• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mihihi jij maakt mij altijd weer vrolijk ;D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het voelt goed om een verhaal op pauze te gezet hebben en binnen kort een verhaal echt af te hebben.

    Wanneer zie ik jou weer. Vandaag was je er weer niet. Loop de heleavond al rare dingen te bedenken waar je bent. Hopelijk zie ik je zaterdag weer ondaks we niet praten maar alleen werken. Hoe ga ik het in godsnaam volhouden. Ik denk al heel de tijd aan je, mijn hoofd kan ik nergens meer bij houden. Nergens zin en puf voor. Jij bent de enigeste waar ik aan denk. Het word gewoonte erg terwijl ik hardstikke gek op je word.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 0:23 ]

    Godvergodvergodverdomme. Ik wil me helemaal niet zo voelen. Ik haat mij humeurwisselingen van vandaag en dat ik zo slecht slaap. Ik haat mijn angst voor alles dat meer is dan mijn laptop en mijn woonkamer, waar ik zelfs nog bang voor ben soms en die stomme rot paniekaanvallen. Ik heb hier helemaal geen zin meer in, is er dan niets anders? Een plek waar ze begrijpen als je het even niet ziet zitten, waar ze niet raar opkijken als je plots huilt, gewoon om niets omdat er nooit ergens een reden voor zal zijn. Waar ze het snappen dat er iets mis is en ze het niet erg vinden als je het daarop afschuift?


    Your make-up is terrible

    Eindelijk klaar met wiskunde. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik schaam me echt:c
    Wel ja, jij sloeg je arm over me heen om te laten weten dat ik er niet alleen stond<3

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 6:48 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Buikpijn en een pijnlijke keel. En dan moet je ook nog eens gaan zingen met muziek. Great >.>


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Right person. Wrong timing.

    Ik verlies mijn gevoel voor emoties weer. Geweldig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vrijdag theorie-examen. Misschien moet ik maar eens gaan leren...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ben er zo klaar mee hè?


    26 - 02 - '16

    Ik wil niet naar school!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil niet naar stage.. Ik voel me er overbodig. Ok. Zo moet ik niet denken.


    You are beautiful, you are love.

    Ik knap op! *O*
    Yeah!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Beste Kerstman

    Ik weet niet of u ook Quizlet scant op kerstwensen van lieve kindertjes, maar ik waag mijn kans.
    Dit jaar hoef ik geen materiële dingen zoals DVD's of kleren of al die andere dingen waarvoor ik anders doorheen het jaar zo braafjes blijf. Als het enigszins mogelijk is, zou ik graag soepelere en passende gewrichten willen die me niet minstens elke maand aan de zijlijn zetten. Als het kan zou ik liefst gewoonweg algemeen een beter lichaam willen dat niet protesteert na een keertje gek gedaan te hebben, maar als het niet lukt ben ik al heel tevreden met de gewrichten.

    Bij voorbaat dank

    Elise.

    ___

    Please Santa, please please please.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zaterdag, maandag, dinsdag, donderdag, zaterdag... jij bent zo leuk.