zien. Mensen waren net een openboek.. De meeste in iedergeval

    {ik ga slapen}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik ga dicht tegen Jake aan liggen met mijn hoofd vlak bij dat van hem. Gewoon om even te voelen hoe het is en ik sluit even mijn ogen. Een glimlachje speelt op mijn lippen, en ik heb weer niet door dat ik hier zo naakt lig en dat je je normaal gewoon gaat aankleden ofzo. Of weet ik veel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden
    'Hoe moet ik dat nou weten?' Vraag ik gefrustreerd. 'Het ene moment ligt je helm er nog. En dan is je helm er ineens niet meer. Dat kan niet nick. Dat is onmogelijk.' Ik zeg het zelf al. Het is onmogelijk, maar toch is het gebeurd. Dat is in tegenspraak met elkaar.

    [Slaap lekker]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S
    Ik leg het deken over haar heen zodat ze geen koud krijgt en het verbaast me dat ze het niet doorgeeft. Ik fluister zachtjes in haar oor 'Weet je dat je geweldig mooi kan zingen? Je kan gitaar spelen ook.' zeg ik haar met een glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek naar haar hand op mijn been en slikte.
    "Euhm... misschien." Ik verplaatste mijn blik naar de dvd-speler terug en begon eraan te prutsen, maar ik deed eigenlijk maar wat. Ik was me superbewust van de warmte van haar lichaam vlakbij. Haar supersexy lichaam...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik zucht iets lachend en duw zijn hand weg terwijl ik met mijn andere er rustig aan pruts en hem na een tijdje open krijg. Zoals ik had gedacht zat de dvd er tussen. 'Ziezo.' glimlach ik en steek de dvd weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij legt de deken over me heen en ik glimlach naar hem. Lekker warm zo. Hij fluistert dan in me oor dat ik geweldig mooi kan zingen en ook kan gitaar spelen. 'Echt?' Vraag ik verbaasd. En ik kijk hem met een glimlach aan. 'Dat wist ik niet.' Ik zou niet weten wat ik moet zingen. Ik ken namelijk geen liedjes ofzo. En ik weet echt niet wat ik precies zou moeten doen op een gitaar ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik ging rechtstaan en keek haar aan. Een tikkeltje zenuwachtig ging ik met mijn tong over mijn lippen.
    "Dus..." mijn ogen gleden nog eens over haar lichaam en mijn broek werd met de seconde krapper.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ze weet vast niets meer en ik besluit haar vandaag nog terug te laten zingen maar nu even niet. 'Ja.' zeg ik glimlachend. Ik sla mijn armen om haar heen zodat we lepeltje lepeltje liggen en pak haar handen vast die ik verstrengel voor ik ze op haar buik leg.

    Alexi
    Ik voel hem kijken en bijt op de binnenkant van mijn wang voor ik ook rechtsta. 'Vind je het iets? Vandaag gekocht.' zeg ik met een glimlachje en doe alsof zijn blik me nu pas opvalt. Ik kijk naar het uurwerk. De pizzakoerier kan elk moment hier zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Iets?" vroeg ik een tikkeltje hees. "Meer dan dat."
    Ik liet me in de zetel ploffen, terwijl ik haar bleef aankijken.
    "Je probeert me helemaal gek te krijgen, he?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij slaat zijn arm om me heen en ik lig lekker zo. Hij zegt ja en ik denk erover na. Hoe zou ik het moeten doen? Zingen of gitaar spelen? Ach, ik kom er vanzelf wel weer achter. Hij pakt mijn handen en verstrengelt onze vingers. Hij legt die op mijn buik en ik voel heel licht iets bij mijn kont. Is dat nou? Nee. Een beginnende stijve?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.