• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.

De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.

Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

Heksen:

- Aurora Delila Whitlock CxStylinson
    - Fiona Evelyn Sinclair Chat
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno

- Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -

Hunters:

- Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

-
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -

Rollenstory
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 21:02 ]

Your make-up is terrible

Zane Blade Reynolds

"Ik heb ook niet alles bewaard, ik heb genoeg weggegooid en dit bleef er over." vertelt ze me koppig, waarbij ze haararmen over elkaar slaat. Ik kijk haar nog iets ongeloviger aan nu. "Dus je wilt zeggen dat je eerst nog meer troep had?" vraag ik aan haar en ik kan al bijna niet omvatten dat iemand dat doet. Sowieso, wat moet je me al die troep? "Echt wel, wil je wedden?" grijnst ze groot, als een klein kind dat blij is geworden om een koekje dat ze gekregen heeft, na het basketball gedoe. "Ik doe niet aan wedden." Weer die serieuze kant van mij. Als ik zo naar de CD aan het kijken bent, bijt ze vermakelijk op haar onderlip, terwijl ze even met de sneeuwbol schud.
    Vaagjes haalt ze haar schouders op, maar blijft naar mijn aanblik kijken. De sneeuwbal zet ze haastig terug in de doos. "Waar heb je het over? Natuurlijk weet ik het nog, je luisterde dat vroeger heel vaak." vertelt ze me, alsof het al voor de hand liggende is. "Je weet toch dat ik zo mijn connecties heb." probeert ze plagerig te vertellen, wat echter deels mislukt omdat ze er niet bij lijkt te zien en ik kijk haar voor een moment onderzoekend aankijk en de lichte rode blos die op haar wangen komt te liggen en kijk snel weer terug naar het CD hoesje die ik weer begin te bestuderen. "Nee, ik zag de CD in een winkel en toen herinnerde het me aan jou, dus nam ik het voor je mee. Je luistert het toch nog wel?" vraagt ze me. Ik knik gelijk heftig. "Ja, het is nog steeds één van mijn favoriete bands." zeg ik tegen haar.
    De doos zet ik voorzichtig neer op het bed en ik sla mijn armen plotseling om Avery heen. "Dank je wel." zeg ik zacht tegen haar. "Dit is het beste cadeau dat ik ooit heb gehad." Ik span mijn armen wat aan zodat ik haar zo half plet en laat haar daarna los. "Veel beter dan die dooie muizen die Bruce altijd meebrengt." grinnik ik, plotseling uit mijn serieuze bui gehaalt en in een veel beter humeur dan daarnet. Violet ben ik even zo goed als vergeten, iets wat maar zelden gebeurd.

Your make-up is terrible

Blaise Wolf Hunter.
    Omdat ik met mijn rug naar haar omgedraaid stond, kon ik niet zien wat ze deed. Haar stem hoorde ik echter wel na enkele tellen, iets wat ik in deze staat liever niet wilde horen. Haar stem zou me vannacht gaan martelen, zeggen dat ik het verkeerde heb gedaan. “Dan laat je eindelijk iemand naast je en kan ik proberen om tot je door te dringen. Dan kan ik ervoor zorgen dat je eindelijk die verdomde koppigheid opzij legt en ziet dat er iemand is die van je houdt. Houden van, Blaise. Je hebt het tegen me gezegd, weet je nog?” Een klein zuchtje laat ik om deze woorden, terwijl ik mijn ogen dichtknijp en over mijn slapen wrijf. “Je hebt het tegen me gezegd en op dat moment geloofde ik je. Ik geloof je nog steeds, maar jij kan het niet zien.” Wat moet ik nu zeggen? Wat moet ik in hemelsnaam doen? Weglopen na deze woorden zal me gelijk koud hartig maken, om er nog maar over te zwijgen dat Angel me helemaal aan gort slaat. Fijn, dacht ik sarcastisch, heel fijn. Een bonkende hoofdpijn begon, terwijl ik nog steeds met mijn rug bleef staan richting Alice. “Je bent beter af alleen.” Zeg ik dan zacht, een licht hese ondertoon, maar over het algemeen is mijn aanblik erg kil. Ondertussen heb ik mijn vuisten gebald, waarna ik dit keer wel weg begin te lopen. Haastig, van haar vandaan, om niet meer om te kijken en naar haar terug te keren.

