• A trip around the world is een actie die georganiseert werd voor jongeren die thuis ondankbaar zijn voor hun familie,dankzij deze actie kunnen ze inzien dat er veel meer mensen zijn met grotere problemen dan een gebroken nagel of een video game die ze niet mochten hebben. 10 jongeren uit Londen mochten mee en kunnen een stukje Zuid-Amerika,Europa ,Afrika en Oceanië zien.Ze zullen hun luxe moeten missen en hard moeten werken om de trip te mogen meemaken,ookal is het tegen hun zin of niet.
    De begelijders kennen de problemen van de jongeren ,maar al te goed en proberen hen te laten inzien dat hun leven toch niet zo slecht.






    5 meisjes [5/5] VOL !
    -Amarante Fillipine Sympantos Kwijt
    -Andrea Maddelyn Laurens Curlies
    -Dani Kelly ScarsAgentP
    - Marybelle MooreBlueHope
    -Sierra Kayla NevarezAria

    5 jongens [5/5] VOL !
    -Grayson Calvin Meyers
    - Nathan Finny HarriesAdores
    - Nathaniel Christoper Raphael CampbellBlueHope
    - Aiden Samuel WaldHurtedHeart
    -Andrew Cole quin98

    4 begeleiders [4/4] VOL !
    -Maxwell Scotish ~Nyan
    - Annabelle (Annabel) Rose MillerMimsi
    -Liam Levy MooreBarack
    -Caitlynn Lianne Bushwell xClove

    Regels
    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~ +16 is toegestaan ,maar hou het netjes aub !
    ~Geen one liners minimun 3 regels .
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

    INFO STORY !

    De jongeren moeten om 10:30 stipt aan de Londen eye staan,daar zal een rood busje van maximum 14 personen hun staan op te wachten.Ze mogen 1 grote of 2 kleine kofers meenemen niet meer.Van geld mogen ze kiezen,maar de begelijding zal zorgen voor de nodige dingen zoals eten of tenten.Ze moeten zeker een dikke jas meenemen en goede stapschoenen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:36 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Wat vinden jullie ervan om 's avonds een soort kampvuur te doen, met activiteiten om elkaar beter te leren kennen? :3 Maar dan zou het wel leuk zijn als iedereen eens zou reageren..]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Eh, hallo? Zijn Amy en ik echt de enigen die dit topic levend houden?]

    Liam Levy Moore

    "Behalve mijn koffer ja, maar ik wist dat ik met mijn eeuwige charmes wel iemand zover zou krijgen om hem voor me op te tillen en kijk, ik had nog gelijk ook. Anders had ik het gewicht wel over twee koffers verdeeld."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Je eeuwige charmes? Ach ja, een beetje zelfvertrouwen kan nooit kwaad," plaag ik haar.
    Ik pruts aan nog wat grassprietjes en zucht.
    "Nu duurt het toch wel redelijk lang voordat we weer vertrekken, vind je niet?"
    Ik kijk haar even aan en glimlach. Ik leun helemaal tegen het muurtje aan en kijk haar vanuit mijn ooghoeken aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ik heb niemand om mee te praten :P]

    [Kom er dan bijstaan ofzo. Er zijn velen online, maar niemand reageert hier..]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [nee maar dan heeft dus ook geen zin om bij die mensen te gaan staan aangezien ze dan toch niet reageren..]

    [Ik bedoelde bij Liam en Sierra ._. We willen je betrekken, maar als je niet wil..]

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 15:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ooh nee wil wel, ik dacht alleen dat je bedoelde bij de andere.
    Ik schrijf wel ff dat die naar jullie komt]

    Andrew Cole

    Ik haal mijn hand even uit mijn haar en besluit dan ook maar eens uit dit busje te gaan. Ik spring eruit en ben blij dat ik eindelijk even kan staan en niet zo krap hoef te zitten. Ik kijk even om me heen en mijn oog valt op een van de begeleiders die met een meisje staat te praten. hun namen ben ik al vergeten, ik ben niet zo goed in namen. Al helemaal niet als het er zoveel waren in een keer. Ik stop mijn handen in mijn zakken en loop rustig naar ze toe. Ik had tot nu nog weinig gepraat met iedereen dus daar werd het wel is tijd voor. Ik ga bij ze staan en glimlach even. 'Heey' zeg ik met een glimlach en kijk ze beide even aan. Hopelijk ving ik ergens in het gesprek ook nog ergens hun namen op en anders moest ik het maar vragen.

    Sierra Nevarez
    "Je eeuwige charmes? Ach ja, een beetje zelfvertrouwen kan nooit kwaad," Ik haal lachend mijn schouders op. Nu moet ik inderdaad wel toegeven dat ik niet een hele goede flirter ben en het meestal gewoon op me af laat komen. Dat gaat me prima af, dus laat ik het ook zo.
    "Nu duurt het toch wel redelijk lang voordat we weer vertrekken, vind je niet?" Ik knik ongemakkelijk. Ik haat het hier, niets liever wil ik dan Engeland verlaten nu ik toch weet dat er geen ontsnappingsmogelijkheid lijkt te zijn. Beter helemaal weg, dan nog heel even rond te hangen.
    "Precies, beter hadden we gewoon een boot genomen die hier precies aan linkt dan nutteloos te staan wachten." brom ik en sla mijn armen over elkaar. Dan uit het niets komt er een jongen onze richting op lopen. Ik zucht geërgerd en sla mijn hoofd weg. Hier heb ik dus absoluut geen zin in, nog meer sociaal contact. Gad-ver-damme en dan al helemaal niet met een reiziger in plaats van begeleider. Daar gaat mijn plan, daar gaan mijn ideeën om zo snel mogelijk hier weg te komen. Dit kan ik nooit proberen met anderen in de buurt.
    "Heey," zegt de jongen ongemakkelijk. Gefrustreerd bijt ik op mijn onderlip en kijk hem met fronsende wenkbrauwen aan. Hij mag heus wel zien dat ik niet in een goede bui ben.
    "Hoi," zeg ik nors terug en knijp mijn ogen even samen, "en jij bent?" vervolg ik nogal bot.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam Levy Moore

    "Precies, beter hadden we gewoon een boot genomen die hier precies aan linkt dan nutteloos te staan wachten."
    Lachend knik ik.
    "Dat was inderdaad misschien iets handiger geweest. Zeker omdat het hier zo koud is."
    Bij die woorden leg ik mijn armen om mijn knieen heen. Ik zie dat er een jongen op ons komt afgestapt, een van de reizigers.
    "Heey."
    Ik knik even vriendelijk.
    "Hoi," zegt Sierra nors. Ik frons even. "En jij bent?"
    Hoewel ik het ook eigenlijk wel wil weten, kan ze het altijd vriendelijker vragen.
    "Liam Moore," stel ik mezelf vriendelijk voor aan de jongen. "Een van de begeleiders."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nyan schreef:
    Maxwell Scotish
    Dus wat nemen we mee? dit ziet er lekker uit en dit. Ik ben niet zo een kieskeurige eter." zei hij dan in de broodjes zaak en ik haalde mijn shouders op."Mischien nemen we gewoon broodjes smos mee,dat is met kaas en hesp(ham)."zeg ik dan.Mischien kunnen we een paar zonder kaas of ham mee nemen,je weet nooit of er wel moeilijke eters tussen zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Barack schreef:
    [Wat vinden jullie ervan om 's avonds een soort kampvuur te doen, met activiteiten om elkaar beter te leren kennen? :3 Maar dan zou het wel leuk zijn als iedereen eens zou reageren..]


    (Ja lijkt me leuk,sorry dat ik ze niet eerder zag :/ we kunnen ze nog even laten doorpraten en ik zal sommigen een bericht sturen dat we verder gaan met boot,want ze zien het soms niet)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew Cole

    Het meisje kijkt me met fronsende wenkbrauwen aan, die wil me hier dus niet bij hebben... "Hoi," zegt ze nors en ik kijk haar even aan."en jij bent?" vraagt ze, "Drew" stel ik mezelf voor en richt me dan op de begeleider die wel vriendelijk is. Oké dat moet die waarschijnlijk ook wel zijn maar toch. "Liam Moore" stelt hij zichzelf voor en ik knik even. "Een van de begeleiders." zegt hij daarna. "Dat dacht ik al ja" zeg ik en kijk daarna even naar het meisje waar ik de naam nog niet van weet. "En hoe heet jij?" vraag ik aan haar. Ze deed dan niet aardig tegen mij maar ik had geen zin om nu al ruzie te maken dus zal ik daar niet al te veel op reageren en gewoon normaal doen. Waarom ze eigenlijk zo op me reageerde weet ik ook niet, misschien verstoorde ik wel een belangrijk gesprek of zo. Ach ik weet het niet en eigenlijk moet ik daar ook niet al te veel over nadenken. Gewoon niet teveel reageren op der chagrijnige gedrag dan kwam het wel goed lijkt mij.

    Sierra Nevarez
    "Drew," antwoord hij me vrijwel gelijk. Ik knik lichtjes en rommel wat in mijn handtas. Verveelt begin ik mijn nagels te vijlen, want tja, ik moet toch iets te doen hebben.
    "Liam Moore, een van de begeleiders." Ik hoor de vriendelijkheid en uitnodiging in zijn stem. Joh Liam, dat wisten we nog niet dat je begeleider was! Ik rol overdreven met mijn ogen, maar bedenk me dan dat ik door moet gaan met mijn plan ondanks alles. Als ik nu mijn oude gedrag ga tonen, dan kom ik niet ver en dat is iets wat ik absoluut niet wil. Vriendelijk zijn, geduldig, zo ging ik er komen.
    "En hoe heet jij?" Doordringend keek ik de jongen aan en twijfelde even of ik wel antwoord zou gaan geven, maar wat voor zin zou het hebben om zo koppig te zijn en geen antwoord te geven. Het zou me ergens niet eens verbazen als Liam dan uiteindelijk mijn naam voor zou zeggen en de pret bederven.
    "Sierra Nevarez," besluit ik dan alsnog eindelijk te zeggen, een klein niet gemeend glimlachje toon ik en bekijk hem dan kort van top tot teen.
    "En waarom zit jij hier?" vraag ik dan, puur uit interesse.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam Levy Moore

    Zwijgend kijk ik toe hoe het gesprek tussen Sierra en Drew verloopt. Blijkbaar was het niets persoonlijks, dat ze me zo afsnauwde daarstraks.
    "Sierra Nevarez. En waarom zit jij hier?"
    Ik frons even om haar vriendelijkheid. Dat is snel veranderd.
    Zuchtend leun ik tegen het muurtje en kijk Drew aan.
    "Ja, dat wil ik ook wel weten," zeg ik glimlachend.
    Mijn handen gaan weer prutsen met het weinige gras dat nog rondom me staat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.