• A trip around the world is een actie die georganiseert werd voor jongeren die thuis ondankbaar zijn voor hun familie,dankzij deze actie kunnen ze inzien dat er veel meer mensen zijn met grotere problemen dan een gebroken nagel of een video game die ze niet mochten hebben. 10 jongeren uit Londen mochten mee en kunnen een stukje Zuid-Amerika,Europa ,Afrika en Oceanië zien.Ze zullen hun luxe moeten missen en hard moeten werken om de trip te mogen meemaken,ookal is het tegen hun zin of niet.
    De begelijders kennen de problemen van de jongeren ,maar al te goed en proberen hen te laten inzien dat hun leven toch niet zo slecht.






    5 meisjes [5/5] VOL !
    -Amarante Fillipine Sympantos Kwijt
    -Andrea Maddelyn Laurens Curlies
    -Dani Kelly ScarsAgentP
    - Marybelle MooreBlueHope
    -Sierra Kayla NevarezAria

    5 jongens [5/5] VOL !
    -Grayson Calvin Meyers
    - Nathan Finny HarriesAdores
    - Nathaniel Christoper Raphael CampbellBlueHope
    - Aiden Samuel WaldHurtedHeart
    -Andrew Cole quin98

    4 begeleiders [4/4] VOL !
    -Maxwell Scotish ~Nyan
    - Annabelle (Annabel) Rose MillerMimsi
    -Liam Levy MooreBarack
    -Caitlynn Lianne Bushwell xClove

    Regels
    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~ +16 is toegestaan ,maar hou het netjes aub !
    ~Geen one liners minimun 3 regels .
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

    INFO STORY !

    De jongeren moeten om 10:30 stipt aan de Londen eye staan,daar zal een rood busje van maximum 14 personen hun staan op te wachten.Ze mogen 1 grote of 2 kleine kofers meenemen niet meer.Van geld mogen ze kiezen,maar de begelijding zal zorgen voor de nodige dingen zoals eten of tenten.Ze moeten zeker een dikke jas meenemen en goede stapschoenen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:36 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew Cole
    "Mijn ouders gingen liever alleen op vakantie en wilden me niet alleen achterlaten, that's it." zegt ze en ik knik even. "Oke" zeg ik en kijk naar het meisje wat erbij komt. "Hello" begroet ik haar en kijk Sierra. 'Dus je vindt het zeker ook niet leuk dat je hier nu bent?' vraag ik der terwijl ik eigenlijk het antwoord al weet. Natuurlijk vindt ze het niet leuk, dat was aan alles te zien en ook te horen. Dus eigenlijk had ik het niet eens hoeven vragen maar ja, nu had ik het toch al gedaan en het maakt eigenlik ook niet uit.

    [Oke, als er niemand anders hier meer gaat reageren dan steeds dezelfde mensen, mogen wij hier dan doen wat we willen, en niet wachten tot weet ik veel wat gebeurt?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ben het hier inderdaad wel mee eens, zo kunnen wij namelijk ook gewoon verder.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    (We kunnen nu ook een tijdsprong doen dat ze op de boot zitten -_- ,want ik zit vast met Max ...)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Maar er reageert nooit iemand. Dat is voor ons echt niet leuk]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Kunnen we niet gewoon doen dat we verder gaan zonder al die personages? Aangezien alleen Drew - Sierra - Liam - Annabeth en jij dus reageren? Dan kan je gewoon doen dat hij bij Sierra en zo is. Probleem opgelost. De rest van de groep kan je zelf wel verzinnen en als die mensen er weer bij willen, is dat gewoon mogelijk. Bij Animal Royal bijvoorbeeld, gaat de tijdlijn gewoon verder, ook al zijn een aantal personages afwezig.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    [Kunnen we niet gewoon doen dat we verder gaan zonder al die personages? Aangezien alleen Drew - Sierra - Liam - Annabeth en jij dus reageren? Dan kan je gewoon doen dat hij bij Sierra en zo is. Probleem opgelost. De rest van de groep kan je zelf wel verzinnen en als die mensen er weer bij willen, is dat gewoon mogelijk. Bij Animal Royal bijvoorbeeld, gaat de tijdlijn gewoon verder, ook al zijn een aantal personages afwezig.]


