• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Like you care.


    Vatican Cameos

    Het gaat weer bergaf. Bemoei je toch niet met alles wat ik doe, godverdomme.
    "Geen opmerkingen meer maken," zei je vorige week. Wel, je bent weer goed bezig. Dat is een applausje waard.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Soms kan ik me echt aan mensen ergeren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ben ik de enige bij wie Q er uit lag? D:


    You are beautiful, you are love.

    Q lag er uit lol


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Warpaint schreef:
    Ben ik de enige bij wie Q er uit lag? D:


    Nee. Mijn leven was voor een paar minuten over. :'DD


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Onbeschrijfelijk. c:

    ohfucklarry schreef:
    (...)

    Nee. Mijn leven was voor een paar minuten over. :'DD


    Haha, dat van mij voor een uur. D: Stel je voor dat Q opeens verdween. Dan zouden wij allemaal ons leven kwijt raken. :')


    You are beautiful, you are love.

    ohfucklarry schreef:
    (...)

    Nee. Mijn leven was voor een paar minuten over. :'DD


    Bij mij voor een heel uur. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Warpaint schreef:
    (...)

    Haha, dat van mij voor een uur. D: Stel je voor dat Q opeens verdween. Dan zouden wij allemaal ons leven kwijt raken. :')


    Voor mij ook voor een uur, hoor. :') Inderdaad, stelletje verslaafde dat we zijn. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    230710 schreef:
    (...)

    Bij mij voor een heel uur. D:


    Hm, bij mij begon het zo om half 9. En toen ging die heeuuuulllllll sloom. Echt zo fucking sloom. En toen was die om kwart over 9 helemaal dood :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik word nu echt geïrriteerd. Laat me toch lekker praten over de dingen die ik leuk vind!

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 22:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ongelooflijke kut dag gehad. Mijn grootste angst kwam uit, mijn beste vriend wilde zich net zo voelen als ik en sneed zichzelf daarom met glas in zijn arm. Ik voel me zo ontzettend schuldig. Hij zei dat het goed vond voelen en dat het opluchtte. Dat vind ik nog wel het ergste,, zo begon MIJN verslaving....

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 22:31 ]

    I'm so fucked tomorrow :W.


    The odds are néver in our favor.

    Dat je chagrijnig was, best. Ik snap dat het vervelend is als je een hele post verliest en niks mee werkt. Ik ging er ook niet zo heel goed mee om, maar dat je dan de dingen die ik leuk vind gaat afkraken. Nee, dat gaat er bij mij niet in.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 22:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.