• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE

Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove

Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP

Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.

Story met rollen en info
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 16:50 ]

Happy Birthday my Potter!

Zayn Malik.
    Rose pakte mijn hand vast en trok me weer richting het gammele trappetje. Ik grinnikte zachtjes. 'Ik ga alleen zoeken, als jij me helpt, okay?' Straks was ik er dagen mee bezig, daar had ik niet zo'n zin in eigenlijk.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Curlies schreef:
    Mary Carter
    Ik slikte even. Wacht , wat ging hij doen? Al snel voelde ik zijn warme adem op mijn huid. Het voelde fijn. Ik keek hem diep in de ogen aan. Het was eigenlijk best raar dat niemand is komen kijken , mijn moeder.. Die is vast ergens heen , of gewoon. Weet ik niet.

[Inspiratieloos.. D: ]

Niall Horan
    Ik vroeg me echt af waarom ik zo impulsief was vandaag. Maar ik deed het gewoon: Mijn lippen belandde op die van haar. Zachtjes en niet dwingend. Ik was er klaar voor als ze me weg zou duwen of zou flippen. Echt zo was ik nooit. Ik vond het juist altijd zo oppervlakkig van een jongen als hij zo snel al meer wilde. Dat had ik ook altijd gedacht van bijvoorbeeld Harry als hij weer eens met een meisje thuis kwam. Maar daar had ik nooit wat over gezegd, hij moest het zelf weten. Nu deed ik het echter zelf ook, voor mijn gevoel.

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

(xClove?)

Happy Birthday my Potter!

Mary Carter
    Ik schrok een beetje van zijn lippen. Maar kuste wel terug. Eigenlijk had ik dit nooit van hem verwacht. Ik wed dat hij zeker had verwacht dat ik ging flippen. Ik haalde mijn lippen van de zijne af en legde mijn hoofd op zijn borst.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Niall Horan
    Ik voel een lichte golf van opluchting door me heen gaan als ze niet wegtrekt of me afwijst, maar me terug zoend. Ik geniet even van het moment, als ze zich lostrekt en haar hoofd op mijn borst leg. Gelijk sla ik mijn armen om haar heen en trek ik haar nog dichter tegen me aan. Ik leg mijn hoofd op haar kruin en kijk wazig tegen de muur aan, aan niets anders denkend dan de zoen van een paar seconden geleden.

Rose Lileas Somerled

Ik klom weer als eerste naar beneden en lachte zachtjes om wat Zayn zei. "Nou vooruit dan, alleen omdat jij het bent." zei ik met een kleine schuine grijns terwijl ik verder naar beneden liep. Toch ging ik er ergens vanuit dat hij hem niet ging vinden. Toen we beide weer beneden waren trok ik hem mee richting een ander gedeelte van de schuur waar we ,alweer, een trap op moesten klimmen.

The expert in anything, was once a beginner.

Mary Carter
    Ik glimlachte eventjes. Dit voelde fijn. Het was wel een beetje vaag omdat we elkaar maar een paar uur kende , maar het voelde vertrouwd. "Maar ik ben gewoon een dorpsmeisje. En jij bent.. Wereldberoemd?" Mompelde ik zacht.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Zayn Malik.
    Ik probeerde zo goed als mogelijk de trap weer heelhuis af te komen, maar schaafde toch mijn hand. Een klein beetje bloed kwam eruit, voor de rest niet zo heel veel ergs. 'Awh, bedankt, dat is lief,' ik grijnsde. Rose pakte mijn hand, en trok me richting een andere kant van de schuur, waar we weer een trappetje moesten opklommen. Zucht. Aan het einde had ik het vast echt gehad met trappen...

Rose Lileas Somerled

Ik grinnikte zachtjes. "Lief hé?" zei ik met een schuine grijns waarna ik de ladder tegen een verhoging aanzette en weer de trap op begon te klimmen. "Kut trappen" mompelde ik zachtjes. "Nog sorry voor al die vervelende trappen." ik keek even naar Zayn over mijn schouder en glimlachte klein waarna ik verder omhoog klom.

Zayn Malik.
    'Harstikke lief,' ik grijnsde en volgde haar richting alle trappen. 'Ach ja, het komt wel goed, hoop ik? Het is dat jij zo ook nog steeds vervelend vind,' ik grinnikte zachtjes, en uiteindelijk stonden we, god zij dank, veilig weer boven.

Rose Lileas Somerled

Ik knikte bevestigend. "Het komt wel goed ja, het wend eigenlijk wel. Maar het is niet echt een pretje." Ik grinnikte zachtjes en stond weer met beide benen op de grond, of nou ja, in het stro. Ik keerde me om en keek naar al het stro. "Dus...hoe wil jij die ketting hier ooit gaan vinden?" vroeg ik toen ik hem aankeek.

Niall Horan
    'Maar ik ben gewoon een dorpsmeisje. En jij bent.. Wereldberoemd?' mompelde ze. Ik kon het amper verstaan, maar toch kwam het goed binnen. Ja, daar had ze wat. Ik wist eigenlijk niet wat ik moest zeggen.
    'Ja. Maar ik ben nu hier.' Wat een stom antwoord.

Zayn Malik.
    'Inderdaad, hoe kan je nou met al deze trappetjes leven? Ik word er dus gek van, nu al,' ik grinnikte, we stonden meer in het stro als dat we op de grond stonden. 'Erm, yeah, gewoon zoeken? En wie weet?' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen.

Rose Lileas Somerled

Ik vouwde mijn armen samen en kantelde mijn hoofd een beteje naar rechts terwijl ik naar al het stro keek. Het bracht die herinnering van die ene keer weer naar boven, ik mocht dan wel dronken zijn, maar de belangrijkste details had ik onthouden. Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht, waarna ik grinnikte om de wiebelende wenkbrauwen van Zayn. "Inderdaad wie weet, er zou van alles kunnen gebeuren." zei ik met een kleine grijns voordat ik het stro inliep.

Zayn Malik.
    'Ja, ja, van alles,' ik grinnikte en volgde Rose het stro in. Uiteindelijk begon ik rechts maar een beetje met mijn handen te bewegen, alsof we deze ketting ooit zouden vinden. Volgens mij wist Rose dat wel...