    (Mischien wel,maar ik vind het wat gemeen de anderen dan gewoon achter te laten :/ Mischien hebben ze wel een reden waarom ze niet kunnen reacheren)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [HurtedHeart zit in andere rpg's te spammen en verveelt zich en weet ik veel wat, terwijl ze hier nog geen enkele keer heeft gereageerd..]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ben in principe ook gewoon actief, ben even wat minder actief geweest wegens tentamens en persoonlijke omstandigheden]

    [Oke, hier gebeurt gewoon niets. Dan ga ik ervan uit dat het niet zo'n overdreven ramp is als enkelen van ons wel verdergaan? Is het goed als het avond is, een kampvuur ofzo?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Jaaap, sounds gooood.)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam Levy Moore

    Ik kijk sceptisch toe hoe meer dan de helft van de jongeren zich heeft laten verleiden door de alcohol, en plots helemaal anders doet. Er wordt gelachen, vriendelijk gedaan en het lijkt alsof niemand enkele uren geleden nog aan het zeuren was dat ze niet weg wilden. De hemel is inmiddels al bijna pikzwart gekleurd, en het enige licht dat er schijnt, komt van de heldere maan boven ons en het kampvuur. Zuchtend kijk ik toe hoe ook Sierra helemaal is losgekomen en al zowat bij elke andere jongen aanwezig op de schoot heeft gezeten. Ik haal een hand door mijn haar wanneer ik merk dat ik toch ergens een lichte steek van jaloezie merk, en schud mijn hoofd, alsof dat het zou oplossen. Ik besluit op te staan en sleur haar weg van de volgende jongen, een met donkere haren, die zelf ook al niet meer al te nuchter lijkt.
    "Kom, Nevarez, voor ik je naar je bedje moet dragen," zucht ik.
    Ik weet niet waarom zij net de enige is van de hele groep waar ik zoveel moeite voor doe, ik word er haast gek van. Haar haar glanst in het maanlicht en ik voel een brok in mijn keel. Zachtjes trek ik haar mee, weg van de groep, richting het water. Wat frisse lucht zal al gauw de alcohol in haar bloed doen minderen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sierra Nevarez
    Zonder enkele aarzeling sla ik mijn glas met drinken met een teug achterover. Ergens heb ik toch wel spijt - weet ik dat dit het niet beter zal maken en dit mijn plan enorm kan verpesten, alsnog zorgt de roes waar ik inzit ervoor dat alles een stuk rooskleuriger eruit ziet en hang ik lacherig over een onbekende jongen heen, beweeg mijn heupen op het ritme van de muziek.
    Dat zesde is teveel geweest, dringt er tot me door. Ik had in eerste instantie niet eens die eerste moeten accepteren want ik ken mezelf maar al te goed. Van één drankje bij Sierra komt er al snel een tweede, kort achtervolgt tot een vol derde glas.
    Ik schrik op als ik twee paar handen om me heen voel die me wegtrekken van de donkerharige jongen zonder naam. Misschien dat als ik hem in Londen ontmoet had, zelfs wel een keertje met hem uit kon gaan. Dit zat er nu niet in.
    "Kom, Nevarez, voordat ik je naar je bedje moet sleuren." Tot mijn geruststelling is het Liam die me meeneemt. Een giechel ontsnapt er uit mijn mond en besluit maar met hem mee te lopen, hang zowat om hem heen en merk plots dat we niet naar de tenten gaan.
    "Lili, laat me los. Ik wil weer terug." zeur ik, maar protesteer niet en laat me gewoon richting het water toe brengen.
    "Wat ben je van plan?" vraag ik dan aan hem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam Levy Moore

    "Lili, laat me los. Ik wil weer terug. Wat ben je van plan?"
    Hoewel ze verbaal wel tegenstribbelt, wandelt ze braafjes mee. Zuchtend ga ik in het zand zitten.
    "Sierra, je had zowat elke jongen al gehad," leg ik uit. Maar mij had ze overgeslagen. Ik schud mijn hoofd om de gedachte kwijt te raken.
    "En je hebt teveel gedronken. Een beetje frisse lucht zal je deugd doen, niet?"
    Ik kijk haar even aan vanuit mijn ooghoeken en heb daar al meteen spijt van. De maan verlicht haar gezicht en haren en even vergeet ik hoe ik moet ademen. Ik kuch even en staar naar het zand voor me.
    "En ik dacht dat je het een stomme groep vond, maar blijkbaar ben je van gedachte veranderd."
    Ik forceer even een glimlachje en kijk haar weer aan. Uiteraard heeft het niet lang geduurd totdat ik doorhad dat ze speciaal is. Dat zie je meteen aan haar. Maar er is nog iets anders aan haar dat me intrigeert, alleen kan ik er niet meteen mijn vinger opleggen. Gefascineerd blijf ik haar aankijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ( Is er dus nu een tijdsprong naar de avond gemaakt? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH