• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Oromis schreef:
    (...)
    Perfecte reactie op wat ik zei :x


    Haha, inderdaad x)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Vannacht is gebeurd wat ik hoopte dat zou gebeuren. Ik had het echter niet verwacht. Weet nu niet zo goed wat ik verder moet doen maar ik denk dat ik het maar op me af laat komen. Wie weet.


    Life is hard and then we die

    Ik haat je, Ik haat je, je maakt me idioot
    Ik haat je, Ik haat je, met al je stom gekloot.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Papa toch, hoe kun jij met zo'n kutwijf getrouwd blijven?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Yay. Het gaat goed. C:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik doe zo mijn best om alles goed te doen, maar voor mijn vader blijf ik een mislukkeling. Mijn vrienden laten me een voor een in de steek en ik pad niet bij de meisjes uit mijn klas. Bij gym doe ik niet mee en ik draag alleen nog masr lange truien. Ik schaam me voor de sneden. Volgens mijn moeder ben ik Een zwakkeling, ziek in mijn hoofd. Hoe overleef je met zoveel afwijzing...

    I don't know what to do anymore

    Zou ik hem nou zeggen dat ik twee tickets heb voor de notenkraker en hem meevragen? Hij is een player maar dan wel eentje met dezelfde interesses als mij. Nee, nee misschien moest ik dat maar niet doen. Pff.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik mis terwijl ik je nieet goed ken. Vrienden met je worden wil ik wel, alleen als jij het wilt en ik een keer durf tegen mensen zomaar een gesprek aan gaan wat mij heel soms lukt. Maar nog steeds ben ik hartstikkte gek op je.

    Oromis schreef:
    Ik kan jullie vinden. Allemaal, een voor een. Ik weet waar jullie wonen, you cannot hide for me :Y)


    Stalker(cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik denk dat ik me meer open moet stellen voor dingen.
    Hoewel het wel belachelijk moeilijk gaat.

    Hoe kan je van een gast als hem houden?


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    O gosh, dit is niet leuk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    iklufkoekjes schreef:
    I don't know what to do anymore


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Dit gaat 'm niet worden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.