• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Dit is echt kut. Gewoon klote.
    En ik heb er met mensen over gepraat maar uiteindelijk moet ik dit zelf gaan oplossen.
    Nou, dit was het dan.

    En nu weet ik nog steeds niet waarom ik jou zo leuk vind. En óf ik je wel leuk genoeg vind.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ugh, ik heb waarschijnlijk een stukje hout in m'n vinger. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Here we go again.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    het is echt niet makelijk voor miJ! begrijp het nou! het lijkt alsof je me niet begrijpt en denkt dat ik het zo kan oplossen maar dat kan ik niet. please accepteer dat nou!! ):

    Ik moet echt stoppen met dingen me teveel aan te trekken en gewoon genieten van het leven. Ik heb een leuke vriendengroep, een lief vriendje en alles gaat prima. Dus. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    IK HAAT JE! Je ben zo egoïstisch en zelfzuchtig. Kom op één, twéé uurtjes wachten. Hoe moeilijk is dat nou? En over 2 weken gaat het weer zo. Ik heb er geen zin in. Vuile tering zooi!
    Stom tering wijf. Ik wil uit huis, maar ik kan het godverdomme niet. Zelfs niet toen ik nog werkte! Ik haat het hier!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan hier gewoon niet tegen... Ik flip hem straks, mijn hoofd kan dit niet aan. Het is teveel bij elkaar.


    Your make-up is terrible

    That green eyes
    You're the one that I wanted to find
    And anyone who tried to deny you
    Must be out of their mind

    lalalaa!


    You are beautiful, you are love.

    Vanavond zie ik je weer, ben erg benieuwd. En morgen ga ik de echte vader van een goeie vriendin van mij ontmoeten, zij heeft hem ook nog nooit gezien... Spannund.


    Life is hard and then we die

    Ik zit te denken of nou dat het einde is of niet. Frusterend.

    Ik wil terug naar hoe het was. Hoe wij waren.

    Ketchum schreef:
    En nu weet ik nog steeds niet waarom ik jou zo leuk vind. En óf ik je wel leuk genoeg vind.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Jammer dat ik je niet zie vandaag, maar scheelt ook weer. Zoveel zin om me klaar te maken had ik niet. :Y)


    -

    If I would have to choose, I wouldn't let you go...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel