• Dit is een tekening die ik laatst voor een vriendin moest tekenen. Hebben jullie misschien nog tips om beter te worden?? En wat vinden jullie er van?
    X.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Heel erg mooi!


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Mooi! (:


    16 - 09 - '17

    Het haar is leuk gedaan, alleen lijkt de mond een tikje raar en de ogen nogal scheef. Misschien kun je tutorials op deviantart bekijken?


    x

    Wow!! Ik vind het zo al super mooi!! :D

    Eerst dacht ik dat er iets niet klopte, maar volgens mij hoort het gewoon bij je stijl. (:
    Het is echt heel mooi!


    life is awesome

    Wauw, heel geef! Alleen zijn de mond en ogen inderdaad niet helemaal goed. Desondanks vind ik het er al zeer goed uitzien.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Het haar is echt heel mooi, alleen de anatomie van de ogen, neus en mond klopt niet helemaal


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hij is supermooi! Alleen het rechterdeel van de tekening gaat een beetje snel naar achter. Het lijkt 'scheef' omdat het nogal plat getekend, terwijl een hoofd rond is. Ik denk dat het linkeroog (of rechts voor de kijker) meer horizontaal getekend zou kunnen worden. Dat lost waarschijnlijk al veel op. (:


    Felix

    Lol, ik heet ook Meike.
    OT: Je zou de ogen wat kleiner kunnen doen en achter de neus meer schaduw. Verder zijn de haren echt goed gelukt! Goed gedaan!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"



    Heb het even gecorrigeerd. Hulplijnen zijn altijd heel handig om het aanzicht goed te kunnen weergeven. Verder ben je echt een geweldige tekenaar! De afstand tudssen alle onderdelen is perfect en goed dat je ook de neus hebt "doorgetekend" om een goed geplaatste wenkbrauw te vormen.
    Ik heb het wel een beetje afgeraffeld, het is laat.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 0:27 ]


    Obviously.

    Thanks voor de tips!! Zal ik gebruiken :)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    haha, super mooie tekening btw, daar kan ik nog aan tippen! 1 woord! doorgaan!


    If you can dream it, you can do it❤️

    Thanks (A) Ik ben nu bezig met een zelfportret (:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 19:20 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Number schreef:
    Het haar is leuk gedaan, alleen lijkt de mond een tikje raar en de ogen nogal scheef. Misschien kun je tutorials op deviantart bekijken?


    Tijd voor koffie.

    Ik vind alleen het haar mooi.


    Pretty is just a pretty word.