• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik moet maar eens bezig gaan met het maken van een surprise! ;o


    26 - 02 - '16

    I love you. (heart2)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zóó nerveus om niks.


    The odds are néver in our favor.

    |Ik haat mijn gevoelens.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik word gewoon in de war gemaakt door deze gevoelens voor je xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Auch your giving me a heartattack (H)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ik vraag me echt af wanneer ik eens de ware liefde tegenkom. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Soms is het heel heel moeilijk om niet de eerste te zijn. Om alle belangrijke momenten al gemist te hebben. Ik weet dat met mij alles beter is en dat je nu echt geniet, maar toch... Blargh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Soms is het heel heel moeilijk om niet de eerste te zijn. Om alle belangrijke momenten al gemist te hebben. Ik weet dat met mij alles beter is en dat je nu echt geniet, maar toch... Blargh.

    Ik begrijp je helemaal! Had ik ook met mijn ex, ik vond het heel erg lastig dat hij andere meisjes ook al had geliefkoosd, om het zo even uit te drukken. Heel normaal gevoel. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik begrijp je helemaal! Had ik ook met mijn ex, ik vond het heel erg lastig dat hij andere meisjes ook al had geliefkoosd, om het zo even uit te drukken. Heel normaal gevoel. (:

    Wel een vervelend normaal gevoel D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Wel een vervelend normaal gevoel D:

    Dat slijt wel. Alleen had ik zo'n waardeloze vent als vriend die ook nog eens tegen mij ging zeggen wat voor geweldige seks hij met zijn ex had. O ja, dat zorgt totaal niet voor een minderwaardigheidscomplex en werd ik totaal niet zenuwachtig voor de eerste keer. Nope. Godzijdank ben ik nog steeds maagd. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik vraag me echt af wanneer ik eens de ware liefde tegenkom. (no_chears)

    Goood question...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dat slijt wel. Alleen had ik zo'n waardeloze vent als vriend die ook nog eens tegen mij ging zeggen wat voor geweldige seks hij met zijn ex had. O ja, dat zorgt totaal niet voor een minderwaardigheidscomplex en werd ik totaal niet zenuwachtig voor de eerste keer. Nope. Godzijdank ben ik nog steeds maagd. :'D

    Dat is gemeen, zoiets flik je toch niet? x_x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Dat is gemeen, zoiets flik je toch niet? x_x

    Mijn ex wel. :Y)
    Hij houdt ervan om mensen te kleineren en ik heb medelijden met de vrouw die hij na mij krijgt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mijn ex wel. :Y)
    Hij houdt ervan om mensen te kleineren en ik heb medelijden met de vrouw die hij na mij krijgt.

    Vreselijk, bah. En inderdaad, klootzak dat hij er is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.