• I think 'Hello' would be a good start, so;
    Hello :3

    Echt, ik had net een gruwelijk facepalm moment. Ik heb een week geleden een Nederlands proefwerk gehad, de opdracht was; schrijf een recensie.
    Aangezien ik het afgelopen jaar heel veel heb geschreven, dacht ik dat dat wel goed zou komen. En dat ik wel een 7 of hoger zou hebben. Maar nee, ik had een 5,7, like; wtf happened? Ik snap echt niet wat ik fout heb gedaan, voor mijn gevoel heb ik een heel goede recensie geschreven.
    Maar dit soort dingen heb ik de laatste tijd echt vaak, de dingen waar ik buiten school juist van houd (en middelmatig goed in ben), daar krijg ik de allerlaagste punten voor :c
    Voor tekenen had ik een 6,5 terwijl ik dagelijks teken, én een tekenaccount heb op instagram (@drawdinosaur (A) ) Voor muziek had ik een 6 terwijl ik al 5 jaar muziekles heb! En dit is met meerdere dingen -.-
    Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik geen van de docenten die deze vakken geven mag, tbh.

    Ligt dit nu aan mij? Want ik vraag me nu al een week af wat ik in hemels naam fout doe met deze vakken D:

    *leest topic terug* *zeik zeik zeik*
    xx


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ga anders eens met de docenten praten waarom je dit soort cijfers hebt gekregen?


    I am an idiot, I move.

    Misschien verwachten ze meer van je omdat ze weten dat je er beter dan anderen in bent of zo, geen idee


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh, dat is inderdaad kut.
    Misschien benadelen ze je wel omdat jij hen niet mag/zij jou niet mogen.


    Mijn school is trouwens ook lekker, in de vakantie even een uurtje heen en weer fietsen om een verslag door de brievenbus van een docent te gooien omdat het niet per mail kan.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Oh, dat is inderdaad kut.
    Misschien benadelen ze je wel omdat jij hen niet mag/zij jou niet mogen.


    Mijn school is trouwens ook lekker, in de vakantie even een uurtje heen en weer fietsen om een verslag door de brievenbus van een docent te gooien omdat het niet per mail kan.


    Hmm, kan het aan liggen, ze doen namelijk nooit heel aardig tegen me, hehe :Y)
    Ja, mijn school heeft zoiets van; hahaha fuck you, ga maar lekker in de vakantie leren voor de toetsweek die 3 dagen na de vakantie begint.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Wat ook kan.. Dat je denkt dat doe ik toch vaak daar hoef ik niet meer voor te leren/aandacht aan te besteden, maar misschien is het net even anders op school dan jij het gewend bent? Of heb je je eigen manier erin terwijl ze een andere willen? ;)


    Alle wegen leiden uiteindelijk naar Rome. Dag irritatie, hallo inspiratie!

    Gummie schreef:
    Wat ook kan.. Dat je denkt dat doe ik toch vaak daar hoef ik niet meer voor te leren/aandacht aan te besteden, maar misschien is het net even anders op school dan jij het gewend bent? Of heb je je eigen manier erin terwijl ze een andere willen? ;)


    Dit denk ik inderdaad ook

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 8:19 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Gummie schreef:
    Wat ook kan.. Dat je denkt dat doe ik toch vaak daar hoef ik niet meer voor te leren/aandacht aan te besteden, maar misschien is het net even anders op school dan jij het gewend bent? Of heb je je eigen manier erin terwijl ze een andere willen? ;)


    Dat zou wel eens kunnen kloppen, meh. :c
    Ik ga het na de vakantie wel even navragen, want ik wil echt weten wat ik in hemels naam fout heb gedaan.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Gummie schreef:
    Wat ook kan.. Dat je denkt dat doe ik toch vaak daar hoef ik niet meer voor te leren/aandacht aan te besteden, maar misschien is het net even anders op school dan jij het gewend bent? Of heb je je eigen manier erin terwijl ze een andere willen? ;)

    Dit, en het kunnen ook wel dezelfde vakken zijn, maar de dingen die je moet doen zijn toch wel eens anders.

    En docenten mogen hun leerlingen niet voortrekken of benadelen op dat soort basis (omdat ze de een aardig vinden, de ander niet en dat soort dingen), maar soms gebeurt dat toch wel onbewust. Maar dat zou dan nog niet al te veel moeten schelen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    misschien heb je te veel aan je hoofd, dan kan het zijn dat je lager scoort. Ik heb hier ook last van. Tekenen, biologie, muziek, koken en geschiedenis krijg ik de laagste cijfers voor! terwijl ik er juist goed in ben