• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Silverlance schreef:
    (...)
    Hoe raad je het hahah
    Het was zo niet leuk.

    Je hebt net een vriendje en dan zo'n bericht. 1+1=2
    Is hij zo slecht? Of had je het zoooo geweldig voorgesteld, omdat iedereen het zo verteld, maar het uiteindelijk heeeel erg meevalt?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mmm. Geen zorgen Silverlance, het zoenen wordt nog wel leuk. En vooral heel erg lekker. ^^
    Ik mis het zoenen echt, haha. Het kan met de juiste persoon erg goddelijk zijn. Kwestie van oefenen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oromis schreef:
    (...)
    Je hebt net een vriendje en dan zo'n bericht. 1+1=2
    Is hij zo slecht? Of had je het zoooo geweldig voorgesteld, omdat iedereen het zo verteld, maar het uiteindelijk heeeel erg meevalt?

    Hij is vast wel goed. :'D
    Maar ik geen ervaring dus ik wist echt niet wat ik moest doen. En ja, ik had redelijk hoge verwachtingen omdat iedereen altijd zegt hoe geweldig het is.

    Barnabas schreef:
    Mmm. Geen zorgen Silverlance, het zoenen wordt nog wel leuk. En vooral heel erg lekker. ^^
    Ik mis het zoenen echt, haha. Het kan met de juiste persoon erg goddelijk zijn. Kwestie van oefenen!

    Well, I hope so. Want voor nu kijk ik er niet echt positief tegen op. xd

    *hartpijn*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Silverlance schreef:
    (...)
    Hij is vast wel goed. :'D
    Maar ik geen ervaring dus ik wist echt niet wat ik moest doen. En ja, ik had redelijk hoge verwachtingen omdat iedereen altijd zegt hoe geweldig het is.

    Komt goed, geloof mij/ons :Y) It's going to be a loooot better.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ze denken mij te kennen, maar niemand doet dat.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oromis schreef:
    (...)
    Komt goed, geloof mij/ons :Y) It's going to be a loooot better.

    O jazeker. De eerste zoen: waardeloos. Daarna ging het alleen maar beter. Ik ben nu zelfs een beetje verslaafd, maar ik heb al een maand niet meer gezoend. XD Ik mis het, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik had mezelf nog zo gezworen: "Kijk geen Twilight meer want het gaat je week verpesten." het heeft gefaald.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Laat dit alsjeblieft snel voorbij zijn. Ik wil niet rondlopen met rood haar. Het ziet er niet uit.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Fuck.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barnabas schreef:
    (...)
    O jazeker. De eerste zoen: waardeloos. Daarna ging het alleen maar beter. Ik ben nu zelfs een beetje verslaafd, maar ik heb al een maand niet meer gezoend. XD Ik mis het, haha.


    True, hoe vaker je het doet, hoe beter het word. :9~


    You are beautiful, you are love.

    Bij deze is mijn talent om dingen zo lang mogelijk uit te stellen officieel benoemd tot mijn slechtste eigenschap.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    O, serieus man. Die koperkleurige highlights passen echt niet bij mijn blonde lokken. Ik ga met een zak over mijn hoofd lopen, denk ik.
    Ik wist trouwens niet dat ik zo ontzettend ijdel ben.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Waarom laat ik me toch zo snel afleiden en met ik zoveel met anderen bezig? Het verpest mijn tijd...


    There is nothing more badass than being yourself