• Hey iedereen

    Ik heb laatst gemerkt dat sommigen door de nieuwe UBB-codes in verwarring zijn geraakt.
    Daarom dacht ik om jullie te helpen.
    Dus als je een probleem hebt of een profiel wil, maar niet weet hoe je het moet maken, laat een reactie achter of stuur me een berichtje.
    - ik weet dat Quizlet geen profielen site is, maar een mooi profiel hebben is altijd fijn -

    De afgewerkte profielen komen in deze story. Daar kan je - indien gewenst -patronen kiezen voor je eigen profiel.

    Wachtlijst:


    [] Ryess
    [] Scribe -


    Af:

    [] Fabrizio
    - Poging I
    [] Canoodle
    - Poging I
    [] Natuurix
    - Poging I
    [] Amiable
    - Poging I
    [] Chuckles
    - Poging I
    [] Pippilotta
    - Poging I


    Als je besluit om mij te laten helpen / een profiel laat maken, vul dan onderstaande vragenlijst in.
    [Dit is dan ook verplicht, zonder deze gegevens zal ik je niet kúnnen helpen]

    [] Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts)
    [] Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan?
    [] Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan?
    [] Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? [Eventueel voorbeelden? - andere profielen -]
    [] Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke?

    Vragen mogen altijd gesteld worden!
    Hopelijk kan ik je helpen.

    Groetjes
    Vergilius

    [Edit: Even voor de duidelijkheid: ik ben géén zoekmachine die leuke gifs en quotes zoekt in jóú plaats. Het is de bedoeling dat jij de dingen dat jij wil doorstuurt, ik probeer het een mooi geheel te laten worden.
    Helpen houdt in: tips geven om beter om te kunnen gaan met UBB's, combinatietips voor kleuren en fonts of lay-out en sierkrullen.

    Dáárom moet je hoe dan ook de vragenlijst - die je hierboven vindt - invullen. Hélemaal.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 14:10 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Laat ik het eens proberen. :Y)

    [] Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts) - ik kan zelf eventueel ook foto's/gifs zoeken - Ik heb het liefste er 1 of 2 gif's op en dan van Jack Dawson en Neville Longbottom. En als het kan, rechts. ^^
    [] Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan? Nope.
    [] Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan? Liever niet eigenlijk.
    [] Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? Middelmatige/kleine letters, gewoon zwart en ik vind lettertype Fixedsys meestal wel leuk. ^^
    En eigenlijk het liefste een gedicht, gewoon van internet, met afbeeldingen erbij, zonder al te veel gedoe.
    [] Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke? Nope.

    En het liefste heb ik niet al te felle kleuren, donker en basic, als het kan. c:


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Laat ik het eens proberen. :Y)

    [] Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts) - ik kan zelf eventueel ook foto's/gifs zoeken - Ik heb het liefste er 1 of 2 gif's op en dan van Jack Dawson en Neville Longbottom. En als het kan, rechts. ^^
    [] Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan? Nope.
    [] Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan? Liever niet eigenlijk.
    [] Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? Middelmatige/kleine letters, gewoon zwart en ik vind lettertype Fixedsys meestal wel leuk. ^^
    En eigenlijk het liefste een gedicht, gewoon van internet, met afbeeldingen erbij, zonder al te veel gedoe.
    [] Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke? Nope.

    En het liefste heb ik niet al te felle kleuren, donker en basic, als het kan. c:


    Okay, ik ga er morgen aan beginnen.

    Enig onderwerp waarover het gedicht zal gaan?
    (Het gedicht zal dan links van de gifs komen?)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Selection schreef:
    (...)

    Okay, ik ga er morgen aan beginnen.

    Enig onderwerp waarover het gedicht zal gaan?
    (Het gedicht zal dan links van de gifs komen?)


    Dankjewel. (:

    Deze vind ik persoonlijk erg mooi, maar ik zoek zoiets eigenlijk. c:
    En ja. ^^


    wat was dit ookalweer

    Ik snap niet eens waar je het over hebt?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts) - ik kan zelf eventueel ook foto's/gifs zoeken - Ik vind de gifs onder de spoiler mooi. Ik wil er graag drie op mijn profiel. Jij mag kiezen welke je gebruikt, neem degene maar die jij het beste bij elkaar vindt passen. Als je zelf nog iets weet mag dat natuurlijk ook ^^








    Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan? Ja, de teksten onder de spoilers. Die hebben verder niks met elkaar te maken, dus die moeten apart van elkaar staan.
    “The bird, the pin, the song, the berries, the watch, the cracker, the dress that burst into flames. I am the mockingjay. The one that survived despite the Capitol's plans. The symbol of the rebellion.”

    If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me.

    It's just another night, and I'm staring at the moon
    I saw a shooting star and thought of you
    I sang a lullaby by the waterside and knew
    If you were here, I'd sing to you

    You're on the other side
    As the skyline splits in two
    Miles away from seeing you

    But I can see the stars from America
    I wonder, do you see them too?


    Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan? Nee.
    Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? Grote, zwarte letters, en het 'times'-lettertype. Van kolommen heb ik geen verstand dus dat laat ik aan jou over.
    Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke? Ja, naar Little Mermaid.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Canoodle schreef:
    Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts) - ik kan zelf eventueel ook foto's/gifs zoeken - Ik vind de gifs onder de spoiler mooi. Ik wil er graag drie op mijn profiel. Jij mag kiezen welke je gebruikt, neem degene maar die jij het beste bij elkaar vindt passen. Als je zelf nog iets weet mag dat natuurlijk ook ^^








    Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan? Ja, de teksten onder de spoilers. Die hebben verder niks met elkaar te maken, dus die moeten apart van elkaar staan.
    “The bird, the pin, the song, the berries, the watch, the cracker, the dress that burst into flames. I am the mockingjay. The one that survived despite the Capitol's plans. The symbol of the rebellion.”

    If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me.

    It's just another night, and I'm staring at the moon
    I saw a shooting star and thought of you
    I sang a lullaby by the waterside and knew
    If you were here, I'd sing to you

    You're on the other side
    As the skyline splits in two
    Miles away from seeing you

    But I can see the stars from America
    I wonder, do you see them too?


    Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan? Nee.
    Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? Grote, zwarte letters, en het 'times'-lettertype. Van kolommen heb ik geen verstand dus dat laat ik aan jou over.
    Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke? Ja, naar Little Mermaid.


    Oh, mooie gif en tekstjes (H) Haha :'D
    Ehm.. Ik dacht om de gifs langs recht-links te zetten de de tekstjes lang de andere kant? Of heb je liever als ik het eronder plaats en alles centreer? - ik kan ook links - rechts - links plaatsen, dan werk ik met kolommen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    SPECS schreef:
    Ik snap niet eens waar je het over hebt?='D


    Over een profiel. Jou profiel. Hoe die eruit ziet of uit zal zien.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Selection schreef:
    (...)

    Oh, mooie gif en tekstjes (H) Haha :'D
    Ehm.. Ik dacht om de gifs langs recht-links te zetten de de tekstjes lang de andere kant? Of heb je liever als ik het eronder plaats en alles centreer? - ik kan ook links - rechts - links plaatsen, dan werk ik met kolommen.


    Eh, doe maar wat jij denkt dat het mooiste is. Het maakt mij echt niet uit.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    @Fabrizio: je profiel is af. Hier een link naar de story.
    Als er nog iets aan veranderd moet worden, meld dit dan even. Zo niet, stuur ik je de UBB-codes via pb.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 21:57 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wil jij mij ook helpen? Ik weet niet zo goed wat ik wil. Dus misschien heb jij tips voor een mooi profiel?


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    Wil jij mij ook helpen? Ik weet niet zo goed wat ik wil. Dus misschien heb jij tips voor een mooi profiel?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Selection schreef:
    @Fabrizio: je profiel is af. Hier een link naar de story.
    Als er nog iets aan veranderd moet worden, meld dit dan even. Zo niet, stuur ik je de UBB-codes via pb.


    Mag ik de codes? :Y)


    wat was dit ookalweer

    @Ryess & Scribe: Ja! Tuurlijk! :D ik zal jullie even pb'en en je op de lijst zetten zodat ik het niet vergeet.

    @Fabrizio: Okay. Ik stuur ze vanavond nog.

    - even dat jullie het weten, ik heb vandaag bij gym [basketbal] mijn vinger verstuikt. Nee niet slim, maar wel pijnlijk. Dus het kan wel wat langer duren. -

    @Candoodle: jouw profiel is bijna af. Nog een laatste aanpassing, zeker vanavond af! :D

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 19:26 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    MT, voor als ik volgende keer/keren vast zit. (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    @Candoodle: je profiel is ook af. Als er iets aan veranderd moet worden, meld dit dan even. Anders stuur ik de codes.
    Je profiel


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys