• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Geef mij verdomme die trailer! D:
    I'm gonna dieeeeee

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Zin in morgen <3

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Ik ga lekker, ik ga hard, ik schrijf alsof mijn leven er vanaf hangt *O*

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

HEt eerste wat ik dacht op mijn werk ben jij er ook? Maar je was er niet, hopelijk ben je er morgen wel. Want ik wil je zien.

Kut school, dat niveau is gewoon veel te hoog voor mij.

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

Fuck it. Ik vraag één keer iets door te sturen, doe je het niet. Jij vraagt dat elke dag, en steeds doe ik het.

Chagrijnige mensen, chagrijnige sfeer.

You are beautiful, you are love.

Ik kan dit niet winnen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Ik voel me echt dom op dit moment ;c

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Please. Laat de pijn ophouden. :C

"Well, well. Look who we've got here!"

De dag dat ik jullie gezaag kotsbeu ben, zal de dag zijn dat ik een punt zet achter m'n zwemmen. Alleen beseffen jullie dat nu niet.

Iphegenia schreef:
    Geef mij verdomme die trailer! D:
    I'm gonna dieeeeee

*Fangirling*

Ik had me de personages wel heel anders ingebeeld dan zoals ze op de foto staan maar daar leg ik me dan maar bij neer. Om de één of andere reden beeldde ik me Megan Fox als Wanda in.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Het verhaal staat daar maar. Ik wil het verhaal zo graag afmaken, want dat is dat klaar. Ik wil mij helemaal richten op het andere verhaal. Maar ik merk dat mijn hoofd er niet naar staat.

My legs hurt. My back aches and I'll be stiff as a corpse tomorrow, but that mob was so wicked it was worth it :Y). I could die happy now. What a thrill.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rot op bloedserieus kutprobleem x3 ach ja, over vier dagen is het alweer over ^^ ik word gelukkig niet chagrijnig ofzo

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.