• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexandra R.Jozephs
    Nadat het genoeg schuimde spoelde ik de shampo uit zijn haren en drukte een licht kusje op zijn neus."Zal ik je nu inzepen?"vraag ik hem glimlachend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Een heel zacht kreuntje verliet mijn mond, waarna ik grijnsde. 'Doe wat je wilt,' en wiebelde met mijn wenkbrauwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Een heel zacht kreuntje verliet zijn lippen en ik kijk hem lipbijtend aan.'Doe wat je wilt.'zei hij met een wenkbrouw wiebel en i nam een washandje ,waarna ik wat douchegell in doe en het washandje op zijn borst plaats en hem begin in te zepen,eerst zijn sexy torso,daarna zijn armen en zo ga ik naar beneden,ga eerst langs zijn kont en grijnsde even.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Zachtjes ging ze met het washandje over mijn lichaam, nog een klein kreuntje verliet mijn lippen. Ik grijnsde naar haar en drukte een klein kusje op haar lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grijnsde en ging met het washandje naar zijn plekje,plagerig ga ik eroverheen en bijt dan weer op mijn lip.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Langzaam ging ze met het washandje over mijn kleine vriend, waarna ik een kreun niet kon onderdrukken. Ik trek het washandje uit haar handen, en druk haar tegen de muur aan, waarna ik mijn lippen zachtjes op die van haar plaats.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij kreunde en trok het washandje uit lijn handen waarna hij me tegen de muur drukte.Ik grijnsde en voelde algauw zijn lippen op de mijne.Gewillig zoende ik hem terug en sloeg mijn benen om zijn middel en mijn armen legde ik in zijn nek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ze sloeg haar benen om mijn middel heen, en haar armen om mijn nek. Ik verbrak onze tongzoen, en begon zachtjes kusjes in haar nek te drukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij verbrak onze tonzoen en drukte kusjes in mijn nek een zacht kreuntje verliet mijn mond en ik beet weer op mijn lip.Hij maakte me echt gek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik grijnsde tegen haar nek aan waarneer ik hoorde dat een kreuntje haar mond verliet. Zacht likte ik met mijn tong even over haar nek heen, om er vervolgens weer verder te gaan met kusjes geven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephbs
    Ik voelde hem grijnzen tegen mijn huid aan en daarna voelde ik zijn tong over mijn nek glijden,waardoor iweer een zachte kreun mijn lippen verliet.Hij drukte weer kusjes in mijn nek.Ik liet mijn handen naar zijn rug glijden en druk me beter tegen hem aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Haar handen gleden over mijn rug heen, en ze drukte zich wat beter tegen me aan. Een kleine kreun verlieten mijn mond, waarna ik stopte met kusjes geven in haar nek maar gewoon mijn lippen op die van haar drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    hij kreunde ook lichtjes en stopte met kusjes in mijn nek te drukken en plante dan zijn lippen op de mijne.Gewillig zoende ik hem terug en beet zachtjes op zijn onderlip.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Zachtjes beet ze op m'n onderlip, waardoor er weer een kreun mijn mond verliet, ik opende mijn mond en onze tongen vonden elkaar. Langzaam liet ik mijn handen richting haar borsten glijden, en zachtjes kneedde ik ze.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephbs
    weer verliet een kreun zijn mond en opende hij gewillig zijn mond waardoor onze tongen elkaar vonden.Zijn handen gleden naar boven en vonden mijn borsten waar hij zachtjes in kneede.Weer verliet een kreun mijn mond."Lou you're making ma crazy."fluisterde ik tegen zijn lippen aan voor ik ze weer op de zijne drukte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH