• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    You're as cold as ice.
    Turuturutum


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat doe ik steeds verkeerd. Jullie praten over mij dat was hartstikke duidelijk. Omdat jullie wezen naar de korstjes die ik liet liggen. Waarom zeggen jullie het verdomd niet hard op. Waarom zenden jullie rare bikken naar mij. Dit word echt strond vervelend. Ik heb een blik ja, maar mijn masker is nou eenmaa groot. En mij echt glimlach is zelden te zien.
    En waarom ben ik verdomd verliefd op een jongen die waarschijnelijk onbereikbaar is en niet op mij is of mij niet mag,. Waarom moet ik mij verdomd alleen voelen.
    Ik wil iemand die mij omarmt, ik ken geen liefde en steun. Weet neit eens hoe het is om gelukkig te zijn. Weet niet ens wat het is om een goedevriendin van ieand te zijn. Weet niet hoe het is om goede vrienden te zijn. Weet het echt niet meer. ik wil weg en nooit meer terug komen hier in ditplaatjes. maar dit gaat vast niet leuken.

    Jij zegt het komt wel goed met die jongen omdat jij het weet. Weet dat ik stapelgek op hem ben maar hoe weet je dat het goed komt. Als ik mij niet goed voel,.

    Vanavond was gezellig... misschien is er nog een kans voor ons. Misschien.


    Life is hard and then we die

    Vandaag begint de trapweek. Heb niet kunnen leren omdat ik ziek was en lui. Fuck.

    En nu maar eens gaan haasten, dat heb ik tegenwoordig elke ochtend xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben jaloers op je. Ik ben jaloers op jullie allemaal. Ze had er blijkbaar weinig spijt van, terwijl ik juist dacht dat ze er echt spijt van had. Zo zei ze het tenminste en anders heb ik het zo geïnterpreteerd. Ik ben jaloers op jullie en tegelijkertijd veracht ik en haat ik jullie. Voor alles wat jullie gedaan hebben. Voor alles wat er gebeurd is. -zucht-
    Ik stel me vast weer aan en ik vat dingen vast weer verkeerd op. Maar het gevoel van jaloezie kan ik maar moeilijk van me afzetten. Het spookt al zolang door mijn hoofd heen, telkens weer komt het langs. Ik kom er maar niet vanaf...

    En daarbij voelde ik me vanochtend ook nog eens kut, alsof een deel van mijn niet was opgestaan. Ik weet het allemaal niet meer. Eká eddyr kenna ósterkligr - I am weak.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 8:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké, prima. Nu weet ik zeker wat je denkt en dat je er geen zin meer in hebt.
    Ik heb er vrede mee, maar niet met de manier waarop dit gegaan is en ik vind het dan ook een ontzettend laag niveau van je. Je zei tegen mij dat je nooit liegt en de dag erna lieg je zo hard als je maar kunt. Dat is kwetsend, weet je dat? Dat ik degene ben waardoor je bent gaan liegen, kom op, je bent toch wel een aantal jaartjes ouder dan ik en alsnog durf je de waarheid niet tegen me te zeggen? Laag.
    Je zou op zijn minst aardig kunnen doen, of vertellen wat je dwars zit.Er is in onze korte tijd samen niets gebeurd wat je het recht geeft zo ontzettend lullig te doen. We zijn samen uit elkaar gegaan, weet je nog? Ik stemde er mee in, was het eens met je woorden en kwam zelf met argumenten waarom het beter zou zijn vrienden blijven.
    Je moet me niet uitnodigen om een film te komen kijken en me daarna compleet negeren. Ik heb je nooit gedwongen die dingen te doen.
    Ik mis je. Ik mis je in mijn vriendenkring, maar meer als vrienden zou het ook nooit meer kunnen worden tussen ons.


    everything, in time

    Je bent zo lief...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aarg! Ik kan er niet meer tegen!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik hou van deze gratis sms dienst *O* Dat ik mijn eigen naam niet kan toevoegen en dat ik 3 minuten moet wachten voordat ik er weer eentje kan sturen vind ik helemaal niet erg!
    Nu kan ik tenminste sms'en met Nikki en hou ik beltegoed over voor vrijdag. *O*

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 9:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    In bed liggen met een warme kruik terwijl mijn hele school proefwerken aan het maken is.. Dat voelt best lekker c; dus ik heb zo de antwoorden van de proefwerken ook nog eens, dat scheelt ook weer.

    Ziek thuis en kwam erachter dat ik een 5 heb voor Wiskunde.. Sta net een 5,7 gemiddeld voor wiskunde.. Phoe..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik hou helemaal niet van de dokter.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    GIBBEH schreef:
    Ik hou helemaal niet van de dokter.

    Ik ook niet. Morgen bloedonderzoek. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik haat mezelf. Ik kan niets goed meer doen. Godverdomme.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”