• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!


    Your make-up is terrible

    CyberLord schreef:

    Katelynn Serenity White
    Permanente Rol


    Ashley glimlachte zachtjes naar me, waarna haar blik afdwaalde naar het rode jukrje en haar eigen kleding. Opeens schudde ze haar hoofd. Ze had vast iets bedacht en weer verworpen. Zuchtend keek ze op en legde haar kleding toen weer neer. Ik glimlachte eventjes. Hierna liep ze naar mij toen en deed haar armen om mijn middel. "Bedankt Katelynn, ik zal hier wel blijven, ik denk toch dat ik je nodig heb." vertelde ze, waarna ze een kusje op mijn mondhoek drukte en me omlaag duwde voor een knuffel.
    Ik hield haar stevig tegen me aan.en we rolden weer goed op het bed. "Dankjewel." zei ik met een brede glimlach, "Echt heel erg bedankt." Zachtjes kuste ik haar op haar voorhoofd en duwde haar nog wat steviger tegen me aan. "Hiermee ben ik erg blij."

    [Sorry sorry, ik wist echt niks meer.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn topics + laatste reactie


    Effie Atkins

    'Hm, dit keer kan ik je ze ook wel ergens anders laten zoeken,' zei hij plagerig, waardoor mijn wangen er nog roder van werden. Ik bleef frunniken aan mijn eigen vingers en hoorde daardoor maar vaagjes de woorden die Maria tegen mij zei.
    'Niet impulsief met mannen naar bed gaan, zeg je...' mompelde ze. Ik knikte een beetje automatisch en draaide mijn hoofd iets haar kant op. 'Moet ik je nu tegen jezelf beschermen of wil je echt een wilde nacht met de beste Yuri doorbrengen? Je zegt 't maar.' Ik lachte iets en voordat ik er antwoord op kon geven zag ik de hand van Yuri langs mij heen gaan.
    'Aangezien je mijn naam blijkbaar allang weet en ik die van jou nog niet,' zei hij. Ik volgde zijn arm en ik zag als eerste zijn glas. Had hij dan alsnog gekregen? Ik gromde ietsjes en pakte gewoon zijn glas af en hield die stevig in mijn handen.
    'Wat zei ik nou?' vroeg ik aan hem en ik schudde lichtjes mijn hoofd. Ik kon wel nog meer zeggen, maar ik wist ze niet meer. Ik zuchtte zachtjes en keek vervolgens heel even de kant op van Maria. 'Dank je Maria, maar ik kan nog wel voor mijzelf zorgen,' zei ik met een klein glimlachje op haar woorden van zo net. Eigenlijk niet, de alcohol zorgde en nu al voor dat ik al gauw een verkeerde beslissing ging maken. 'En anders is het mijn eigen schuld, toch?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maria Wolf.

    'Aangezien je mijn naam blijkbaar allang weet en ik die van jou nog niet,' zegt Yuri en steekt zijn hand uit naar mij. Ik knipper een keer met mijn ogen en neem hem aan. 'Maria Wolf,' stel ik me voor. Effie heeft zich de gouden kans aangegrepen om Yuri zijn glas afhandig te maken.
    'Dank je Maria, maar ik kan nog wel voor mezelf zorgen,' zegt ze, hoewel de alcohol duidelijk ook het betere van haar heeft gekregen. 'En anders is het mijn eigen schuld, toch?' ik krab aan mijn hoofd en gooi het laatste restje cola naar binnen.
    'Allemaal goed en aardig, maar kom alsjeblieft niet vervolgens naar het politiebureau toerennen en zeggen dat beste Yuri hier je heeft verkracht. Zulke vrouwen ergeren me mateloos. Lastig om ze uit te horen of de feiten nu echt of vals zijn en het houdt m'n aandacht weg bij andere zaken. Maar je mag me best opzoeken op het werk, daar niet van,' grijns ik. 'Zodra de kust voor mij weer veilig is. Hoewel Broerlief een hekel aan me heeft, is de kans erg klein dat hij daadwerkelijk achter me aankomt. Casanova daarentegen is een valse. Heh, ik geef ze bijnamen, maakt m'n werk er een stuk leuker op,' zeg ik met een brede grijns.
    'Overigens, als ik zo vrij mag zijn: wa's er verkeerd gegaan met je date, Yuri? Effie hier meende te zeggen dat je alles tot in de puntjes toe had uitgekiend. Nu ja, een beetje vrouw waardeert dat over het algemeen wel.' Ik begin weer in een lok te draaien. 'Als 't mijn zaken niet zijn zeg je het maar, de alcohol zorgt ervoor dat ik nieuwsgieriger ben dan normaal.'

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 12:02 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yuri Leith Bishop

    Ze knippert een paar keer met haar ogen en neemt mijn hand dan toch aan. "Maria Wolf." stelt ze zich voor en op dat moment maakt Effie mij mijn alcohol al afhandig. Ik zak terug op mijn kruk en kijk even over de bar heen. Verdomme, ik wil hem terug, dat was een verdomd goede cognac. "Dank je Maria, maar ik kan nog wel voor mezelf zorgen." zegt Effie."'En anders is het mijn eigen schuld, toch?" Ik grinnik zachtjes, hoe kan ik nou gebruik maken van zo'n meisje. Nee, dat zal me niet eens lukken.
    "Allemaal goed en aardig, maar kom alsjeblieft niet vervolgens naar het politiebureau toerennen en zeggen dat beste Yuri hier je heeft verkracht. Zulke vrouwen ergeren me mateloos. Lastig om ze uit te horen of de feiten nu echt of vals zijn en het houdt m'n aandacht weg bij andere zaken. Maar je mag me best opzoeken op het werk, daar niet van." grijnst Maria en ik begin protesterende geluidjes te maken, maar meer komt er echter ook niet meer uit. "Zodra de kust voor mij weer veilig is. Hoewel Broerlief een hekel aan me heeft, is de kans erg klein dat hij daadwerkelijk achter me aankomt. Casanova daarentegen is een valse. Heh, ik geef ze bijnamen, maakt m'n werk er een stuk leuker op." zegt ze met een brede grijns. Politie dus, heel wat anders dan een advocaat. Ergens toch wat beter.
    "Overigens, als ik zo vrij mag zijn: wa's er verkeerd gegaan met je date, Yuri? Effie hier meende te zeggen dat je alles tot in de puntjes toe had uitgekiend. Nu ja, een beetje vrouw waardeert dat over het algemeen wel." Ik kijk haar even fronsend aan en dan naar Effie. "Weet zometeen heel het hotel wat voor een klootzak ik ben?" vraag ik eerst aan Effie, waarna ik het glas tussen haar vingers vandaan probeer te peuteren. Het lukt niet en ik geef het maar op. "Ja, het was werkelijk perfect, buiten het feit dat ik was vreemd gegaan." Hierna laat ik mijn hoofd met een bonk op de bar zinken.


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    Yuri hoorde ik zachtjes grinniken en ik zag hoe Maria aan haar hoofd krabde en haar laatste beetje cola naar binnen goot.
    'Allemaal goed en aardig, maar kom alsjeblieft niet vervolgens naar het politiebureau toerennen en zeggen dat beste Yuri hier je heeft verkracht. Zulke vrouwen ergeren me mateloos. Lastig om ze uit te horen of de feiten nu echt of vals zijn en het houdt m'n aandacht weg bij andere zaken. Maar je mag me best opzoeken op het werk, daar niet van,' zei ze en ik hoorde hoe Yuri protesterende geluidjes maakte, waardoor ik zacht begon te lachen. Ik wou er wat op zeggen, maar ik hield nu maar wijselijk mijn mond dicht. 'Zodra de kust voor mij weer veilig is. Hoewel Broerlief een hekel aan me heeft, is de kans erg klein dat hij daadwerkelijk achter me aankomt. Casanova daarentegen is een valse. Heh, ik geef ze bijnamen, maakt m'n werk er een stuk leuker op,' zei ze met een brede grijns. Ik begon weer te lachen, maar ik had nu echt geen flauw idee wie die Casanova nu was.. Had ik eindelijk door wie broer lief was, komt Casanova opeens opdagen.
    'Overigens, als ik zo vrij mag zijn: wa's er verkeerd gegaan met je date, Yuri? Effie hier meende te zeggen dat je alles tot in de puntjes toe had uitgekiend. Nu ja, een beetje vrouw waardeert dat over het algemeen wel,' zei ze opeens voor mijn gevoel. Ik keek eventjes beschamend naar Yuri die fronsend naar mij keek.
    'Weet zometeen heel het hotel wat voor een klootzak ik ben?' vroeg hij aan mij, waarna hij het glas uit mijn vingers probeerde te peuteren. Trots keek ik toen het hem niet lukte en hij het opgaf. 'Ja, het was werkelijk perfect, buiten het feit dat ik was vreemd gegaan.' Na zijn woorden liet hij zijn hoofd met een bonk op de bar terecht komen. Zacht zuchtte ik, schoof de glas naar Maria toe zodat Yuri er niet bij kon en probeerde hem weer overeind te doen.
    'Voordat jij mij nog eens beschuldigd, ik had het woord vreemdgaan helemaal niet in mijn mond gehad,' zei ik en ik keek hem een beetje beledigend aan. 'En wat ik verteld had komt lang niet in de buurt van een klootzak, ik heb alleen verteld over de date die je overnieuw deed.. Niet waarom je het deed.. Dat vond ik niet belangrijk..' Ik keek eventjes twijfelend naar zijn glas die ik net weg had genomen, schoof hem daarna toch wat aarzelend naar hem toe en zuchtte vervolgens. 'Het is je laatste, wees er zuinig op,' mompelde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    mismi schreef:
    Anna Bailey Miller
    Hij blijft even in dezelfde houding liggen om op adem te komen, maar niet veel later gaat hij uit mij en gooit het condoom weg. Ik blijf liggen zoals ik lig en nadat hij het condoom heeft weg gegooid, komt hij weer naast me liggen en trekt me tegen zich aan. Hij drukt zijn lippen op mijn slaap en ik doe mijn ogen even dicht. "Waarom keek je verdrietig? Wilde je het niet?" vraagt hij dan en hij streelt zacht langs mijn kaaklijn en wang. Ik schud even lichtjes mijn hoofd. "Nee, dat is het niet" antwoord ik dan en blijf even stil. Ik twijfel even maar ga dan verder. "Denk je dat je mij leuk kan gaan vinden?" vraag ik dan met mijn blik naar beneden. Tuurlijk Anna, verpest dit moment lekker. "Ik weet dat het raar klinkt, vooral omdat we elkaar eigenlijk nog niet kennen, maar ik denk dat ik jou wel leuk vind, heel erg leuk." zeg ik er nog achteraan.


    [mijn topics]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 14:39 ]

    (mijn topics. nog 2 uurtjes werke en dn zal ik een reactie schrijve)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Mijn topic. @Mismi: je laat Fiona zitten :( En wie wilt Mason?]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Maria Wolf.

    Yuri gooit Effie een kwade blik toe. Crap, misschien had ik ook m'n bek moeten houden.
    "Weet zometeen heel het hotel wat voor een klootzak ik ben?" sneert hij. Ik hou m'n kop. Klootzak? Ik heb nooit iets gezegd over dat ie een klootzak is. Heh? Hij probeert het glas tussen haar vingers weg te peuteren, tevergeefs. Ik kan het niet laten te grinniken. Het lijkt een kleine puppy die een grotere hond z'n bot afhandig probeert te maken.
    Effie gooit vuur terug, het feit dat ze me alleen heeft gezegd dat Yuri zijn deed overnieuw deed. Een date... goh, 't zou eens wat zijn als ik een date had, al was het maar voor eens. Maar eer ik iemand vind die ik enigszins boeiend vind... ik slaak een zucht. Yep, hopeloos. Tot die tijd hou ik me bezig met verkrachters en pedofielen achter slot en grendel zetten.
    "Ja, het was werkelijk perfect, buiten het feit dat ik was vreemd gegaan," zegt hij dan. Ik knipper een paar keer met mijn ogen. 'Ah ja, we hebben een redelijk monogame samenleving. Liefde is een egoïstische pain in the ass. We willen iemand alleen voor onszelf die we alleen liefde geven op de voorwaarde dat we het terugkrijgen. Zo steken we in mekaar. Maar hey, als we gelukkig worden van die ruilhandel en nageslacht op de wereld ermee zetten, waarom ook niet? 't Is alleen jammer dat we door die verliefdheid zo lastig door die roze wolk heen kunnen kijken,' grinnik ik en bestel een glaasje water.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yuri Leith Bishop

    Effie schuift het glas weg van mij en probeert me omhoog te krijgen, van de bar af, maar ik geef niet mee. Het ligt eigenlijk wel lekker zo, na die steek in mijn kop na omdat de bar toch behoorlijk hard blijkt te zijn. "Voordat jij mij nog eens beschuldigd, ik had het woord vreemdgaan helemaal niet in mijn mond gehad." zegt ze en ze kijkt me een beetje beledigend aan. "En wat ik verteld had komt lang niet in de buurt van een klootzak, ik heb alleen verteld over de date die je overnieuw deed.. Niet waarom je het deed.. Dat vond ik niet belangrijk..." Ze schuift het glas vervolgens twijfelend mijn kant op en omklem het gelijk met mijn vingers, waarna ze zucht. "Het is je laatste, wees er zuinig op." mompelt ze.
    "Ah ja, we hebben een redelijk monogame samenleving. Liefde is een egoïstische pain in the ass. We willen iemand alleen voor onszelf die we alleen liefde geven op de voorwaarde dat we het terugkrijgen. Zo steken we in mekaar. Maar hey, als we gelukkig worden van die ruilhandel en nageslacht op de wereld ermee zetten, waarom ook niet? 't Is alleen jammer dat we door die verliefdheid zo lastig door die roze wolk heen kunnen kijken." grinnikt Maria waardoor ik verbaasd mijn hoofd op til.
    "Das nog eens een nuchtere kijk op het leven." mompel ik. "Je mag Ashley best een roze wolk cadeau doen hoor, die kan ze wel gebruiken." Ik neem nog een slok van de cognac en leg mijn hoofd terug op de bar, met mijn wang op de plaat zodat ik ze nog wel kan zien. "Guys must love you. Wie wilt er nou geen vriendin die er zo over denkt?" grinnik ik dan. Dacht Ashley er maar zo over, dan was alles nu een stuk makkelijker. Dan kijk ik even naar Effie en murmel ik een bedankje en een sorry.


    Your make-up is terrible

    (Nou ja zeg, geef Ashley maar de schuld. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nathan Richard Brooks

    Anna's vraag overvalt me. Al is het precies waar ik de heletijd mee bezig ben geweest, zorgen dat ze me leuk ging vinden. Zoals alltijd. Een van mijn spelletjes. Ik denk dat ik gewoon niet verwacht had dat het zo snel zou gebeuren. Daarnaast ben ik nooit verliefd geweest, iets meer voor een meisje gevoelt dan slechts een seksmaatje. Liegen was het probleem dus niet. Ik ga even overeind zitten en kijk Anna even aaan met ernstige groene ogen. " ik denk het wel" Antwoord ik. " Alleen niet zo snel als jij denk ik. Je zult wel een beetje gedult met me moeten hebben"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    Hij gaat even overeind zitten en kijkt me aan met een ernstige blik in zijn groene ogen. "Ik denk het wel" antwoord hij. "Alleen niet zo snel als jij denk ik. Je zult wel een beetje geduld met me moeten hebben". Ik knik even en kijk weer weg. Voor mij was wat er net gebeurd was en hoe, speciaal. Het was anders dan normaal, anders dan de seks die ik met andere jongens heb gehad. Hij moet wel heel veel oefening hebben gehad om dit zo lang vol te houden en mij te laten geloven dat er misschien meer was tussen ons. Ik ga rechtop zitten en schuif naar de rand van het bed. Ik trek een laken naar me toe en doe die om me heen voordat ik opsta, maar de badkamer loop en de deur achter me dicht doe. Hij had me net helemaal naakt gezien, maar ik voelde me raar. In de badkamer loop ik naar de kraan toe en doe die aan. Ik maak van mijn handen een kommetje, laat die vollopen met koud water en plens het water dan in mijn gezicht. Misschien moet ik zo maar naar mijn eigen kamer gaan en alvast beginnen met hem 'de tijd te geven'. Voor morgenavond staat er nog een date op de planning, misschien moet hij me maar eerst beter leren kennen. Ik kan moeilijk verwachten van hem dat hij me meteen ook leuk vind en misschien iets voor me voelt alleen omdat ik dat wel heb bij hem. Ik zucht even, gooi nog wat water in mijn gezicht, draai de kraan uit en droog mijn gezicht met een handdoek.

    Maria Wolf.

    "Das nog eens een nuchtere kijk op het leven," zegt hij. Ik zwijg en probeer de ogen open te houden. "Je mag Ashley best een roze wolk cadeau doen hoor, die kan ze wel gebruiken." Ik werp hem een blik toe.
    'Ashley... de dame in kwestie neem ik aan? Ach ja, wie z'n reet brandt moet op de blaren zitten,' zeg ik met een kleine glimlach. Relaties, veel te ingewikkeld voor me. Ik zou me eraan kunnen wagen, maar A) is de geschikte partner vinden lastiger dan een pedofiel in een bejaardentehuis, en B) de partner zien te houden moet nog moeilijker zijn. Ik heb weinig zin om m'n tijd te verdoen met overspeldrama's als deze jongeman. En bovendien hebben mannen weinig zin in.. mij. Behalve dan Casanova, van hem krijg ik zoveel aandacht dat ik m'n werk heb moeten vluchten uit angst een mes tussen m'n ribben te krijgen. En in andere lichaamsdelen.
    "Guys must love you. Wie wilt er nou geen vriendin die er zo over denkt?" Ik trek een wenkbrauw omhoog en werk mijn water naar binnen. 'Mij? Nu hebbie toch echt de verkeerde voor je. Ik en mannen is als azijn en melk: gaat fout in de maag.' Ik voel mijn telefoon trillen en neem op.
    'Yo, sup? Huh?' Ik kauw op mijn lip en wrijf in mijn oog. 'Hm, ja. In dat geval: zoek Bill McCoy.' Ik hang op.
    'He, dit gaat de goeie kant op. Hopelijk krijgen we die klootzak achter slot en grendel voor 't end van de maand.'


    No growth of the heart is ever a waste