• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik probeer wiskunde te maken, digitale oefeningen -,-'
    Maar ik weet steeds maar één van de twee oplossingen -,-']


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    In plaats van terug te gaan naar de slaapzaal loop ik voor de zogenaamde verandering niet naar de slaapzaal maar een andere kant. Ik kom uit bij een deur en voel kou er vanachter komen. Ik open de deur en zie dat ik naar buiten kan. Geen alarm dat af gaat? Ik kijk even en zie wel camera's. Ach ja, ik ga gewoon. Ik zet een paar stappen en ik nies dan een keer. Het voelt fijn om buiten te zijn. Ik heb het gevoel alsof ik even weer ècht leef. Dan hoor ik iets en mijn aandacht wordt erheen getrokken, een heel zacht geluidje. Zijn dat nou paarden? Ik glimlach en loop er dan heen. Mijn mond valt open als ik Marcell zie, helemaal overstuur.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:49 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Droog xD Point is alleen dat ze niet meteen bij de paarden uit komt en zeker niet in de schuilstal :'D
    Mars zit daar omdat er geen camera's hangen én hij goed verscholen zit, aangezien hij vertrouwt is bij de paarden :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    ]Zo beter? xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Juaa :D Ik moet alleen nog voor één dingetje je hulp hebbea.. Wil je het topic zoeken waar mijn laatste Mars reactie staat? Ergens daarin noemt hij namelijk de naam van zijn vriendin/verloofde/vrouw achtig iemand :D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ga jij helpen met zoeken dan? xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaa.. Ik zit nu in topic 43 pagina 5. Wat ik weet is dat de laatste..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Grrr, waar staat die verdoemde naam nou -,-']


    Stop acting normal. It gets bored.

    Marcell
    "Nee, dat was het ook niet" Zeg ik kort en bot, zonder blikken of blozen. Ik schaam me er niet voor als ik zoiets zeg - dat heb ik hier geleerd. En dat kan Aireal weten. Maar ze weet ook niet hoe ik echt ben. Dus. However, ze moet er maar tegen kunnen. Miskraam.. Ik herstel mezelf snel weer. Voor ik flip.
    "Nala heeft daarnet een miskraam gehad" Ik slik even, wend mijn blik af en kijk haar dan weer recht in haar ogen aan. "Ja, op zo'n jonge leeftijd. Laten we het erop houden dat ze geen fijn verleden heeft gehad. Ze ligt nu te slapen omdat ze doodop was. Naast haar staat een pot met in het water haar beginnende kindje. Ze heeft die zelf nog niet gezien, maar geef haar de kans om er even mee samen te zijn" Wow.. Zeg ik als man nou hoe het voor een vrouw voelt om een kind te verliezen? Ja. Ja, dat doe ik.
    "Ze heeft aan mij gevraagd of ik er persoonlijk voor wilde zorgen dat er geen mannen als ik bij haar bed komen. Sam ook niet, hoe hij ook smeekt. Er mag geen één man anders dan ik naar haar toe" Het is wel duidelijk dat ik hoop dat zij me daarbij wil helpen. Miskraam.. Baby.. Dood.. Bloed.. Miskraam.. Baby.. Dood.. Bloed.. Miskraam.. Miskraam.. Dode baby.. Miskraam.. Bloed.. De woorden spoken steeds sneller door mijn hoofd heen, komen dichter bij mijn herinneringen. Ik voel me slechter dan ik het afgelopen uur gedaan heb. "Ik.. Ik moet even weg. Zorg alsjeblieft goed voor Nala. Het vruchtzakje, de placenta en de vliezen liggen nog in het medicijnhok. Het bed waar ze gelegen heeft zit nog onder het bloed. En.." Ik weet dat het lullig is om te zeggen - dat Aireal zomaar even alles kan opruimen, en dat Nala een miskraam heeft gehad, en dat ik alles van miskramen lijk te weten, maar ik trek me er even niks van aan. Ik wil niet instorten met iedereen erbij. Miskraam.. Baby.. Bloed.. Dood.. Dood.. Bloed.. Miskraam.. Baby.. "Ik moet nu echt weg"
    Ik krijg neigingen om voor me uit te staren, te huilen, te rennen, te schreeuwen, iets in elkaar te slaan.. Ik weet het niet. Maar voor ik iemand meer verwond als nodig is op de ziekenzaal loop ik er heel snel van weg, alle gangen van de dansers door, het gedeelte van de bewakers door, recht naar mijn kamer. Ik vecht verwoed tegen mijn tranen en gedachten als ik het pak van hier uit trek, mijn sweater en joggingbroek weer aan schiet en mijn schoenen verwissel. Zodra ik warme kleren aan heb, mijn eigen kleren, ga ik naar buiten. Ik loop maar gewoon een willekeurige richting op terwijl ik door de sneeuw ploeg. Miskraam.. Baby.. Dood.. Bloed.. Miskraam.. Baby.. Dood.. Bloed.. Miskraam.. Miskraam.. Dode baby.. Miskraam.. Bloed.. Miskraam.. Baby.. Bloed.. Dood.. Dood.. Bloed.. Miskraam.. Baby..

    Lol. daar was ik ook :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha xD Ik zit nu ergens in topic 42 te zoeken naar die verdoemde reactie waar hij 1x die verdoemde naam denkt ;S]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [AHAAA! IK WEET HET! MARS REACTIE IS COMING!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahaha oke. Ik dacht zo, als jij die naam niet meer weet, weten wij het ook niet. Dus wat ik dan altijd doe: Andere naam! Hahaha, ik ben altijd te lui om te zoeken :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Haha XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Leeft gij nog Jaims?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ja, ik wacht op jouw reactie XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.