• Gisteren kreeg ik een smsje van een vriendin of ik mee ga naar WE ALL LOVE MICHAEL. ik had het gevraagd aan me ouders en ik mocht mee. Na het concert zou ik bij haar gaan slapen.
    Tot vanochtend. Ik mocht opeens niet meer naar het concert.. Ik weet dus niet hoe ik het aan me vriendin moet vertellen.

    Me ouders hadden beloofd dat ik dit jaar van Basketbal af mocht. Wat doen ze. Ze schrijven me nog een jaar in. Nu moet ik nog een jaar op basketbal. Ik heb er dus echt geen zin in. Ik zit nou in een nieuwe team. Waar ik maar 3 mensen van ken van me oude team.

    Hoe moet ik het vertellen tegen mijn vriendin?
    En moet ik gewoon dit jaar meedoen met basketbal? of niet


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Zeg gewoon tegen haar Sorry maar ik mag niet mee me ouders zijn van gedachte veranderd.
    Ik denk dat je ouders je gewoon in blijven schrijven totdat je een nieuwe sport hebt gevonden;)


    Ivar Oosterloo.

    Ik denk dat ik gewoon door blijf zeuren totdat ik wel mag. Ik bedoel me droom is om oouit de 3JS te zien en die geef ik niet zomaar op.

    eennn
    Ik had een sport gevonden maar daar mocht ik niet op ik mag op geen ene sport van me ouders behalve op basketbal


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    gewoon met je ouders erover blijven ruzieen tot ze het zat worden, doe ik ook altijd,,, maar ik weet niet hoe snel jou ouders toegeven...


    A woman's best make up is her smile

    Jeesh :X
    Dat is gemeen D=


    .