• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:13 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik grinnik bij zijn laatste woorden en draai plagend een rondje. 'Misschien of misschien vind ik het wel leuk om zulke dingen te dragen.' zeg ik lachend. 'Wat wil je eraa-' en op dat moment gaat de bel. 'Ik ga wel!' zeg ik en blijf plots staan. Misschien toch niet zo'n goed plan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik adem even diep in en uit en probeer me te ontspannen en niet te denken aan het feit dat ze hier helemaal naakt voor me ligt. Ik wrijs zachtjes mijn mijn duim over haar buik zo en probeer gewoon te genieten van het zo liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We zwijgen beiden even en ik glimlach om zijn duim. Maar ik voel het gewoon, zijn opkomende stijve. 'Jake?' Vraag ik dan. 'Voel ik wat ik denk dat ik voel?' En ik wacht af op zijn antwoord. Want hoor ik daar dan niet wat aan te doen als zijn vriendin zijnde?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik word lichtjes rood en verstop mijn gezicht in haar hals. 'Ja?' prevel ik zachtjes 'Ik pak straks wel een koude douche.' zeg ik 'wil je nog wat doen vandaag?' vraag ik haar dan om van onderwerp te veranderen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik ga wel." glimlachte ik, blij dat ik wat kon doen, zonder me te voelen alsof ik helemaal achterlijk was geworden.
    Ik nam wat geld en liep naar de deur.
    "Dank je, alsjeblieft." ik nam de pizza, drukte het geld, wat waarschijnlijk dubbel zoveel was als nodig, in zijn handen en deed de deur dicht. Ik liep terug met de pizza's in mijn handen.
    "Ok, we gaan aan tafel zitten." zei ik en zette de pizzadozen op de keukentafel. Ik hoopte vanaf daar minder van haar lichaam te zien en zo terug wat minder geil te worden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik en ga schuin op een stoel zitten zodat ik mijn benen over elkaar kan slaan en pak een stuk pizza uit te doos waar ik met mijn tanden voorzichtig een stuk van af scheur. Ik knabbel en kijk hem ondertussen met pretoogjes aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij verstopt zijn gezicht in mijn hals. Ik draai me om in zijn armen en kijk hem aan. 'Niet van onderwerp veranderen.' Ik zwijg even. 'Moet ik daar iets aan doen?' Vraag ik hem dan en tuit lichtjes mijn lippen. Ik zou niet echt weten hoe, maar ik wil het wel doen voor hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik keek haar aan. Ok, zo ging dit niet werken. Mijn broek bleef even krap en het werd er niet beter op.
    Ik keek naar mijn pizza en begon te eten. Niet kijken, niet kijken...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    'Jij moet niets lief.' glimlach ik en druk een kusje op haar getuite lippen. 'Ik heb me gewoon iets laten meeslepen. Een douche lost het wel op.' Ik wil haar tot niets dwingen. 'Dus krijg ik nog een antwoord op mijn vraag?' lach ik dan.

    Alexi
    Ik eet lachend verder en krijg dorst. Ik spring van mijn stoel om de glazen wijn die hij op het salontafeltje gezet had te pakken. Ik loop lichtjes heupwiegend er naar toe en kom dan ook zo terug. Ik zet zijn glas voor hem neer en ga weer zitten met over elkaar geslagen benen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik vind het niet erg hoor, denk ik,' grinnik ik dan en blijf hem aan kijken. 'Tenzij jij het niet wilt. Dat kan ik me best voorstellen. Maar ik kan me ook voorstellen dat een koude douche niet fijn is. Dat vond je toen die keer dat je me vast bond met die handboeien toch ook niet fijn?' En ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kijk haar even aan. Heb ik van die douche verteld? De handboeien wel maar die douche? 'Ik wil het heel graag maar wil niet dat je je verplicht voelt. Ik ben al gelukkig met het feit dat ik je weer kan aanraken. Een simpele kus kan geven.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Vanaf ze opstond, maakte ik de fout om haar aan te kijken. Ik kon mijn ogen niet meer van haar losmaken.
    Een klein verlangend kreuntje verliet mijn mond en vanaf dat ze weer neer zat, probeerde ik opnieuw om haar niet aan te kijken en gewoon te eten. Toch kon ik het niet laten af en toe mijn ogen naar haar op te slaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Je doet weer zo voorzichtig,' zeg ik tegen Jake. 'Laat het me doen. Ik wil een normaal leven, dit hoort erbij. Toch? En ik wil het doen, voor jou.'
    Ik druk een kus op zijn lippen om hem te overtuigen. Ik weet echt niet wat me te wachten staat, gewoon die knop omzetten in gedachten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik heb na een tijdje genoeg en nip wat van mijn glas. Ik ga weer in de zetel gaan zitten en drink wat. Ik wacht een beetje op hem en gun hem zo ook even rust zodat hij kan eten. Ik wil niet dat hij verhongerd. Anders trek ik wel een boerka aan de volgende keer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {hahahah}
    Axton
    Ik at de pizza op en goot het glas in 1 keer naar binnen. Dat kon ik wel gebruiken.
    Ik ademde eens diep in en liep naar Alexi. Zonder iets te zeggen nam ik haar op in mijn armen en kuste haar vurig, terwijl ik richting de logeerkamer liep. Het was kleiner dan de slaapkamer, maar had ook nog een tweepersoonsbed. Zonder te kijken waar ik liep, doordat ik haar aan het zoenen was, liep ik naar het bed. Ik voelde het tegen mijn knieën en liet ons er zo op vallen dat ze boven me lag.


    “To live will be an awfully big adventure.”