• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

En dan ben ik weer eens ziek... Waarom altijd ik? ):

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Waarom ben ik áltijd bang dat ik te laat kom op school, ook al hoef ik pas om 1 uur heen?

Vatican Cameos

Mijn moeder wil verhuizen. Dus het huis waar ik mijn hele leven heb gewoond wordt verkocht, ik vind dat eigenlijk best jammer ._.

-

Ik ben echt blij met deze waardering voor mijn SA ^.^

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Tot nu toe alle cijfers die ik terug gekregen heb voldoende *O*

To the stars who listen — and the dreams that are answered

De schuld is altijd zo makkelijk bij een ander gelegd, niet? (:

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

wauuw, heb lekker me dummyboek verneukt met mijn mooie spuitbussen looool.

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

Jongens. Dit jaar, nee, het wordt gewoon nogmaals vier VWO '--

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boem. toen voelde je je opeens een compleet wrak. Dafuck happened?

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik houd van mijn moeder o 3o

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Heb je ooit als iets zo hard gewild nodig gehad dat je er elke dag elk uur wel eens aan denkt? Dat je op zoek gaat naar vanalles om de leegte op te vullen? Dat het zelfs je dromen beheerst?

I need ink. I need it. I need it. I need it. I need it under my skin right now.
    I hope I find my wolf soon. I'll feel it's the one when I see it.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Ze kijken mij gewoon bijna vuil aan. Ik word er echt ziek vn. Heel af en toe praten ze tegen mij maar dat ik meer als ik er tegen praat. Ik word echt door iedereen.

Ik schrik me de pleures van een mot. Aangenaam, Annemiek.

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

Ik ben zó freaking nervous!

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Hoe kon ik ook denken dat ik hem kon vertrouwen... Maar jou kan ik wel vertrouwen en daar gaat het om.

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.