• A trip around the world is een actie die georganiseert werd voor jongeren die thuis ondankbaar zijn voor hun familie,dankzij deze actie kunnen ze inzien dat er veel meer mensen zijn met grotere problemen dan een gebroken nagel of een video game die ze niet mochten hebben. 10 jongeren uit Londen mochten mee en kunnen een stukje Zuid-Amerika,Europa ,Afrika en Oceanië zien.Ze zullen hun luxe moeten missen en hard moeten werken om de trip te mogen meemaken,ookal is het tegen hun zin of niet.
    De begelijders kennen de problemen van de jongeren ,maar al te goed en proberen hen te laten inzien dat hun leven toch niet zo slecht.






    5 meisjes [5/5] VOL !
    -Amarante Fillipine Sympantos Kwijt
    -Andrea Maddelyn Laurens Curlies
    -Dani Kelly ScarsAgentP
    - Marybelle MooreBlueHope
    -Sierra Kayla NevarezAria

    5 jongens [5/5] VOL !
    -Grayson Calvin Meyers
    - Nathan Finny HarriesAdores
    - Nathaniel Christoper Raphael CampbellBlueHope
    - Aiden Samuel WaldHurtedHeart
    -Andrew Cole quin98

    4 begeleiders [4/4] VOL !
    -Maxwell Scotish ~Nyan
    - Annabelle (Annabel) Rose MillerMimsi
    -Liam Levy MooreBarack
    -Caitlynn Lianne Bushwell xClove

    Regels
    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~ +16 is toegestaan ,maar hou het netjes aub !
    ~Geen one liners minimun 3 regels .
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

    INFO STORY !

    De jongeren moeten om 10:30 stipt aan de Londen eye staan,daar zal een rood busje van maximum 14 personen hun staan op te wachten.Ze mogen 1 grote of 2 kleine kofers meenemen niet meer.Van geld mogen ze kiezen,maar de begelijding zal zorgen voor de nodige dingen zoals eten of tenten.Ze moeten zeker een dikke jas meenemen en goede stapschoenen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:36 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [goede avond, wat heb ik allemaal gemist en waar zijn we inmiddels?]

    [Je hebt niet veel gemist. We wachten nu gewoon op de boot, in Dover.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [oke, kan in ergens inspringen?? =)]

    [Liam, Sierra en Drew zijn de enigen die actief zijn]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Andrew Cole

    'Sierra Nevarez. En waarom zit jij hier?' zegt het meisje eigenlijk ineens best vriendelijk. Ik kijk even verward door haar plotselinge omschakeling maar herstel mezelf al snel weer en kijk even naar Liam. 'Ja, dat wil ik ook wel weten,' zegt hij met een glimlach en ik knik even. 'Nou eigenlijk ben ik opgegeven door me ouders omdat ze dat nodig vonden, ze vonden dat ik ook is moest zien hoe het ging als je niet rijk was en zo, maar ik wou het zelf ook wel, nu ben ik tenminste ook een tijdje weg van mijn ouders' zeg ik met een glimlach en kijk Sierra even aan. 'En waarom ben jij hier?' vraag ik aan haar.

    Sierra Nevarez
    "Ja, dat wil ik ook wel weten," zegt Liam dan geïnteresseerd. Ik bekijk hem kort, als hij zich op Drew richt. Zijn gezichtspatroon, kleine neus, bescheiden glimlach. Hierna laat ik mijn ogen naar de pollen gras glijden, stuk ongeduld of gewoon een tik. Ik weet het niet wat er met hem is.
    Zuchtend leun ik met mijn hoofd tegen de muur aan en kijk op als Drew weer antwoord geeft.
    "Nou eigenlijk ben ik opgegeven door me ouders omdat ze dat nodig vonden, ze vonden dat ik ook is moest zien hoe het ging als je niet rijk was en zo, maar ik wou het zelf ook wel, nu ben ik tenminste ook een tijdje weg van mijn ouders." Ik kijk hem met een mond vol tanden aan, niet begrijpend en frons mijn wenkbrauwen. Ik pers mijn lippen bitter samen en kijk dan naar het ijzige water. Tja, je zou het ook op die manier kunnen bekijken, maar zo zit het niet bij mij. Mijn ouders zijn niet rijk, nooit geweest, we zijn welvarend, maar daar blijft het bij. Het is niet dat we elke maand duizenden euro's als inkomst hebben.
    Drew glimlacht even, waarna hij me aankijkt.
    "En waarom ben jij hier?" Ik lach spottend, ergens niet wetend wat te zeggen.
    "Mijn ouders gingen liever alleen op vakantie en wilden me niet alleen achterlaten, that's it." Ik weet niet waarom ik de helft weglaat. Misschien omdat ik niet wil toegeven dat hij gelijk heeft, dat ik het ook op die manier kan zien en maar gewoon moet accepteren.
    "En wanneer komt die verdomde boot nou eens?" vloek ik. Ik heb hier echt geen zin meer in.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Annabelle Rose Miller
    Als we aankomen bij de boot, loop ik naar de kassa om de kaartjes op te halen die al besteld en betaald zijn, voor de bus en voor ons. Als ik de kaartjes heb, loop ik weer naar de groep. "En wanneer komt die verdomde boot nou eens?" hoor ik Sierra ietwat geirriteerd en boos zeggen. "De boot komt over een kwartier, dan gaat alles erop en dat duurt ook ongeveer een kwartier en dan vertrekt die." geef ik als antwoord. Ik stop de kaartjes in een zijvakje van mijn tas, waar ik alle papieren bewaar zodat ik ze makkelijk kan pakken mocht ik ze nodig hebben. Ik pak even een flesje water uit mijn tas, draai de dop los en neem vervolgens een paar slokjes.

    {Tsubaki --> Kwijt}


    Tijd voor koffie.

    (wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen. Was het topic evebn kwijt en had het druk. Dtruk druk druk :[ )


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Barack schreef:
    [Je hebt niet veel gemist. We wachten nu gewoon op de boot, in Dover.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Barack --> Calantha]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Is dit nu echt dood? ._.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Calantha schreef:
    [Is dit nu echt dood? ._.]

    Ik wacht op een reactie van jou. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik wachtte net op Drew want ik weet niets :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ik reageer straks wel, was het vergeten sorry]