Avery Violet Stone.
    Zane kijkt me iets ongeloviger aan. “Dus je wilt zeggen dat je eerst nog meer troep had?” Met stomheid geslagen valt mijn mond iets open, wat zei hij nu? Haastig plak ik mijn lippen weer op elkaar. “Troep? Het is helemaal geen troep!” roep ik ontdaan uit, waarbij ik als een klein kind op het bed ga zitten met mijn armen over elkaar. “Ik doe niet aan wedden.” Hij zegt het met een serieuze stem waardoor ik even naar hem opkijk met een emotieloos gezicht. “Pfft, you are no fun at all.” Kinderlijk steek ik mijn tong even uit en keer mijn hoofd van hem weg. “Ik ga toch wel winnen.” Murmel ik bijna onhoorbaar.
    Ik sta op en ga weer deels voor hem staan, zo merk ik hoe hij me voor een moment onderzoekend aan kijkt. Eenmaal ik me herinner dat er rode blosjes op mijn wangen liggen, schaam ik me nog meer omdat hij het waarschijnlijk gezien heeft. Haastig kijkt hij echter terug naar het CD hoesje dat hij aan het bestuderen is. Op mijn vraag of hij het nog wel luistert, knikt hij direct heftig. “Ja, het is nog steeds één van mijn favoriete bands.” Zegt hij tegen mij, waardoor het toch niets anders kan dat ik me opgelucht voel. Een ander gevoel stroomt ook door mijn lichaam, maar daar kom ik zo snel niet op wat het is. Zijn beweging volg ik wanneer hij de doos voorzichtig neer zet op het bed, waarom doet hij dat nu –? Abrupt voelde ik zijn armen om mij heen, waardoor ik voelde hoe mijn hart voor een enkele seconde iets harder sloeg. Ik had het gewoonweg niet verwacht. Ik bedoel, het was gewoon een aardigheidje… “Dank je wel.” Zegt hij zacht tegen mij, waar ik enkel zachtjes op kan knikken, wat eigenlijk helemaal geen geknik genoemd kan worden, want je kan het amper zien.
    Mijn armen liggen strak tegen de zijkanten van mijn lichaam, niet alleen omdat ik het niet verwacht had, maar ook omdat de knuffel zo raar voelt. “Dit is het beste cadeau dat ik ooit heb gehad.” Hij spant zijn armen wat aan, waardoor ik mijn armen wel voorzichtig om hem heen sla, maar net op het moment dat mijn handen één keer over zijn rug hebben gestreeld, laat hij me los. “Veel beter dan die dooie muizen die Bruce altijd meebrengt.” Grinnikt hij, plotseling uit zijn serieuze bui gehaald. Direct laat ik hem weer los en probeer de rode blosjes op mijn wangen weg te wrijven, wat natuurlijk niet lukt. Ik probeer het weg te wuiven met mijn hand, terwijl ik me van hem wegdraai, maar je kunt gemakkelijk zien dat ik een hele lichte bewondering heb. “Het is niets.” Zeg ik hem snel. “Nou, wat zeg je ervan? Wil je me helpen met verhuizen, of heb je al genoeg van me?” Grinnik ik. “Een persoon kan maar zoveel van een Avery hebben totdat het genoeg is…” probeer ik grappig te zeggen, wat echter weer mislukt door mijn zenuwachtige gelach. Jezus, wat heb ik vandaag met moodswings joh. Verdomme.

Zane Blade Reynolds

Met stomheid geslagen valt haar mond iets open. Haastig plakt ze haar lippen weer op elkaar. "Troep? Het is helemaal geen troep!" roept ze ontdaan uit, waarbij ze als een klein kind op het bed ga zitten met haar armen over elkaar. "Hoe wil je het dan noemen? Zo bruikbaar zal het meeste wel niet zijn." mompel ik terwijl ik even naar alles kijk. Door mijn serieuze opmerking kijkt ze naar me op met een emotieloos gezicht. "Pfft, you are no fun at all." Kinderlijk steekt ze haar tong even uit en keert ze haar hoofd van me weg, waar ik een humorloos gegrinnik laat horen. "Ik ga toch wel winnen." murmelt ze bijna onhoorbaar. "Hou dat jezelf maar voor." plaag ik haar. Gewoon, omdat ze zich zo kinderachtig kan gedragen en dat dan ook maar al te graag lijkt te doen.
    Ze staat op en gaat weer deels voor me staan. Als ik haar omhels en haar bedank, beweegt haar hoofd iets waardoor ik aanneem dat ze knikt. Haar armen liggen strak tegen de zijkanten van haar lichaam, niet alleen omdat ik het niet verwacht had, maar ook omdat de knuffel zo raar voelt. Als ik mijn armen wat aanspan, slaat ze als nog haar armen om mij heen. Op het moment dat ze eens over mijn rug heeft gestreeld, laat ik haar alweer los. Een beetje ongemakkelijk, als je het mij vraagt. Direct laat ze mij ook weer los en probeert de rode blosjes op haar wangen weg te wrijven, wat niet lijkt te lukken. Dan probeert ze het weg te wuiven met haar hand, terwijl ze zich van mij wegdraait, maar ik kun gemakkelijk zien dat ze een hele lichte bewondering heeft, waar ik eigenlijk niets van snap, ik snap sowieso niets van wat ze nu doet eigenlijk. "Het is niets." zegt ze me snel. "Nou, voor mij wel." prevel ik zacht.
    "Nou, wat zeg je ervan? Wil je me helpen met verhuizen, of heb je al genoeg van me?" grinnikt ze. “"Een persoon kan maar zoveel van een Avery hebben totdat het genoeg is…" probeert ze grappig te zeggen, wat echter weer mislukt door haar zenuwachtige gelach. Ik besluit haar maar een handje te helpen en te doen alsof het grappig is, dus zacht te grinniken. "Gelukkig heb ik veel geduld en kan ik veel hebben." Ik geef haar een speelse duw tegen haar schouder aan. "Zo erg ben je nou ook weer niet hoor, Avery. Natuurlijk help ik je nog verhuizen. Nu maar hopen dat alles in mijn auto past." Ik kijk even bedenkelijk rond en vraag me af waar we in godsnaam moeten beginnen. "Waar moet alles eigenlijk heen?" vraag ik haar vervolgens en ik kijk weer naar haar.

