• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Adlington schreef:
    (...)

    Harry Styles
    "Haha, dat zeg ik lekker niet tot je me komt halen," grijns ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Louis Tomlinson.
    Ik haalde mijn lippen even van die van haar af en grijnsde breed naar haar. 'En? Wat vind je daar van?' Ik zei het op een heel deftig toontje en grinnikte naar haar. De warme stralen van douche stonden nog steeds aan, maar warm waren ze allang niet echt meer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Louis haalde zijn lippen even van de mijne.Hij grijnsde breed naar me.'En? Wat vind je daar van?'vroeg hij met een deftig toontje en ik grijnsde licht."Dat vind ik fantastish."zei ik en glimlachte breed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Dan is het goed,' ik draaide de kranen van de douche uit, en pakte twee handdoeken. Eentje gaf ik aan Alex, en de andere hield ik voor mezelf.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs[/b
    Ik liet hem los en ging weer op mijn bijde benen te gaan staan.Ik nam de handdoek aan en stapte de douche uit en begon me dan af te drogen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte naar haar, en droogde mezelf af om de handdoek daarna om me heen te slaan en richting mijn kamer te lopen, waar ik wat kleding pakte en dat aantrok. Geduldig wachtte ik tot Alex klaar was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Nadat ik genoeg afgedroogd was volgde ik Louis de kamer in en zocht dan verse kleding uit mijn koffer.Algauw ik i me amgekleed en haal dan een borstel uit mijn valies en begin mijn haar de borstelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Als ik zie dat Alex haar -haar aan het kammen is, bedenk ik me dat ik nog naar Melissa moet. 'Ik ga even aan Melissa vragen of ze mee wilt, zo terug,' ik druk een kusje op haar wang en loop richting de kamer van Melissa, ik klop aan en ga binnen. Waar Melissa nog op haar bed ligt. 'Melis?' Ze maakt een klein geluidje. 'Heb je zin om mee te gaan naar het pretpark?' Ze tilt haar hoofd onder de deken vandaan. 'Alleen met jou?' - 'Nee, Alex gaat ook mee, hoezo?' Melissa haalt haar schouders op. 'Ik had liever weer eens wat met jou alleen gedaan, dat is zo lang geleden.' Ik glimlach. 'Je hebt gelijk, volgende keer, goed? Ga je mee dan?' Ze schudde met haar hoofd. 'Nee, sorry, Lou, ik heb nog vrij veel huiswerk.' Ik knikte. 'Oh, oke, jammer.' Melissa glimlachte naar me, en ging toen weer terug liggen. Ik zuchtte, de laatste tijd lag ze alleen nog maar in haar bed... Ik liep weer terug naar mijn eigen kamer, en keek Alex aan. 'Helaas, ze wilt niet mee.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Ik ga even aan Melissa vragen of ze mee wilt, zo terug,'zei Louis en ik knikte,waarna ik verder ging met mijn haar te kammen.Na een tijdje hoor ik Louis aankomen en kijk naar de deuropening waar hij algauw staat.'Helaas, ze wilt niet mee.' zei hij en ik trok een pruillipje."Waarom niet?"vroeg ik zachtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ze heeft nog veel huiswerk, zegt ze,' ik ging op mijn bed zitten. 'Wil je nog wel? Of blijf je nu ook liever hier?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Mischien kunnen de andere ook naar het pretpark gaan zo kunnen ze elkaar leren kennen ofzo? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (Mischien kunnen de andere ook naar het pretpark gaan zo kunnen ze elkaar leren kennen ofzo? )


    [Vind ik een heel slim idee. Ik vraag me alleen af waar iedereen is... Ik heb soms het gevoel dat wij de enige zijn die hier actief reageren :3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Agentp reageert niet (: ik houd hey wel bij.. Ik zit nu op mn mobiel , dus actief reageren kan ik op dit moment niet x)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Adesso schreef:
    (...)

    [Vind ik een heel slim idee. Ik vraag me alleen af waar iedereen is... Ik heb soms het gevoel dat wij de enige zijn die hier actief reageren :3]


    ( inderdaad heb ik soms ook Adlington post ook nog vaak de anderen niet zo vaak meer :s an Curlies mischien moet je haar eens een gb bericht sturen? )

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:42 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    ( inderdaad heb ik soms ook Adlington post ook nog vaak de anderen niet zo vaak meer :s an Curlies mischien moet je haar eens een gb bericht sturen? )


    [Melissa (Adlington) is vaker online dan wij denken. (wbw) Nee, maar, zij kan ook niet veel als RememberYoux niet reageerd. (: Idk, iedereen moet gewoon actief worden! BAM. Dan is alles goed :333]


    stay safe because I like being alive at the same time as you