• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Whoopwhoop, maar twee onvoldoendes gehaald van de acht toetsen! Ik ga er maar twee herkansen :3 sommigen gaan er vijf herkansen ;O


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dader zaak Marianne Vaatstra bekend.. Gewoon een man met een vrouw en kinderen. Dat geloof je toch niet? Nouja, ik geloof het wel, maar wat zielig voor die vrouw en die kinderen.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 18:37 ]


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    Dader zaak Marianne Vaatstra bekend.. Gewoon een man met een vrouw en kinderen. Dat geloof je toch niet? Nouja, ik geloof het wel, maar wat zielig voor die vrouw en die kinderen.


    Ik zag het net op het nieuws en mijn moeder zei; denkt iemand ooit weleens aan de familie van de dader? Die zijn er net zo slachtoffer van.

    Echt zielig hoor!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil met pensioen. x_x


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Echt super om een opdracht samen te doen met iemand die gaat stoppen met de opleiding. :\ Fijn alles zelf maken. Jippie. ;(


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Het lijkt wel of er niemand naar me luistert...
    Ik ben gewoon klaar met deze kut opleiding. Het is gewoon veel te moeilijk.


    26 - 02 - '16

    Ik ben misselijk...
    Nu ha je echt te ver.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 18:57 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik wil je troosten, maar ik weet niet goed of ik het wel durf.


    •*• Lululu •*•

    Afrikaans is echt leuk, omg! :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Dit is echt heel erg...

    Ik wil dit niet meer..


    Vatican Cameos

    Doe niet zo ontzettend depressief en sarcastisch! Nog even en ik ben ook zo.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik word echt ziek hierzo D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik houd zoveel van je <3
    Ik wou dat je van die onzekerheid af kwam, want je gaat me echt niet kwijtraken aan wie dan ook


    26 - 02 - '16

    Het is zo duidelijk.


    I'm a goner.