• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Pff, waarom blijf ik bij jou? Telkens stel je mij teleur en geef je mij het gevoel dat ik niets kan... Je hebt gewoon te weinig tijd voor mij. Ik zit uren te wachten op een berichtje van jou en dan blijkt dat "oke" te zijn! In de klas doe je zo idioot als maar kan. Je eet vullingen van een vulpotlood, snuift pepernoten, breekt pennen van anderen en nog veel meer. Maar wanneer we met z'n tweeën zijn... wauw. Ik word hier zo gek van !$#^*#&


    People change, memory's don't.

    Ik en echt gestoord ofzo. Waarom doe ik dit? Als hij erachter komt en het aan zijn broertje verteld ben ik dood...

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 19:46 ]


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 19:45 ]


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Waarom moet ik nog steeds janken bij Raise Me Up? Ze zijn gestopt en komen niet meer terug. Het is een band jonge, get over it. Het is echt niet het einde van de wereld =.=


    Vatican Cameos

    Kan niet wachten tot ik eindelijk weg kan hier.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Alle filmpjes van gisterenavond terugkijken, het was echt geweldiiig.

    And again, and again, and again.
    Ik ga dit niet lang meer volhouden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nu wil ik gewoon gaan wenen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tomtodomtidom. Lol lol lol.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik tel de dagen af naar vrijdag, stiekem ben ik er ook zo bang voor, maar het moet me gaan helpen... Ik weet niet of ik wel een stempel wil.


    Your make-up is terrible

    Ik mis je.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik ben zo blij ;D
    Ik heb de meest lieve knappe leuke lieve jongen ontmoet en hij zou het leuk vinden als hij mij zn vriendin kan noemen,
    Een nadeel hij woont ergens bij amsterdam *Shoot me please*
    Zaterdag komt ie misschien langs als het van mn ouders mag
    WHAAA ik ben zo blij aha
    Misschien wordt dit mijn geluk na een jaar vol shit

    Omg man, doe even gewoon vrolijk. Ik word freakin' gestoord van jou. Ik schaam me gewoon voor je. Nooit erger gehad dan dit. Doe even vrolijk, leef en doe alsof je om iets geeft man. Toon je f*cking emoties. Ik word gestoord van je en ik wil eigenlijk gewoon van je af. Maar ja, dan ga je vast zelfmoord plegen ofzo. Ach man, rot op.


    Vatican Cameos

    Net nu ik dacht dat het allemaal weer een beetje goed aan het komen was, krijgen we dit. Ik vertrouwde je. Bitch.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Belabberd gevoel.


    You are beautiful, you are love.