• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Thank you :33333 ik ga nu schrijven <3)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    David Jonathan Williams

    Zuchtend kijk ik naar buiten, overal zie je bomen. Al zes uur lang. Ik kijk achter me en ik zie iedereen een beetje duf voor zich uit staren. Het namelijk veel te heet in de bus, ik voel het zweet al in straaltjes omlaag lopen. Ik kijk naar mijn kleren, het heeft niet echt een verschil met wat ik altijd draag. Een normale broek met een normaal t-shirt, meer hoeft ook niet. Ik heb mijn zwarte vans aangetrokken, waarmee ik al een jaar rond loop. Veer heb ik nog een paar andere schoenen mee, maar eerlijk gezegd heb ik gewoon wat random kleren ingepakt. Ik pak een oortje weer vast en duw hem in mijn oor, hij was uit mijn oor gevallen. Een vrolijk lied speelt zich af, waarna ik half meezing. Niet hardop, maar in mijzelf. Plotseling geeft mijn ipod een piepje, waarna ik verbaast op kijk. Ik kreun, nog maar tien procent over. Gelukkig heb ik mijn opladder bij me, ik kan niet zonder mijn ipod. Toch doe ik hem voor de zekerheid uit en sta weer naar buiten. Ik hoop dat we er snel zijn, ik heb er genoeg van. Zes uur is lang, zeker als het landschap maar hetzelfde blijft. Ik ben benieuwd naar de huisjes waarin we gaan slapen, we zijn met twaalven. Natuurlijk zullen er ook andere mensen zijn, maar wij zijn hier als goede vrienden die gezellig samen op vakantie gaan.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 14:13 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aimee Skye Roseflied.

    Ik grinnik even als ik Celeste hoor zeggen dat we stinken. Ik schiet in de lach als ik zie dat mensen aanzichzelf gaan ruiken. "Ik stink niet, " zeg ik, maar of ik het zeker weet is een tweede. Weer kijk ik even rond en dan weer naar buiten. Ik ben benieuwd hoe de camping eruit ziet, maar heel veel aandacht besteet ik daar niet aan. Ik vraag me af of je er lekker kan uitgaan, anders gaat het saai worden. Mijn moeder ging helemaal in de stress toen ze hoorde dat ik met vrienden op vakantie ga. Ik grinnik even bij de gedachte. Ze mag dan wel niet mijn biologische moeder zijn, maar een schat is het zeker. Ze zijn altijd zo lief voor me en soms een beetje overbezorgd. Maar ik weet dat ze het doen omdat ze van me houden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Esmée Sophia Marie Duboix
    De busreis duurt me veel te lang. Een groot deel van de reis heb ik tegen Austin aan geslapen, maar nu open ik toch mijn ogen.
    'Zijn we er nog niet?' vraag ik zachtjes aangezien mijn stem nog moe is van het slapen. De bus schudt alle kanten op en ik mag blij zijn dat ik geen last heb van wagenziekte. Ik heb medelijden met de mensen die dat wel hebben.
    Ik ga rechtop zitten en probeer mijn rug even te laten krakken. Het lukt niet, dus ga ik toch maar weer normaal zitten.
    'Zijn er meer die het zo heet hebben?' vraagt Aimee. Ik steek mijn hand op.
    'Ik, het is echt niet te houden hier,' antwoord ik licht lachend, zodat het niet zeurend overkomt.


    everything, in time

    (Okee)

    Cameron Alexander Robinson

    Ik kijk wat verstrooid om me heen terwijl een oordopje in mijn oor zit en ik kijk af en toe naast me naar Celeste die iets aan het eten is en ik wend mijn blik weer af naar de grond en speel een beetje met mijn vingers. Zachtjes lach ik om Celeste haar opmerking en kijk haar aan "Nou jij stinkt ook hoor" zeg ik plagerig en steek mijn tong naar haar toe terwijl ik een ander nummer opzet en ik langs Celeste naar buiten kijk. Inmiddels werd ik het bos wel een beetje zat en het rit duurde naar mijn smaak iet wat te lang en ik wou dat hij snel was afgelopen. Mijn maag knort zachtjes en ik druk mijn handen tegen mijn buik aan voordat ik dankbaar een koekje aanneem van Celeste "Ja dankje" zeg ik met een glimlach en stop het koekje in een keer in mijn mond. "Ik mag er nog wel een hè" vraag ik lachend en pak er nog eentje uit.

    (Okeee bare with me, slechte post i know ><)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik dacht dit:

    Huisje 1: Lauren Aria Lockwood, Allison Aurora Gwyneth Swann en Bryani Allyne Coleman
    Huisje 2: Cameron Alexander Robinson, David Jonathan Williams en Jayden Owen Harries
    Huisje 3: Charlotte Emalee Rosaya, Celeste Annabel Twice en Aimee Skye Rosefield
    Huisje 4: Austin Davers, Jacob Jonathan Trevor en Alex Jack Thomas

    Of willen jullie meisjes samen en jongens samen?

    Voor overige campinggangers dacht ik ook samen, dus dan dit:

    Huisje 5: Denise Melinda Chamberd, Zoë Valerie Chamberlaine en Esmée Sophia Marie Duboix
    Huisje 6: Joeri Thomas Miller en dan zijn vader en alles, omdat hij zoon is van campingbaas.

    Of willen jullie ^^ liever allemaal alleen? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ga, spelletje doen enzzzzz byeeee)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayden Owen Harries
    Mijn haar dat normaal goed in model zit, hangt door de hitte nu als een vodje op mijn voorhoofd. Ik heb het waaien met een papiertje voor wat frisse lucht allang opgegeven. Net kijk net als vele andere verlangend door het raampje naar buiten. Door mijn oortjes klinken de laatste seconde van Coldplay, door de daar opvolgende stilte kan ik net de vraag die Aimee stelt horen. Ik plug mijn oortjes uit mijn Iphone en prop ze zonder enige moeite in mijn broekzak. "Ja, volgens mij hebben meer mensen het heet" beantwoord ik Aimee's vraag, doelend op de jongeren die met hun wang tegen de raam aangeplakt zitten hopend op een verkoelend briesje. De plek naast me is ingenomen door mijn tas waar ik een half leeg flesje water uithaal. Als mensen iets van je nodig hebben zijn ze allemaal heel aardig, want zelf gedronken heb ik nog niet.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Allison Aurora Gwyneth Swann
    Ik zucht en kijk naar buiten, het enige wat je kan zien is, bos, bos en nog eens bos, er lijkt wel geen eind aan te komen, er is niet eens een fatsoenlijke weg aangelegd, is het zoveel moeite om op zijn minst een verharde weg aan te leggen, blijkbaar wel dus. Weer verlaat een vermoeide zucht mijn mond en ik kijk even kort op mijn telefoon, geen internet, tuurlijk, wat had ik anders moeten verwachten, we zitten hier dan ook ergens in de middle of nowhere. Ik had mijn oortjes in en neurie zacht mee met de muziek en kijk even naar iedereen in het busje, mijn oude vrienden, inmiddels heb ik al veel nieuwe vrienden, hoor ik bij de populaire kids van school, geen idee waarom ik had toegestemd om mee te gaan, maar iets in me wilde toch weer een goede band met mijn oude vrienden proberen te maken. Ik kijk even naar mijn kleren, is was al luchtig gekleed en nog had ik het warm.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    [Ik dacht dit:

    Huisje 1: Lauren Aria Lockwood, Allison Aurora Gwyneth Swann en Bryani Allyne Coleman
    Huisje 2: Cameron Alexander Robinson, David Jonathan Williams en Jayden Owen Harries
    Huisje 3: Charlotte Emalee Rosaya, Celeste Annabel Twice en Aimee Skye Rosefield
    Huisje 4: Austin Davers, Jacob Jonathan Trevor en Alex Jack Thomas

    Of willen jullie meisjes samen en jongens samen?

    Voor overige campinggangers dacht ik ook samen, dus dan dit:

    Huisje 5: Denise Melinda Chamberd, Zoë Valerie Chamberlaine en Esmée Sophia Marie Duboix
    Huisje 6: Joeri Thomas Miller en dan zijn vader en alles, omdat hij zoon is van campingbaas.

    Of willen jullie ^^ liever allemaal alleen? ]


    [Ik vind het prima. (: ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:47 ]


    everything, in time

    Coockies schreef:
    [Ik dacht dit:

    Huisje 1: Lauren Aria Lockwood, Allison Aurora Gwyneth Swann en Bryani Allyne Coleman
    Huisje 2: Cameron Alexander Robinson, David Jonathan Williams en Jayden Owen Harries
    Huisje 3: Charlotte Emalee Rosaya, Celeste Annabel Twice en Aimee Skye Rosefield
    Huisje 4: Austin Davers, Jacob Jonathan Trevor en Alex Jack Thomas

    Of willen jullie meisjes samen en jongens samen?

    Voor overige campinggangers dacht ik ook samen, dus dan dit:

    Huisje 5: Denise Melinda Chamberd, Zoë Valerie Chamberlaine en Esmée Sophia Marie Duboix
    Huisje 6: Joeri Thomas Miller en dan zijn vader en alles, omdat hij zoon is van campingbaas.

    Of willen jullie ^^ liever allemaal alleen? ]

    [Voor mij is het goed.^^
    Maar hoort Esmée ook bij de vrienden of is ze een campinggangers?]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:47 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Austin Davers

    Ik kijk met een glimlach naar Esmée die tegen me aan licht te slapen. De busreis duurt wel erg lang en slapen kon ik nu eigenlijk ook niet. Het busje was oud en we zaten o nogal krap op elkaar, niet echt een goede reis dus. Ik zie Esmée haar ogen openen en ik glimlach even waarna ik zachtjes door haar haar streel. 'Zijn we er nog niet?' vraagt ze zachtjes en ik schud mijn hoofd. 'Nee, we moeten nog wel even denk ik' zeg ik en kijk even door het busje heen. 'Lekker geslapen?' vraag ik dan terwijl ik me blik weer op haar richt. Zijn er meer die het zo heet hebben?' vraagt Aimee en ik zie Esmée der hand opsteken. 'Hier nog een die het warm heeft' zeg ik lachend en kijk even naar de andere. 'Hoelang moeten we eigenlijk nog rijden?' vraag ik aan de rest aangezien ik zelf echt geen idee heb.

    Celeste Annabel Twice
    Mijn motto in het leven is; think twice. Dat heeft deels te maken met dat je altijd beter moet kijken dan mensen doen in het leven, en twice is mijn achternaam. Dus eigenlijk is het een beetje dubbel en een zinspeling op mijn naam, misschien dat het daarom wel mijn motto is. Wie zal het zeggen? Cameron zegt tegen me dat ik zelf stink en ik geef hem een zachte stomp op zijn arm. Ik hoor Cameron's maag knorren en ik moet lachen. Ja, ook hij is dus hongerig. Ach ja, ik heb het voordeel dat ik zoveel kan eten als ik wil zonder aan te hoeven komen. Hoewel ik wel sport om gewoon mooie vormen te houden. Hij pakt een koekje aan en stopt die in een keer in zijn mond. Hij vraagt dan lachend of hij er nog wel eentje mag en pakt er gewoon al een. 'Alsof ik je nu nog kan of zou tegenhouden?' zeg ik dan met een glimlach op mijn gezicht. Ik zie vanzelf wel hoe deze vakantie gaat lopen. De sfeer in het busje is in iedergeval wel goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Alexander Robinson

    Ik glimlach en slik snel de koekjes smurrie door en lach zachtjes, "Ik ben gewoon onstopbaar ofzo" grinnik ik en sla verveeld mijn benen over elkaar en tik met mijn voet tegen de grond terwijl mijn vingers tegen de bekleding van het busje aan tikken. Mijn blik valt even op mijn afgetrapte witte all stars en voel een straaltje zweet langs mijn rug lopen en trek mijn blouse uit zodat ik alleen nog in mijn witte t-shirt en donkerblauwe spijkerbroek zit. Ik probeer iets comfortabeler te gaan zitten maar het busje was nu niet zo heel erg prettig en ik werd helemaal gek dat de plaatsen niet lekker zaten, mijn rug was diep aan het branden en ik bijt stevig om mijn lip om de pijn in mijn rug een beetje te vergeten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Memoria schreef:
    (...)
    [Voor mij is het goed.^^
    Maar hoort Esmée ook bij de vrienden of is ze een campinggangers?]


    [Oeps, niet aan gedacht, maar dat eerste zou makkelijk zijn, aangezien ze een relatie heeft met Austin. :3]


    everything, in time