• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bored.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik benieuwd hoe het morgen gaat verlopen. Zal ze boos zijn?

    T klinkt raar, dat ik zo reageer op die paar dagen dat we samen waren, ik dacht niet dat het zoveel pijn zou doen... Dit bewijst wel dat k jje echt leuk vond/vind

    Silverlance schreef:
    (...)
    Ik weet hoe je je voelt. Vooral met dat gevoel in je buik, hoe raar het ook klinkt haha.
    Maar een tip van mij; verzamel gewoon eens een keer al je moed en praat met hem. Het maakt niet uit waarover, ook al heb je het over school. Het is in ieder geval iets. En zo kun je een hele conversatie starten.
    Geloof me, het is de moeite waard.


    Maar ik kan niet zomaar op het werk tegen hem praten want dan zijn er anderen mensen bij en dan durf ik het helemaal al niet.

    Bwaaaahwaaah.. rugpijn >.<


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Goddamnit, kunnen jullie nou niet één keer gewoon mijn gang laten gaan?! Laat mij boven zitten als ik dat wil, ga niet tegen mij zeiken als je weet dat ik boos en chagrijnig ben. Laat mij muziek luisteren, als dat het enige is wat mij kan helpen op dit moment. MROLIEKJTNSDKL


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nee, ik mag niet ziek worden, echt niet. :/


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fuck everything

    Ik heb het zo druk op Q xddddddddd.

    En dan ben ik ook nog met mijn verhaal bezig, sorry mensen die wachten op antwoord x3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noooooo! Ik wil niet naar schoohohohohooool...


    26 - 02 - '16

    Ik ben zenuwachtig voor morgen. (cat)


    -

    Chat schreef:
    Noooooo! Ik wil niet naar schoohohohohooool...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Coaches gemaild dat ik morgen ziek ben. looool. makkelijk dat dat gaat. c:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nog zo'n 40 pagina's van natuurkunde overschrijven, woo-hoo. (no_chears)

    ik voel me alleen


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.