• Heey iedereen ik ga een nieuwe serie vn Cristiano Ronald maken. Maar ik zou ni weten over wa, of dingen die er in moeten gebeuren als ge iets weet waar de serie over moet gaan of dingen die er in moeten komen zeg het dan maar éh.
    Mensen die mij hebben geholpen kunne ook een rol krijgen als ik er een nodig heb. Dan zal ik wel contact opnemen.

    Merci éh x. Joyy


    Spirits move me, every time I'm near you.

    hmm, ik weet niet echt. Misschien heeft ze een zus en komt die zus plotseling binnen met Cristiano ofzo. In het begin voelt ze er niets voor, maar daarna begint ze dingen voor hem te voelen. Maar ze is bang dat haar zus erachter komt enzow. Nééj, niet echt origneel éhj? o_O


    What you see, is what you get.

    hmm, ik weet niet echt. Misschien heeft ze een zus en komt die zus plotseling binnen met Cristiano ofzo. In het begin voelt ze er niets voor, maar daarna begint ze dingen voor hem te voelen. Maar ze is bang dat haar zus erachter komt enzow. Nééj, niet echt origneel éhj? o_O


    ni echt maar ik kan er mss wel wa vn maken :D


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Hmm, ik zal nog eens nadenken. Maar welke weg wil je opgaan met je quiz?


    What you see, is what you get.

    Hmm, ik zal nog eens nadenken. Maar welke weg wil je opgaan met je quiz?


    Daar heb ik nu is geen idee vn :D
    Maar ik wul wel ni da Cristiano zo bevriend is me gasten vn een ander voetbalploeg in het echt is da ook ni éh


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Uhu, das waar. Das inderdaad nie zow en dat mag je ook niet doen [/vindik] Ik wil je echt helpen! Maar weet niet echt welke weg ik op moet gaan. Misschien een vriendin die met iemand van de ploeg vrijt... Ofwel gaat ze naar een match gaan kijken en breekt er een rel uit. Het meisje weet niet wat ze moet doen, bla bla bla... En dan gebeurt er iets waardoor ze christiano ontmoet? ><


    What you see, is what you get.

    Uhu, das waar. Das inderdaad nie zow en dat mag je ook niet doen [/vindik] Ik wil je echt helpen! Maar weet niet echt welke weg ik op moet gaan. Misschien een vriendin die met iemand van de ploeg vrijt... Ofwel gaat ze naar een match gaan kijken en breekt er een rel uit. Het meisje weet niet wat ze moet doen, bla bla bla... En dan gebeurt er iets waardoor ze christiano ontmoet? ><


    Ik had zo ook al gedagt da ze zo de weg kwijt is me een vriendin om naar de cafetaria te gaan en da ze dan zonder te kloppen in de douches komen en al die voetballers staan er zo bij maar da kan ik dan ook combineren me da vn die rel


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)

    Ik had zo ook al gedagt da ze zo de weg kwijt is me een vriendin om naar de cafetaria te gaan en da ze dan zonder te kloppen in de douches komen en al die voetballers staan er zo bij maar da kan ik dan ook combineren me da vn die rel

    Jaa, maar ik denk dat die rel meer spanning opwekt nie? x'D Maarja, het is natuurlijk jou quiz! ^^ Ik maak hem zowiezo =D Ze ken hem ook al kennen van vroeger, maar dat ze moest verhuizen en hem kwijt is geraakt. Daarna verhuist ze terug, of raakt ze in een pleeggezin doordat haar moeder drugsverlaafd is en haar pa in de gevangenis zit ofzo? En dat pleeggezin is dan net het gezin van een van Christiano's collegas? ><


    What you see, is what you get.

    Dan zou ik meer zo da ze hem vn vroeger kent en da ze zo dan bij ander mensen ofz heeft gewoont da zal ik dan wel zien maar da ze hem dan terug wult zien en da ze dan zo naar een match ga zien en da er dan rel is en dan komt ze hem daar wel tegen ofz dan is dee rel er toch nog bij :D


    Spirits move me, every time I'm near you.

    jaaa! ^^ Ik maak hem zeker, dus snel verder! =D En als je rollen doet [/moet echt niet!^^] Dan wil ik wel meedoen erin, ik maak hem toch ZOWIEZO! =D


    What you see, is what you get.

    jaaa! ^^ Ik maak hem zeker, dus snel verder! =D En als je rollen doet [/moet echt niet!^^] Dan wil ik wel meedoen erin, ik maak hem toch ZOWIEZO! =D


    Wilt gij mss de beste vriendin vn de hoofdrolspeelster spel?


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Jaa tuurlijk =D Laat me wéten wanneer het eerste deel er is ^^


    What you see, is what you get.

    Jaa tuurlijk =D Laat me wéten wanneer het eerste deel er is ^^

    Maar het kan dat da nog een paar dagen ga duren want ik ga er eerst een paar maken want anders ga ik toch direkt stoppen :D


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)
    Maar het kan dat da nog een paar dagen ga duren want ik ga er eerst een paar maken want anders ga ik toch direkt stoppen :D

    Ja owkééj ^^ Laat me het toch weten =D en ik ben echt blij met de rol! ^^ <33.


    What you see, is what you get.

    (...)
    Ja owkééj ^^ Laat me het toch weten =D en ik ben echt blij met de rol! ^^ <33.


    Ik zal het zeggen als hij er is


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ook tegen mijxD