Your make-up is terrible

Avery Violet Stone.
    "Hoe wil je het dan noemen? Zo bruikbaar zal het meeste wel niet zijn." Mompelt hij terwijl hij even naar alles kijkt. Hij laat een humorloos gegrinnik horen als ik een kinderlijke opmerking maak. “Hou dat jezelf maar voor.” Plaagt hij mij, op het gedeelte waar ik had gezegd dat ik toch wel ging winnen. Hij zal nog versteld staan wat ik allemaal kan. Pfft, alleen maar omdat ik een meisje ben wil nog niet zeggen dat ik het niet kan. Ik kan het juist goed, heel goed!
    Ik moet wel toegeven dat ik me erg ongemakkelijk voelde wanneer hij me net losliet en ik net over zijn rug streelde. Wauw, awkwardness is killing me here. Daarom was ik ook snel omgedraaid en wuif ik het een beetje weg, ook met een nerveus lachje. “Nou, voor mij wel.” Prevelt hij zacht, waar ik enkel even mijn ogen door neer sla. Mooi dat het wat voor hem betekend, dan heb ik toch nog wat goeds gedaan. Ik zeg het echter niet hardop en ik ben blij dat hij de blik in mijn ogen niet kan zien, doordat ik met mijn rug naar hem toe sta.
    Zane grinnikt zacht op mijn opmerking, maar ergens krijg ik het gevoel dat hij me alleen maar probeert te helpen om de sfeer voor mij niet zo ongemakkelijk te maken. Iets waardoor ik hem natuurlijk dankbaar voor ben, echter het andere deel flipt nu omdat hij het dus wel weet. Weet dat het voor mij ietwat ongemakkelijk was geworden. Toch draai ik me om met een glimlachje, welke goed leek te lukken. “Gelukkig heb ik veel geduld en kan ik veel hebben.” Hij geeft me een speelse duw tegen mijn schouder aan, waardoor ik een stap achteruit zet en zacht grinnik. “Zo erg ben je nou ook weer niet hoor, Avery. Natuurlijk help ik je nog verhuizen. Nu maar hopen dat alles in mijn auto past.” Bedenkelijk kijkt hij even rond, het staat gewoon op zijn gezicht geschreven dat hij niet weet waar we moeten beginnen. “Ach, wat lief van je, Zane. Ik ben blij dat er nog lieve mensen zoals jij bestaan op de wereld die een onschuldig meisje wilt helpen.” Hierbij legde ik mijn hand even op zijn schouder, hij was groter dan ik, dus moest ik ook omhoog kijken. Goed, ik ben niet zo onschuldig, helemaal niet zelfs, en dit is ook enkel gedramatiseerd, maar toch voelde ik me nog altijd ietwat ongemakkelijk. Alsof ik niet meer wist wat ik moest zeggen.
    “Waar moet alles eigenlijk heen?” vraagt hij vervolgens en kijkt weer naar mij. Ik haal mijn hand eraf en pruil bedenkelijk mijn lip, terwijl ik mijn wijsvinger erover heen wrijf. Eh, tja, hij wist niet over Blaise en ik vroeg me af of ik daar nog wel mocht komen na die ruzie van twee jaar geleden. Hij wilde niet dat ik wegging, niet alweer, maar ik ging toch. Hij kon me nooit tegenhouden en toen was de bom gebarsten. Pfft, mannen, wie zal ze snappen? “Nou, ik weet wel iemand, maar het probleem is dat we twee jaar geleden nogal een heftige ruzie hebben gehad.” Vertel ik hem dan, terwijl ik weer mijn hand naast me laat hangen en hem aankijk. “Het is een vriend van me die ik al heel lang ken, en ik ben bang dat hij me toen ook het huis heeft uitgeschopt. Omdat hij me niet tegen kon houden om mijn spullen te pakken en naar New York te gaan.” Op dat moment was alles me ook teveel geworden, dus het zou Blaise sowieso niet gelukt zijn me hier te houden. Goed, het was dan de halve waarheid, maar in elk geval heb ik niet alles gelogen. De ruzie is waar, helaas. “Oh, en we kunnen hier volgens mij wel een aanhang wagen lenen en anders weet ik nog wel iemand waar we naartoe kunnen.” Vertel ik Zane dan, want anders was ik het vast vergeten te melden.

Zane Blade Reynolds

Als ik haar een speelse duw geef, zet ze een stap achteruit en grinnikt ze zacht. "Ach, wat lief van je, Zane. Ik ben blij dat er nog lieve mensen zoals jij bestaan op de wereld die een onschuldig meisje wilt helpen." Hierbij legt ze haar hand even op mijn schouder, omdat ik groter ben dan haar mot z eook omhoog kijken daarvoor en ik moet zacht lachen om haar woorden. "Ik dacht dat ik jou hielp en niemand anders." merk ik hierdoor op. Als ik vraag waar alles heen moet, haalt ze haar hand van mijn schouder af en pruilt ze bedenkelijk haar lip, terwijl ze haar wijsvinger er over heen wrijft. "Nou, ik weet wel iemand, maar het probleem is dat we twee jaar geleden nogal een heftige ruzie hebben gehad." vertelt ze me dan, terwijl ze weer haar hand naast zich laat hangen en me aankijkt. "Het is een vriend van me die ik al heel lang ken, en ik ben bang dat hij me toen ook het huis heeft uitgeschopt. Omdat hij me niet tegen kon houden om mijn spullen te pakken en naar New York te gaan." Pas nu bedenk ik me ineens dat ik niet weet waar ze eigenlijk verbleef in Greenfield en dat ik me dat ook nooit afgevraagt had. Misschien is dit wel één van de redenen waarom ze ineens weg was.
    "Oh, en we kunnen hier volgens mij wel een aanhang wagen lenen en anders weet ik nog wel iemand waar we naartoe kunnen." vertelt ze me dan. Ik knik terwijl ik na probeer te denken om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, dat is dan weer iets waar ik goed in ben. "Dan ga ik zo meteen op zoek naar een aanhang wagen, koppel die aan mijn auto en ondertussen pak jij je spullen beter in en zet je ze bij de deur, zodat we ze straks makkelijk kunnen verplaatsen." bedenk ik hard op. "Als je wilt kunnen we straks naar die vriend gaan om het te proberen. Als je dat niet wilt of als het daar niet lukt, mag je altijd met mij mee." Ik schenk haar een vriendelijk glimlachje, die toch wat mager oogt. Hierna haal ik mijn hand door mijn donkere haar, wat toch al wat warrig zit omdat Avery er eerder in de auto een hand door heen gehaalt had. "Goed idee? Je zegt het maar hoor."

Your make-up is terrible

-fucking dubbelpos-

[ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 0:11 ]

Your make-up is terrible

Avery Violet Stone.
    Zacht moet hij lachen om mijn woorden. “Ik dacht dat ik jou hielp en niemand anders.” Merkt hij op en een charmant glimlachje gleed hierdoor op mijn lippen. Alleen dit laat ik zien en blijf zwijgzaam naar hem kijken. Hierna bedenk ik me al waar ik zou moeten verblijven en wat ik Zane moet vertellen over die ‘vriend.’ Hij knikt op mijn woorden nadat ik klaar was mijn verhaal te vertellen. Afwachtend kijk ik hem aan. Ik wist wel dat Zane goed was in het bedenken om dingen zo goed en soepel mogelijk te laten verlopen, waardoor ik zo stil mogelijk bleef om hem niet te storen. Ik was wel weer eens benieuwd waarmee hij op de proppen zou komen. “Dan ga ik zo meteen op zoek naar een aanhang wagen, koppel die aan mijn auto en ondertussen pak jij je spullen beter in en zet je ze bij de deur, zodat we ze straks makkelijk kunnen verplaatsen.” Bedenkt hij hard op. “Als je wilt kunnen we straks naar die vriend gaan om het te proberen. Als je dat niet wilt of als het daar niet lukt, mag je altijd met mij mee.” Hij schenkt me een vriendelijk glimlachje, die toch wat mager oogt, al heb ik er geen problemen mee. Het is al leuk om te zien dat er een glimlachje op zijn lippen ligt. Oh god, ik wil niet dat hij mee gaat naar Blaise. Hij heeft een erg sterke neus voor hunters en misschien kan dit helemaal in de soep lopen. Trouwens… ik kan het heus wel zelf af! Jezus, daar komt het koppige gedeelte weer. Hierna haalt hij zijn hand door zijn donkere haar, welke ik even volg. Het zich toch al warrig omdat ik er eerder een hand doorheen had gehaald. “Goed idee? Je zegt het maar hoor.”
    Ik lach even door zijn woorden, maar ga uiteindelijk op het bed zitten en haal ook een hand door mijn lange, donkere lokken. “Het eerste idee is goed,” meld ik hem dan, op een zakelijke manier waarbij ik erg plechtig kijk, maar dan word mijn gezicht ernstig. “Alleen dat van die vriend kan ik wel zelf af, ik ben een zelfstandige jonge vrouw. Ik kan mijn eigen zaakjes regelen.” Zeg ik hem dan, een ondeugende glinstering in mijn ogen, al wil ik niet laten merken dat ik erg nerveus ben. Nerveus over het feit hoe het gaat lopen met Blaise en of ik daar nog wel mag blijven, dat en over Zane. Hij mag nu echt niet weten wat er allemaal bij mij aan de hand is… “Laten we maar beginnen trouwens, anders zijn we morgen nog niet klaar.” Grinnik ik, terwijl ik opsta en een strik van mijn pols afhaal om mijn haren vervolgens bij elkaar te doen. Deze doe ik in een hoge staart, al laat ik de voorste pluk los, dan ziet het er minder streng uit en meer losser.

Zane Blade Reynolds

Ik zie hoe Avery duidelijk nadenkt over mijn woorden. Dan lacht ze even, maar gaat uiteindelijk op het bed zitten en haalt ook een hand door haar lange, donkere lokken. "Het eerste idee is goed." meld ze me dan, op een zakelijke manier waarbij ze erg plechtig kijkt, maar dan word haar gezicht ernstig. "Alleen dat van die vriend kan ik wel zelf af, ik ben een zelfstandige jonge vrouw. Ik kan mijn eigen zaakjes regelen." zegt ze me dan, een ondeugende glinstering in haar ogen, maar er is nog iets, iets waar ik nu mijn vinger niet op kan leggen. Ik knik kort. "Oké, prima. Al dacht ik dat ik je wel een lift kon geven er heen, aangezien je die aanhanger vast niet zelf wilt trekken. Ik kan gewoon in de auto wachten en zo." vertel ik haar, om duidelijk te maken dat ik echt niet twijfel aan haar zelfstandigheid maar dat ze soms gewoon een beetje hulp moet accepteren omdat je het niet alleen kan.
    "Laten we maar beginnen trouwens, anders zijn we morgen nog niet klaar." grinnikt ze, terwijl ze opstaat en een strik van haar pols afhaalt om haar haren vervolgens bij elkaar te doen. Deze doet ze in een hoge staart, al laat ze de voorste pluk los. Ik moet zeggen dat het haar erg goed staat, maar ik kijk er verder niet naar. "Ja, prima. Dan zie ik je zo meteen hier weer." zeg ik en ik knik er licht bij. Hierna loop ik haar motelkamer uit, de frisse lucht in en steek ik mijn handen in mijn broekzakken als ik de parkeerplaats op loop, terug naar mijn auto. Die haal ik van slot en ik ga in mijn auto zitten. Daar blijf ik even in zitten zonder de auto te starten en weg te rijden. Het is allemaal best vreemd verlopen en dat dringt nu pas echt tot mij door. De relatie tussen Avery en mij lijkt wel in één klap veranderd te zijn, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken en hoe alles nu echt zit.
    Uiteindelijk start ik de auto dan toch en rijd ik de parkeerplaats op, naar het tankstation dat even verder op ligt. Meestal hebben ze daar wel aanhang wagens en gelukkig heb ik dan ook gelijk, want er staan een paar kleintjes op het terrein. Meer heeft Avery dan ook niet nodig, ze verhuist nou ook weer niet haar hele inboedel, al zou je dat bijna wel denken. Ik stap op mijn gemak uit de auto en loop het tankstation binnen, ik kan de rust wel even gebruiken. Daar moet ik een enkel formulier invullen en tekenen, waarna ik betaal. Alles loopt vlotjes. Ik koop tegelijk een pakje sigaretten en besluit er één op te steken voor ik terug ga, al kan ik niet precies vertellen waarom ik deze impulsieve aankoop gedaan heb. Sinds Violet er niet meer is, ben ik al een aantal keer begonnen met roken en weer gestopt, ik hoop dat ik nu niet alweer begin, want het is toch een hel om daar weer vanaf te komen, vind ik dan. Iemand helpt me met het aankoppelen van de wagen en daarna rijd ik terug naar het motel.

Your make-up is terrible

Avery Violet Stone.
    Hij knikt kort. “Oké, prima. Al dacht ik dat ik je wel een lift kon geven er heen, aangezien je die aanhanger vast niet zelf wilt trekken. Ik kan gewoon in de auto wachten en zo.” Vertelt hij mij, om duidelijk te maken dat hij ook echt niet twijfelt aan mijn zelfstandigheid, maar ook dat ik soms gewoon een beetje hulp moet accepteren. Hierdoor kantel ik even met mijn hoofd, terwijl ik hem met een heel licht aangename blik aankijk. “We praten hier straks wel over verder, eerst de spullen.” Zeg ik dan, ietwat toegeeflijk. In de tussentijd dat hij weg zou gaan en ik hier de spullen op zou ruimen, kon ik misschien wat bedenktijd hebben voor wat ik kan doen. Hierna had ik al snel een hoge staart gemaakt met de strik die om mijn pols zat. De voorste pluk liet ik los. “Ja, prima. Dan zie ik je zo meteen hier weer.” Zegt hij, knikt er licht bij, waarna hij de hotel kamer uit loopt.
    Ik ben al omgedraaid voordat hij de kamer uit liep, maar onopvallend kijk ik in mijn ooghoeken toe hoe hij wegloopt. Het voelt zo raar, volgens mij zijn we nog nooit zo met elkaar om gegaan. Hij was in elk geval bijna ieder moment bij Violet te vinden, of Violet bij hem, en de vrije momenten die hij had, leek hij wel niet met mij door te mogen of willen brengen. Ik zag hem dus het meeste terwijl hij met Violet was. Haar kon ik echt niet uitstaan, maar goed, als zij hem gelukkig maakte… mocht ik er geen oordelen over vellen. Direct begon ik de dozen te vullen met de spullen, borg de lampen goed en veilig op in dozen waar wcpapier, schuim zat, zodat het niet breekbaar was en deed al mijn kleding die op het bed lag in de grote tas. Toen dit gebeurd was, begon ik eerst alle dozen net buiten mijn deur op te stapelen. Hierbij lette ik er natuurlijk wel op de breekbare dingen boven aan gingen en niet kapot gingen onder zwaar gewicht. Ik vroeg me af wat Zane ervan zou denken, hoe we nu met elkaar omgaan. Hij wuifde het vast weg. “Pfft,” Ik rechtte mijn rug pijnlijk en wreef met mijn hand over mijn onderrug. Het begon pijn te doen als je met alles moest slepen na een tijdje. Ik kon ook gewoonweg magie gebruiken, maar ik wilde zo normaal mogelijk zo in dat opzicht, dus deed ik het niet.

MakeMeIrish schreef:
    (...)

Yurian Xander Green

"Tuurlijk wil ik dat," Ze kijkt me aan en ik weet gewoon aan hoe ze kijkt, ze even niets weet te zeggen.
    "Nou ja, zullen we dan maar?" vraagt ze na een tijdje. Ik lach even en knik dan. Ze lijkt een beetje van de baan. Ineens bedenk ik me iets, was er een hunterbijeenkomst? Ja of nee, aarg ik weet het niet meer.
    "Ja, is goed. Na jou," zeg ik en spreid mijn arm naar links om aan te geven dat Fiona mag voor gaan, aangezien ik niet weet waar ze heen wil en zo. "Heb je hobbies? Of dingen die je leuk vindt om te doen, buiten shoppen?" zeg ik met een lachje en kijk Fiona aan.

Fiona Evelyn Sinclair
    "Ja is goed. Na jou" zegt Yurian na een kort twijfel moment. Vervolgens maakt hij een gebaar als teken dat ik voor mag gaan. Maar hij kan natuurlijk ook niet weten waar ik heen wil. Ik begin rustig te lopen en wacht even tot Yurian naast me komt lopen. "Heb je nog andere hobby's?" vraagt hij dan. Ineens ik het helemaal koud. Er loopt een rilling over mijn rug. What the fuck moet ik zeggen? Al m'n hobby's zijn heksen dingen! Ik doe mijn best om niets te laten merken. "Ik schilder" verzin ik snel. "Ik heb het de laatste tijd alleen niet zo vaak meer gedaan vanwege tijd gebrek" verzon ik erachteraan. "En jij? vraag ik vervolgens. "Heb jij nog hobby's?"

26 - 02 - '16

Zane Blade Reynolds

Ze had haar hoofd wat gekanteld, terwijl ze me met een heel licht aangename blik aankijkt. "We praten hier straks wel over verder, eerst de spullen." zegt ze dan, ietwat toegeeflijk. Ik vraag me af of het koppigheid is of iets anders, maar het zijn mijn zaken niet, dus ga ik maar gewoon weg. Als ik terug kom en zo dicht mogelijk naar haar kamer toe rijd, zie ik dat er al allemaal dozen bij de deur staan en ik glimlach lichtjes, toch stap ik nog niet uit. Ik vraag me lichtelijk af waarom ze nog niet helemaal klaar is, ze kan hier makkelijk wat magie voor gebruiken. We zijn toch niet in Greenfield en hier loopt verder niemand rond, voor zover ik opgemerkt heb. Echt gevaarlijk zal het dan wel niet zijn.
    Als ik Avery bij de deur zie, stap ik dan toch uit en gooi ik de deur met een klap dicht, om haar te begroeten en de klep van de aanhang wagen open te doen, zodat alle spullen in geladen kunnen worden. "Hé, ben je het een beetje verleerd, slome?" vraag ik met een kort grinnikje aan haar. Dan kijk ik eventjes om mij heen, er is niemand, ik voel me niet bekeken, dus nu is het de juiste tijd. "Moveri." fluister ik, met mijn blik en aandacht op de dozen. Ze komen langzaam aan van de grond af en zweven mijn richting op. Ik moet wel al mijn aandacht erbij houden, anders flikkert er nog eens eentje op de grond en dat wil ik niet hebben. Zo staan binnen enkele seconden en met weinig moeite vijf dozen in de aanhanger. "Je weet toch nog wel hoe het moet hé?" vraag ik dan aan haar, met een vermakelijke blik in mijn ogen.

Your make-up is terrible

Kyle Dyer

'Nou, in de bioscoop bijvoorbeeld... Of bij je ouders voordat je uit huis ging,' noemde ze op. Ik bleef haar eventjes aankijken. Ik ging er maar niet verder over door. Volgens mij was het raar dat ik het nooit heb gekeken. 'Uh, je hebt komedie, actie, romantische stuff, chickflicks, fantasie,' noemde ze vervolgens achter elkaar op. Sommige dingen klonken wel interessants, maar sommige mochten van mij gelijk weg. 'Ik denk dat Harry Potter wel iets voor jou is! Of anders Lord of the Rings, denk je niet?' vroeg ze aan mij. Lichtjes haalde ik mijn schouder op terwijl ik naar haar bleef kijken. Ik kende de films maar een beetje, ik heb mensen er over horen praten. Volgens mij hoorden die twee bij fantasie.
    'Gaat die eerste niet over iemand met een litteken?' vroeg ik aan haar. Als ik het goed had onthouden ging dat over een tovenaar.. Een ander soort tovenaar dan ik. Deze hadden toverstaffen en konden spreuken uitspreken met één simpel woordje. Hmm.. 'Ik ben alleen vergeten waar die andere over ging.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Funx gister een update gedaan van mijn laptop en nu start hij niet meer op want hij moet op van alles gecontroleerd worden zegt ie. Maar als ik dat doe ia hij voltooid en laad niet verder D:]

Ich liebe dich 27.12.23

Angelica Wolfe

Hij haalt lichtjes zijn schouders op en lijkt even na te denken over die films. "Gaat die eerste niet over iemand met een litteken?" vraagt hij aan me. Ik knik er op met een kleine glimlach op mijn lippen. "Ik ben alleen vergeten waar die andere over ging." Ik grinnik eventjes. "Die gaat over hobbits, een ring, tovenaars en orcs. Best interessant, er zijn drie delen over. Maar het kan ook saai worden na een tijdje, vooral als je er niet zo van houd." vertel ik hem.
    "Harry Potter is wel een interessant idee. Tovenaars die de wereld redden, slechte tovenaars die alles willen overnemen." Ik kijk hem eventjes serieus aan en besluit hem te testen. "Het zou me niet verbazen als het er in de werkelijkheid ook zo aan toe gaat." zeg ik en ik knik er overtuigend bij. "Maar dan winnen de slechterikken, zonder dat wij wat doorhebben, want daar zijn er meer van. Wie wilt er nou zo'n kracht voor het goede gebruiken?" Oké, misschien draaf ik wel erg door, maar ik zeg zo meteen wel dat het een grapje is.

Your make-up is terrible

Kyle Dyer

'Die gaat over hobbits, een ring, tovenaars en orcs. Best interessant, er zijn drie delen over. Maar het kan ook saai worden na een tijdje, vooral als je er niet zo van houd,' vertelde ze mij. Ook over tovenaars.. Wat voor tovenaars.. Waarom dacht ze eigenlijk dat die twee dingen bij mij paste? 'Harry Potter is wel een interessant idee. Tovenaars die de wereld redden, slechte tovenaars die alles willen overnemen.' Eventjes keek ze me serieus aan na die worden en ik vroeg mij af waarom. 'Het zou me niet verbazen als het er in de werkelijkheid ook zo aan toe gaat,' zei ze en knikte er overtuigend bij. 'Maar dan winnen de slechteriken, zonder dat wij wat doorhebben, want daar zijn er meer van. Wie wilt er nou zo'n kracht voor het goede gebruiken?' Verbaasd keek ik haar aan. Zij geloofde toch niet in magie en al die dingen? Ik raakte verward. Ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Ik heb wel eens tijd doorgebracht in de bieb..' begon ik en herinnerde mij opeens dat daar ook boeken waren van die Harry.. Wou ze alleen nooit lezen. 'De goeie wint altijd, toch? Trouwens, ik vind het absurd als je krachten voor het slechte gebruik, waarom zou je dat doen? Het helpt je echt niet verder. Als ik het had, dan wist ik het wel.' Ik zuchtte eventjes, hadden we hier nou echt een gesprek over? 'En jij?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you